SIRE Life Sciences Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Top bedrijf als eerste werkgever
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam Amstel8 mei 2018
Recentelijk begonnen met werken bij SIRE Life Sciences© als Recruitment Strategist©. Mijn eerste indruk is zeer positief. Het is een jonge en ambitieuze onderneming waarbij samen groeien voorop staat. Er wordt veel aandacht besteed aan persoonlijke begeleiding en je persoonlijk ontwikkeling staat centraal bij SIRE. Er heerst een professionele werksfeer, en iedereen staat klaar om elkaar te helpen.
Doordat je met veel jonge collega's werkt is het tijdens de pauzes en de borrels altijd gezellig.

Kortom, SIRE Life Sciences© is een uitdagende en fijne werkomgeving voor Young Professionals!
Pluspunten
Jonge collega's, verantwoordelijk voor je eigen succes, veel doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Lange dagen
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Great work environment, better opportunities!
Recruitment Strategist Trainee (huidige medewerker) –  Amsterdam8 mei 2018
SIRE Life Sciences is a company in which you get the chance to learn and work in a fast paced environment. The culture is quite formal but fun at the same time. If u are eager to learn and want to work hard to become successful, then working at SIRE Life Sciences is ideal!
Pluspunten
great opportunities to grow within the firm.
Minpunten
long workingdays.
Motiverende werkomgeving in Recruitment
Recruitment Strategist® (huidige medewerker) –  Amsterdam8 mei 2018
Sinds kort ben ik werkzaam bij SIRE Life Sciences® en ik heb er nog geen seconde spijt van. De gemotiveerde en ambitieuze werkomgeving werkt zeer aanstekelijk en zorgt voor extra motivatie en ontwikkeling op professioneel gebied. De uitgebreide en goed doordachte trainingen voegen veel bij aan het beeld van de markt en recruitment. Stap voor stap wordt de medewerker begeleidt. Dit alles resulteert in een zeer professionele en prettige werkomgeving.
Pluspunten
Zeer sterk inwerktraject
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Tot voor kort begonnen bij SIRE
Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Recruitment Strategist12 april 2018
Recentelijk begonnen bij SIRE Life Sciences, maar de open bedrijfscultuur en behulpzame collega's geeft een goede sfeer aan het bedrijf. Werkzaam met een relatief jong team, maar allemaal heel gedreven en eager. Definitief een bedrijf met veel drive en professionaliteit.
Pluspunten
Behulpzame collega's, goed leertraject, duidelijke bedrijfsstructuur
Minpunten
Be prepared to put in work
Werken bij Sire Life Sciences
Recruitment Strategist (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Bij SIRE Life Sciences werken is voor mij persoonlijk een enorm leuke ervaring en heel effectief om mijn sales competenties op te krikken. De toffe en hulpvaardige mensen van SIRE Life Sciences namen me mee in de wereld van recruitment en sales en leerden me de kneepjes van het vak op een intensieve en heel aangename manier. Ondanks het gebrek aan enige ervaring in het vakgebied werd ik verassend goed opgeleid en klaargestoomd als recruitment strategist. Met de juiste mindset en doorzettingsvermogen denk ik dat iedereen carrière kan maken in deze organisatie.
Pluspunten
Toffe mensen, leuke locatie
Minpunten
Vroege uren
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
SIRE Life Sciences Recruitment Strategist
Rectruitment Strategist (voormalige medewerker) –  Rectruitment Strategist6 februari 2018
Ik ben bij SIRE begonnen als stagiaire. Na een leerzame periode heb ik recruitment leren kennen. Als jonge student kwam ik terecht in een jong, hardwerkend team. Door de goede begeleiding en een close opvolging van het management maak je als student een leerrijke start in de recruitmentbranche!
Pluspunten
jong team, leerrijk, leuke locatie, behulpzame collega's
Minpunten
Je moet geen 9-17h mentaliteit
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
leuke en prettige werkomgeving waar je het beste uit je zelf kan halen
Recruitment strategist (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Sire Life Sciences is een professioneel en ambitieus bedrijf om voor te werken. SIRE Life Sciences bied zeer goeie doorgroeimogelijkheden en geeft ondersteuning daar waar nodig. het is daarom zeker een aanrader om hier te komen werken of stage te lopen.
Pluspunten
leuke collega's
Ambitieuze werkomgeving
Stagaire (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Er is een ambitieuze werkomgeving waar je veel kan leren. Je komt in aanraking met commercieel werk binnen een jong bedrijf. Hierdoor ook uitermate geschikt om als young professional te starten en te leren. Het reilen en zeilen binnen de recruitment komt aan bod dat veel mogelijkheden biedt.
Net gestart bij SIRE Life Sciences
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Sinds kort werk ik bij SIRE Life Sciences© als Recruitment Strategist©. Mijn eerste indruk van SIRE Life Sciences© is uitermate positief. Het is een fijne werkomgeving met ambitieuze collega's, veel trainingen en goede doorgroeimogelijkheden. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan begeleiding en staat je ontwikkeling bij SIRE Life Sciences© centraal. Tijdens kantooruren is er een professionele werksfeer maar tijdens de pauzes en vrijdagmiddagborrels is er tijd voor gezelligheid.

