SIRE Life Sciences Reviews

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Professionele werkomgeving in hartje centrum
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam5 december 2017
Ik ben kortgeleden gestart als Recruitment Strategist© bij SIRE | Life Sciences®. Het team bestaat uit een jong, fris en dynamisch team. Als je hard wilt werken en voor je eigen succes wilt zorgen is dit the place to be! Dit is een ambitieus bedrijf met genoeg doorgroei mogelijkheden voor werknemers. Elke werkweek wordt afgesloten met een gezellige borrel op vrijdagavond die je niet moet missen.
Pluspunten
Flexibele werkomgeving
SIRE Life Sciences recruitment strategist
Trainee recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam15 november 2017
Kort geleden gestart bij SIRE Life Sciences als recruitment strategist. Het voelde vanaf moment één al meteen als een warm bad. Veel young professionals, met een fijne sfeer op de werkvloer. Een bedrijf met veel perspectief en doorgroeimogelijkheden waarbij je tijdens je werk goed begeleid wordt met elke stap die je neemt in je carrière.
Pluspunten
Top Locatie aan de Herengracht
Prachtige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
Recruitment Consultant (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 november 2017
SIRE is a recruitment company operating in the Life Sciences Industry. SIRE is a great place to work at. The working environment is very professional and unique. It is a good place to start your professional career and where you can develop yourself. Fast growing company with very ambitious colleagues.
Ambitieuze werkomgeving
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam3 oktober 2017
Bij SIRE Life Sciences ben je verantwoordelijk voor je eigen succes. Dit succes wordt aangespoord door het samenwerken met ambitieuze collega's in een mooi pand aan de Herengracht in Amsterdam.

In het begin maak je een duidelijke groei door een duidelijk uitgeschreven plan met vele trainingen, waarin je goed wordt begeleid.

Er heerst een prettige bedrijfscultuur, waar een zakelijke sfeer hangt maar ook ruimte is voor ontspanning. Hard werken en doorzetten wordt beloond, dus de juiste motivatie en doorzettingsvermogen is belangrijk.
Pluspunten
trainingen en begeleiding
SIRE Life Sciences recruitment strategist
Recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam3 oktober 2017
Recently, I started my job as a Recruitment Strategist at SIRE Life Sciences. My impression at this point is that SIRE is a business driven company with plenty of opportunities. From the first moment that I applied at SIRE Life Sciences I experienced a professional attitude and atmosphere, the application procedure was very straight forward and clear from beginning to end. If you want to challenge yourself and want to have your future in your own hands apply at SIRE Life Sciences!
Pluspunten
detailed and clear working conditions.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Goede omgeving om te leren en het beste uit jezelf te halen
Talent Acquisition Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam6 september 2017
Een organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en je succes in eigen handen ligt. Door de gedreven werksfeer en aanvullende trainingen haal je het beste uit jezelf en tegelijkertijd is er een hechte band tussen de collega's onderling. Dit maakt SIRE Life Science een uitstekende start voor je carrière met daarbij goede doorgroeimogelijkheden.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Prettige professionele werkomgeving binnen een jong team
Recruitment Strategist© (huidige medewerker) –  Amsterdam6 september 2017
Sinds kort ben ik werkende bij SIRE | Life Sciences en kan nu al zeggen dat het hier prettig werken is. Zowel personeel als management is jong, gedreven en enthousiast. Door middel van de gegeven trainingen en overige leermogelijkheden groei je snel uit tot een sales- professional. Persoonlijk vind ik het leukste aan deze baan dat je met allemaal verschillende soorten mensen in contact komt en je, jezelf kan specialiseren binnen een vakgebied. Het lastigste aan deze baan zijn soms de lange dagen, maar deze maak je wel met een duidelijk doel voor ogen.
Pluspunten
Jong team, gedreven mensen, professionele sfeer, leuke vrijdagmiddag borrel
Informele en prestatiegerichte werkomgeving
Trainee Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam7 augustus 2017
Sinds kort werk ik voor SIRE Life Sciences waar ik ben aangenomen als Trainee Recruitment Strategist. Al snel viel mij op dat de werkomgeving hier een combinatie is van informeel contact onderling, volop mogelijkheden tot presteren waarvoor je ook wordt beloond en dit allemaal op een mooie locatie in het centrum. van Amsterdam. Op de binnenplaats staat een tafeltennistafel voor ontspanning tussendoor.
Good company
Managing Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam7 augustus 2017
If you want to kickstart your career in recruitment, you need to work at SIRE! You will be working with young, ambitious and talented professionals in an environment that challenges you to perform at your top everyday. We work hard, but also think it's very important to share and celebrate your success.
Pluspunten
kickstart career, young professionals, very ambitious
Prachtige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Amsterdam7 augustus 2017
Sinds kort werk ik voor SIRE Life Sciences en mijn indruk is zeer positief. Tijdens kantooruren heerst er een zakelijke, ambitieuze sfeer. Het pand past bij de cultuur die hier heerst. Een prachtig pand aan de Herengracht in Amsterdam. In de pauzes en na werktijden overheerst de gezellige, informele sfeer. Hierbij wordt vaak een potje tafeltennis gespeeld, waarbij het management ook betrokken is. Het bedrijf maakt een snelle groei door en alle nieuwkomers worden met open armen ontvangen.
Jong en Dynamisch
recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam2 juni 2017
Bij SIRE | Life Sciences kan je snel promotie maken. Het is dan ook een ideaal bedrijf voor ambitieuze professionals die echt aan hun carriere willen werken.

