Smals
3,3 out of 5 stars.

Smals Management reviews

Found 4 reviews matching the search
See all 11 reviews
In deze covid tijden verplicht smals haar mensen om ter plekke te komen werken. Elk ander software bedrijf gebruikt zijn gezond verstand en laat de mensen thuis werken. Maar niet bij smals waar 90% met de trein komt. Het ego en de waanideeën van het management zijn hier belangrijker dan de gezondheid van de mensen.
Pros
Die zijn er niet meer.
Cons
Geen respect voor hun mensen.
Official response from Smals
24 November 2020
Dat verbaast ons even. Smals raadt namelijk al sinds de eerste lockdown maximaal thuiswerk aan. In deze tweede lockdown is maximaal thuiswerk zelfs de norm, behalve voor collega’s die niet van thuis kunnen werken. Als jij bij die laatste groep hoort, hopen we op begrip langs jouw kant. Zorg alleszins goed voor jezelf en als je met iets zit, dan kan je uiteraard altijd bij je Smals-collega’s terecht.
Vriendjespolitiek. Management is alleen gefocust om eigen functie.
Official response from Smals
24 November 2020
Het spijt ons dat je met dat gevoel zit. Zorg er zeker voor dat je vraagt om wat je nodig hebt. Het zijn momenteel geen gemakkelijke tijden, voor niemand. Blijf verbonden met je team.
Travail purement administratif Flexibilité horaire
Pros
Horaire et environnement
Cons
Aucun
encodage fastidieux, sans analyse, de lignes de codes sans parfois même en connaître la raison ... s'apparente à du "travail à la chaîne" pour moi. De par le travail répététif, et ennuyeux, et une sous direction très répressive, il y avait une ambiance assez stressante.
Pros
salaire versé de façon ponctuelle et sans aucun soucis
Cons
ambiance...
See more Smals reviews
You may want to try: