Sissy-boy Employee Reviews

Showing all 6 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Gezellig team om mee te werken met veel vrijheid.
Order Picker (Former Employee) –  Beverwijk4 July 2018
Sissy-Boy is een erg gezellig bedrijf met een leuk team die vaak wel een borreltje doet na een drukke periode om zijn werknemers te bedanken. Met altijd de nieuwst trends zijn het ook leuke producten om mee te werken. Zowel fashion als met de woon accessoires. Meewerken aan de kerstmarkt is ook leuke verandering van de gewoonlijke werktaken.
Pros
Doorgroeimogelijkheden, nieuwe trends en variërende werktaken.
Cons
Geen officiele kantine, weinig toiletten (dames en heren gedeeld) en lage uurloon.
Was this review helpful?Yes 4NoReport
Rustig en Collegiaal omgeving
Magazijnmedewerker (Former Employee) –  Beverwijk28 April 2018
Ik heb de basis van order picken in dit bedrijf snel kunnen leren.
De pauzes waren leuk, en het eten stond altijd voor iedereen klaar. Je hoefde zelf niets mee te nemen. Het werk was niet zwaar, juist makkelijk en licht. Enige nadeel is dat de bedrijf niet loyaal is tegenover hun werknemers.
Pros
gratis ontbijt + lunch
Cons
van 8 tot 5, lage loon, geen werk zekerheid.
Was this review helpful?Yes 1NoReport
ondergewaardeerd werk
Logistiek Manager (Current Employee) –  Amsterdam Westpoort19 February 2018
Qua lonen zijn de vergoeding boven het wettelijk minimum maar lager dan het gemiddelde in dezelfde functie categorie. Tevens kun je als uitzendkracht in bijvoorbeeld het Distributie centrum meer verdienen dan directe werknemers.

Men krijgt nooit een waardering of bedankje vanuit het hoofdkantoor indien targets of extreem drukke periodes uitstekend zijn doorstaan.
kerstdiners en dergelijke worden voor het hoofdkantoor prima georganiseerd maar voor het D.C vergeten , en bij navraag een karig flesje frisdrank en huisgebakken pannenkoeken en een pakje kaas en toast. Well done Sissy-Boy.
Niet te vergeten dat er wel eens in de zoveeltijd men langs komt om te melden hoeveel miljoen omzet er geweest is.
Bedankt logistieke medewerkers maar niet heus.

Niet te vergeten dat je just like that ontslagen kunt worden tijdens werktijd.

Desalniettemin zijn de collega's ontzettend gezellig met elkaar en er heerst diversiteit in de teams.

Echte kantine is er niet, noch verzorgde lunches. Wel koffie en thee uit een slecht onderhouden coffiemachine die toe is aan een upgrade ano 2018
Pakjes cup a soep en begin van de week fruit en chocomel.
Cons
lage lonen, weinig waardering, geen kantine, geen lunch
Was this review helpful?Yes 10No 1Report
Productief en een gezellige werkomgeving
Fotograaf (Former Employee) –  Beverwijk10 February 2017
Sissy-boy is een bedrijf wat de laatste jaren enorm is gegroeid. Met name de uitbreiding van winkels, groei in bekendheid (pers, media etc) waardoor er dus een enorme stijging was in omzet wat weer geinvesteerd kon worden in ontwerpen en inkopen van meer produkten. Deze groei was duidekijk te merken in de Fotostudio ( inhouse) We hebben in korte tijd heel veel meer fotoproduktie geleverd voor de web maar ook voor Pers en dergelijke. Dit leide tot zo een groei dat besloten was om de fotostudiowerkzaamheden te centralisen en samen te voegen met andere grote merken naar een grote fotostudio onder 1 dak in Arnhem genaamd Open 32. Ik heb met veel plezier hier gewerkt en onzettend veel geleerd op gebied van Produkt fotografie, jammer dat Arnhem voor mij te ver was anders was ik zeker mee ' verhuisd'
Was this review helpful?Yes 1No 2Report
Fijne werksfeer met super collega's
Area Sales Manager (Former Employee) –  Beverwijk, NH26 January 2016
Veel mogelijkheden, veel vrijheden, zeer veel geleerd afgelopen jaren, veel veranderingen meegemaakt, mijlpalen bereikt & dieptepunten weten te incasseren. Fijne collega's, vriendschappen uit voortgekomen. Het moeilijkst was balans vinden tussen privé en werk
Pros
personeelskorting, in het begin zelfs 60%
Cons
?
Was this review helpful?Yes 7No 1Report
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at Sissy-boy. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,5