De werkomgeving bestaat uit voornamelijk jonge en gedreven mensen die iedere dag het maximale uit hunzelf halen. Het is dan ook geen bedrijf voor mensen met een 9-tot-5 mentaliteit.
Pluspunten
Goede werkomgeving en doorgroeimogelijkheden
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Werken met jonge, enthousiaste, inspirerende collega's!
Talent Acquisition Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam9 mei 2017
Bij SIRE Life Sciences heerst een collegiale en gewaardeerde sfeer. Bij deze organisatie heb je de mogelijkheid om veel te leren en door te groeien naar een succesvolle recruitment consultant!
Pluspunten
Gespecialiseerde Training/Coaching, Jonge en enthousiaste teams, mogelijkheid tot snelle groei
Minpunten
Je moet geen 9-17h mentaliteit hebben
Productive work environment
Recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam2 mei 2017
Amazing place to start to give your career a boost!
There are a lot of possibilities to grow and to develop yourself, personally and work related.

Really nice colleagues and good team atmosphere.
Pluspunten
Possibility to develop yourself
Minpunten
You have ups and downs, but you need to stay possitive
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Jong bedrijf met uitstekende doorgroeimogelijkheden
recruitment strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam2 mei 2017
Jong, professioneel en ambitieus bedrijf om voor te werken. SIRE Life Sciences bied zeer goeie doorgroeimogelijkheden voor alle werkenden die een uitdaging niet uit de weg gaan. Geeft juiste ondersteuning voor starters en een uitstekend start voor je carriere.
Pluspunten
Goede werkomgeving en doorgroeimogelijkheden
Great fast-growing company in Life Science recruitment
Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam10 maart 2017
Sincerity and intelligence are key in the market driven method of SIRE Life Sciences. SIRE Life Sciences approaches recruitment as a science and makes use of in depth market research, high-end technology and niche-focused recruitment in order to offer tailor made services both to client and candidate.
Pluspunten
Incentives, great place to work
Minpunten
Ambitious organisation
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Leerzame stage en nu startersfunctie
Recruitment Strategist (huidige medewerker) –  Amsterdam9 maart 2017
Ik ben bij SIRE begonnen als stagiaire, na een leerzame periode heb ik recruitment goed leren kennen en de kans gekregen om na mijn afstuderen te beginnen als recruitment strategist. Ik ben nu 6 maanden verder en heb het nog steeds erg naar mijn zin. Je werkt in een jong, hardwerkend team waarin iedereen elkaar helpt en ook het management direct aanspreekbaar en betrokken is bij je processen.
Pluspunten
Jong team
Minpunten
Pittige trainingen inwerkperiode
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Eigen ondernemer kan zijn lol op
Teamleider (huidige medewerker) –  Amsterdam9 maart 2017
Directie werkt zelf ook hard mee, innoveren veel voor het bedrijf. leer hier alle kneepjes van het recruitment en sales en communicatie vak. collega's zijn tussen de 20 en 35 jaar en erg leuk. moeilijk is gefocust te werken, maar als dat lukt pluk je al snel de vruchten, leukste is deals doen :)
Pluspunten
oneindig bonus potentieel
Minpunten
als je geen deals doet is het niet leuk maar dat heb je zelf in de hand
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Goed bedrijf met een goede werksfeer waar je jezelf goed kan ontwikkelen.
Strategic Marketing Associate (huidige medewerker) –  Amsterdam9 maart 2017
Een goed bedrijf om jezelf te ontwikkelen met veel mogelijkheden daarvoor, en er is een goede werksfeer.
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Leuk gezellig, maar uiterst productieve werkomgeving
Strategic Marketing Associate (huidige medewerker) –  Amsterdam9 maart 2017
Een typische dag bestaat uit een uitdagende target proberen te halen met altijd de mogelijkheid om vragen te stellen, goede prestaties worden beloond en bij een mindere prestatie worden tips gegeven om dit te verbeteren. Bij SIRE Life Sciences® leer je snel in een competitieve werkomgeving te werken en wordt je gepushed om te presteren.
Pluspunten
Mooie locatie, Leuke collega's en een professionele werkomgeving
Minpunten
midden in het centrum van Amsterdam, dus tijdens lunch wel druk
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Jong en gemotiveerd team, veel doorgroei mogelijkheden
Strategic Marketing Associate (huidige medewerker) –  Amsterdam9 maart 2017
SIRE Life Sciences biedt een erg mooie werkplek op de Herengracht in Amsterdam. Er valt erg veel te leren binnen het bedrijf, omdat hier ook veel mogelijkheid voor is. Daarnaast heeft SIRE Life Sciences een jong en energiek team.
Pluspunten
Elke vrijdag een borrel met het team
Minpunten
Er zijn geen minpunten

5 sterren
4 sterren