Pluspunten
Trainingen en ambitieuze collega's
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
erg motiverende en productieve werksfeer
Data associate (huidige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Ik loop nu voor de tweede keer stage bij SIRE Life Sciences. Ik kan zeggen dat ik erg veel heb geleerd bij SIRE, ik hou van de werksfeer die erg gemotiveerd en productief is. Het is een vooruitstrevend bedrijf met veel jonge werknemers. Ik raad iedereen met ambitie aan om hier te werken!
Pluspunten
doorgroei kansen, digitale werkomgeving, mooie locatie met een centrale ligging in Amsterdam.
Net gestarte samenwerking met SIRE Life Sciences
Rectruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
In november 2017 werd ik op een leuke en enthousiaste manier telefonisch benaderd door SIRE Life Sciences met de vraag of ik interesse had in recruitment. Dit had ik wel, en een week later mocht ik op gesprek. Het proces verliep erg leuk: ten eerste werd ik goed ontvangen, ten tweede werd er een goede schets gemaakt van wat recruitment is en waar SIRE Life Sciences voor staat, ten derde mocht ik meteen meeluisteren; wat een goede indruk gaf van wat het werk inhield. Na een goed en tevens leuk tweede gesprek was ik aangenomen en ondanks dat ik nog niet officieel werkzaam was voor SIRE Life Sciences, mocht ik wel deelnemen aan het kerstdiner/de kerstborrel. Super leuk en erg geslaagd!
Nu een paar dagen meegemaakt op de werkvloer en het bevalt erg goed: leuke en gezellige sfeer, leuke; aardige en behulpzame collega's, maar ook hard werken; wat veel uitdagingen biedt.
Voor mij, en volgens mij een hele goede combinatie én een hele fijne manier van werken!
Pluspunten
Gezellige sfeer, behulpzame collega's, veel uitdaging, enthousiast
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Professional and Informal recruitment firm.
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
Having recently started at SIRE, I have been pleasantly surprised with some aspects of the organisation. The main benefits that I appreciate are; The vibrant and active atmosphere, the young staff of individuals willing to excel their careers (and help others do the same), and the opportunity to excel based on your own input. Promotion is in your own hands!

At the moment, the location of SIRE is in the absolute center of Amsterdam so keep this in mind when arranging accommodation and travel plans.

