SIRE Life Sciences Reviews

SIRE Life Sciences Recruitment Strategist
Rectruitment Strategist (voormalige medewerker) –  Rectruitment Strategist6 februari 2018
Ik ben bij SIRE begonnen als stagiaire. Na een leerzame periode heb ik recruitment leren kennen. Als jonge student kwam ik terecht in een jong, hardwerkend team. Door de goede begeleiding en een close opvolging van het management maak je als student een leerrijke start in de recruitmentbranche!
Pluspunten
jong team, leerrijk, leuke locatie, behulpzame collega's
Minpunten
Je moet geen 9-17h mentaliteit
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
leuke en prettige werkomgeving waar je het beste uit je zelf kan halen
Recruitment strategist (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Sire Life Sciences is een professioneel en ambitieus bedrijf om voor te werken. SIRE Life Sciences bied zeer goeie doorgroeimogelijkheden en geeft ondersteuning daar waar nodig. het is daarom zeker een aanrader om hier te komen werken of stage te lopen.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
Ambitieuze werkomgeving
Stagaire (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Er is een ambitieuze werkomgeving waar je veel kan leren. Je komt in aanraking met commercieel werk binnen een jong bedrijf. Hierdoor ook uitermate geschikt om als young professional te starten en te leren. Het reilen en zeilen binnen de recruitment komt aan bod dat veel mogelijkheden biedt.
Net gestart bij SIRE Life Sciences
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Sinds kort werk ik bij SIRE Life Sciences© als Recruitment Strategist©. Mijn eerste indruk van SIRE Life Sciences© is uitermate positief. Het is een fijne werkomgeving met ambitieuze collega's, veel trainingen en goede doorgroeimogelijkheden. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan begeleiding en staat je ontwikkeling bij SIRE Life Sciences© centraal. Tijdens kantooruren is er een professionele werksfeer maar tijdens de pauzes en vrijdagmiddagborrels is er tijd voor gezelligheid.

Kortom, SIRE Life Sciences© is een uitdagende en fijne werkomgeving voor Young Professionals!
Pluspunten
Trainingen en ambitieuze collega's
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
erg motiverende en productieve werksfeer
Data associate (huidige medewerker) –  Amsterdam6 februari 2018
Ik loop nu voor de tweede keer stage bij SIRE Life Sciences. Ik kan zeggen dat ik erg veel heb geleerd bij SIRE, ik hou van de werksfeer die erg gemotiveerd en productief is. Het is een vooruitstrevend bedrijf met veel jonge werknemers. Ik raad iedereen met ambitie aan om hier te werken!
Pluspunten
doorgroei kansen, digitale werkomgeving, mooie locatie met een centrale ligging in Amsterdam.
Net gestarte samenwerking met SIRE Life Sciences
Rectruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
In november 2017 werd ik op een leuke en enthousiaste manier telefonisch benaderd door SIRE Life Sciences met de vraag of ik interesse had in recruitment. Dit had ik wel, en een week later mocht ik op gesprek. Het proces verliep erg leuk: ten eerste werd ik goed ontvangen, ten tweede werd er een goede schets gemaakt van wat recruitment is en waar SIRE Life Sciences voor staat, ten derde mocht ik meteen meeluisteren; wat een goede indruk gaf van wat het werk inhield. Na een goed en tevens leuk tweede gesprek was ik aangenomen en ondanks dat ik nog niet officieel werkzaam was voor SIRE Life Sciences, mocht ik wel deelnemen aan het kerstdiner/de kerstborrel. Super leuk en erg geslaagd!
Nu een paar dagen meegemaakt op de werkvloer en het bevalt erg goed: leuke en gezellige sfeer, leuke; aardige en behulpzame collega's, maar ook hard werken; wat veel uitdagingen biedt.
Voor mij, en volgens mij een hele goede combinatie én een hele fijne manier van werken!
Pluspunten
Gezellige sfeer, behulpzame collega's, veel uitdaging, enthousiast
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Professional and Informal recruitment firm.
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
Having recently started at SIRE, I have been pleasantly surprised with some aspects of the organisation. The main benefits that I appreciate are; The vibrant and active atmosphere, the young staff of individuals willing to excel their careers (and help others do the same), and the opportunity to excel based on your own input. Promotion is in your own hands!

At the moment, the location of SIRE is in the absolute center of Amsterdam so keep this in mind when arranging accommodation and travel plans.

Finally on Fridays, there is a company get-together where colleagues can close off their week with a drink.
Pluspunten
Professional, good atmosphere, opportunities to advance your career
SIRE Life Sciences Recruitment Strategist
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
Sinds kort werk ik bij SIRE | Life Sciences® als Recruitment Strategist©. SIRE | Life Sciences® is een prettige werk omgeving waar je goed wordt getraind en begeleid.
Hard werken en veel doorzettingsvermogen hebben is nodig om hier succesvol te zijn.
Je kan hier groeien aan de hand van je eigen succes. Je werkt samen met een jong en ambitieus team.
Tijdens kantoren heerst er een formele werksfeer, maar tijdens de pauzes en vrijdagmiddagborrels is er tijd voor gezelligheid.
Kortom een leuke werkplek voor young proffesionals!
Pluspunten
Training en begeleiding
Leuk en jong bedrijf
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam Centrum5 december 2017
Recent gestart als Recruitment Strategist© bij SIRE. Het is een leuk en jong bedrijf, waar jonge mensen werken vanuit verschillende achtergronden. De bedrijfscultuur is zeer positief en iedereen zit hier met een lach op zijn/haar gezicht. Het is daarom zeker een aanrader om hier als young professional te komen werken.
Pluspunten
Geweldige locatie in hartje Amsterdam, Trainingen, Jong Team
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Professionele werkomgeving in hartje centrum
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam5 december 2017
Ik ben kortgeleden gestart als Recruitment Strategist© bij SIRE | Life Sciences®. Het team bestaat uit een jong, fris en dynamisch team. Als je hard wilt werken en voor je eigen succes wilt zorgen is dit the place to be! Dit is een ambitieus bedrijf met genoeg doorgroei mogelijkheden voor werknemers. Elke werkweek wordt afgesloten met een gezellige borrel op vrijdagavond die je niet moet missen.
Pluspunten
Flexibele werkomgeving
SIRE Life Sciences recruitment strategist
Trainee recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam15 november 2017
Kort geleden gestart bij SIRE Life Sciences als recruitment strategist. Het voelde vanaf moment één al meteen als een warm bad. Veel young professionals, met een fijne sfeer op de werkvloer. Een bedrijf met veel perspectief en doorgroeimogelijkheden waarbij je tijdens je werk goed begeleid wordt met elke stap die je neemt in je carrière.
Pluspunten
Top Locatie aan de Herengracht
Prachtige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
Recruitment Consultant (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 november 2017
SIRE is a recruitment company operating in the Life Sciences Industry. SIRE is a great place to work at. The working environment is very professional and unique. It is a good place to start your professional career and where you can develop yourself. Fast growing company with very ambitious colleagues.
Ambitieuze werkomgeving
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam3 oktober 2017
Bij SIRE Life Sciences ben je verantwoordelijk voor je eigen succes. Dit succes wordt aangespoord door het samenwerken met ambitieuze collega's in een mooi pand aan de Herengracht in Amsterdam.

In het begin maak je een duidelijke groei door een duidelijk uitgeschreven plan met vele trainingen, waarin je goed wordt begeleid.

Er heerst een prettige bedrijfscultuur, waar een zakelijke sfeer hangt maar ook ruimte is voor ontspanning. Hard werken en doorzetten wordt beloond, dus de juiste motivatie en doorzettingsvermogen is belangrijk.
Pluspunten
trainingen en begeleiding
SIRE Life Sciences recruitment strategist
Recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam3 oktober 2017
Recently, I started my job as a Recruitment Strategist at SIRE Life Sciences. My impression at this point is that SIRE is a business driven company with plenty of opportunities. From the first moment that I applied at SIRE Life Sciences I experienced a professional attitude and atmosphere, the application procedure was very straight forward and clear from beginning to end. If you want to challenge yourself and want to have your future in your own hands apply at SIRE Life Sciences!
Pluspunten
detailed and clear working conditions.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Goede omgeving om te leren en het beste uit jezelf te halen
Talent Acquisition Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam6 september 2017
Een organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en je succes in eigen handen ligt. Door de gedreven werksfeer en aanvullende trainingen haal je het beste uit jezelf en tegelijkertijd is er een hechte band tussen de collega's onderling. Dit maakt SIRE Life Science een uitstekende start voor je carrière met daarbij goede doorgroeimogelijkheden.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Prettige professionele werkomgeving binnen een jong team
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam6 september 2017
Sinds kort ben ik werkende bij SIRE | Life Sciences en kan nu al zeggen dat het hier prettig werken is. Zowel personeel als management is jong, gedreven en enthousiast. Door middel van de gegeven trainingen en overige leermogelijkheden groei je snel uit tot een sales- professional. Persoonlijk vind ik het leukste aan deze baan dat je met allemaal verschillende soorten mensen in contact komt en je, jezelf kan specialiseren binnen een vakgebied. Het lastigste aan deze baan zijn soms de lange dagen, maar deze maak je wel met een duidelijk doel voor ogen.
Pluspunten
Jong team, gedreven mensen, professionele sfeer, leuke vrijdagmiddag borrel
Informele en prestatiegerichte werkomgeving
Trainee Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam7 augustus 2017
Sinds kort werk ik voor SIRE Life Sciences waar ik ben aangenomen als Trainee Recruitment Strategist. Al snel viel mij op dat de werkomgeving hier een combinatie is van informeel contact onderling, volop mogelijkheden tot presteren waarvoor je ook wordt beloond en dit allemaal op een mooie locatie in het centrum. van Amsterdam. Op de binnenplaats staat een tafeltennistafel voor ontspanning tussendoor.
Good company
Managing Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam7 augustus 2017
If you want to kickstart your career in recruitment, you need to work at SIRE! You will be working with young, ambitious and talented professionals in an environment that challenges you to perform at your top everyday. We work hard, but also think it's very important to share and celebrate your success.
Pluspunten
kickstart career, young professionals, very ambitious
Prachtige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam7 augustus 2017
Sinds kort werk ik voor SIRE Life Sciences en mijn indruk is zeer positief. Tijdens kantooruren heerst er een zakelijke, ambitieuze sfeer. Het pand past bij de cultuur die hier heerst. Een prachtig pand aan de Herengracht in Amsterdam. In de pauzes en na werktijden overheerst de gezellige, informele sfeer. Hierbij wordt vaak een potje tafeltennis gespeeld, waarbij het management ook betrokken is. Het bedrijf maakt een snelle groei door en alle nieuwkomers worden met open armen ontvangen.
Jong en Dynamisch
recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam2 juni 2017
Bij SIRE | Life Sciences kan je snel promotie maken. Het is dan ook een ideaal bedrijf voor ambitieuze professionals die echt aan hun carriere willen werken.

De werkomgeving bestaat uit voornamelijk jonge en gedreven mensen die iedere dag het maximale uit hunzelf halen. Het is dan ook geen bedrijf voor mensen met een 9-tot-5 mentaliteit.
Pluspunten
Goede werkomgeving en doorgroeimogelijkheden

4,8Werk-Privé Balans
4,9Compensatie/Arbeidsvoorwaarden