Finally on Fridays, there is a company get-together where colleagues can close off their week with a drink.
Pluspunten
Professional, good atmosphere, opportunities to advance your career
SIRE Life Sciences Recruitment Strategist
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
Sinds kort werk ik bij SIRE | Life Sciences® als Recruitment Strategist©. SIRE | Life Sciences® is een prettige werk omgeving waar je goed wordt getraind en begeleid.
Hard werken en veel doorzettingsvermogen hebben is nodig om hier succesvol te zijn.
Je kan hier groeien aan de hand van je eigen succes. Je werkt samen met een jong en ambitieus team.
Tijdens kantoren heerst er een formele werksfeer, maar tijdens de pauzes en vrijdagmiddagborrels is er tijd voor gezelligheid.
Kortom een leuke werkplek voor young proffesionals!
Pluspunten
Training en begeleiding
Leuk en jong bedrijf
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam Centrum5 december 2017
Recent gestart als Recruitment Strategist© bij SIRE. Het is een leuk en jong bedrijf, waar jonge mensen werken vanuit verschillende achtergronden. De bedrijfscultuur is zeer positief en iedereen zit hier met een lach op zijn/haar gezicht. Het is daarom zeker een aanrader om hier als young professional te komen werken.
Pluspunten
Geweldige locatie in hartje Amsterdam, Trainingen, Jong Team
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Professionele werkomgeving in hartje centrum
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam5 december 2017
Ik ben kortgeleden gestart als Recruitment Strategist© bij SIRE | Life Sciences®. Het team bestaat uit een jong, fris en dynamisch team. Als je hard wilt werken en voor je eigen succes wilt zorgen is dit the place to be! Dit is een ambitieus bedrijf met genoeg doorgroei mogelijkheden voor werknemers. Elke werkweek wordt afgesloten met een gezellige borrel op vrijdagavond die je niet moet missen.
Pluspunten
Flexibele werkomgeving
SIRE Life Sciences recruitment strategist
Trainee recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam15 november 2017
Kort geleden gestart bij SIRE Life Sciences als recruitment strategist. Het voelde vanaf moment één al meteen als een warm bad. Veel young professionals, met een fijne sfeer op de werkvloer. Een bedrijf met veel perspectief en doorgroeimogelijkheden waarbij je tijdens je werk goed begeleid wordt met elke stap die je neemt in je carrière.
Pluspunten
Top Locatie aan de Herengracht
Prachtige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
Recruitment Consultant (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 november 2017
SIRE is a recruitment company operating in the Life Sciences Industry. SIRE is a great place to work at. The working environment is very professional and unique. It is a good place to start your professional career and where you can develop yourself. Fast growing company with very ambitious colleagues.
Ambitieuze werkomgeving
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam3 oktober 2017
Bij SIRE Life Sciences ben je verantwoordelijk voor je eigen succes. Dit succes wordt aangespoord door het samenwerken met ambitieuze collega's in een mooi pand aan de Herengracht in Amsterdam.

In het begin maak je een duidelijke groei door een duidelijk uitgeschreven plan met vele trainingen, waarin je goed wordt begeleid.

Er heerst een prettige bedrijfscultuur, waar een zakelijke sfeer hangt maar ook ruimte is voor ontspanning. Hard werken en doorzetten wordt beloond, dus de juiste motivatie en doorzettingsvermogen is belangrijk.
Pluspunten
trainingen en begeleiding
SIRE Life Sciences recruitment strategist
Recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam3 oktober 2017
Recently, I started my job as a Recruitment Strategist at SIRE Life Sciences. My impression at this point is that SIRE is a business driven company with plenty of opportunities. From the first moment that I applied at SIRE Life Sciences I experienced a professional attitude and atmosphere, the application procedure was very straight forward and clear from beginning to end. If you want to challenge yourself and want to have your future in your own hands apply at SIRE Life Sciences!
Pluspunten
detailed and clear working conditions.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Goede omgeving om te leren en het beste uit jezelf te halen
Talent Acquisition Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam6 september 2017
Een organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en je succes in eigen handen ligt. Door de gedreven werksfeer en aanvullende trainingen haal je het beste uit jezelf en tegelijkertijd is er een hechte band tussen de collega's onderling. Dit maakt SIRE Life Science een uitstekende start voor je carrière met daarbij goede doorgroeimogelijkheden.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SIRE Life Sciences. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,8Werk-Privé Balans