Sobinco

Sobinco Employee Reviews

Showing all 13 reviews
je komt terecht in een welvormend bedrijf die nog steeds groeit. de nodige opleiding word je bijgebracht. Vooral de collega's in het montage team zijn gewoonweg top! Aangename werkervaring.
Mensen worden niet gelijkwaardig behandeld de ene mag meer dan de ander Niet gewaardeerd ze zeggen nochtans wel maar je voel het niet je blijft maar een nummer te zijn
een leuke job, het dag werk is top maar 1 uur middagpauze is te lang(voor mij persoonlijk)
Gezond groeiend bedrijf met goede collega's, men laat me voelen dat ik mijn werk goed uitvoer en krijg hier ondersteuning en waardering voor. Ik werk als of het voor mezelf is en dit heeft me voldoening en respect. Samenwerken met gemotiveerde mensen vind ik leuk om als team onze doelstellingen te behalen. Trots op mijn werk!
Pros
vlot bereikbaar - dagwerk
Op mijn eerste werkdag in de montage werd ik zeer goed onthaald en kreeg ik voldoende informatie over het bedrijf plus een persoonlijke rondleiding. De mensen zijn er heel vriendelijk en ik werd door mijn verantwoordelijke voorgesteld aan mijn nieuwe collega's. Ik werd voldoende ondersteund tijdens mijn opleiding en wat ik zeker heel belangrijk vind. Daarnaast hou ik van de uitdagingen die ik krijg en de variatie in mijn functie. Het is voor mij de eerste keer in mijn loopbaan dat ik met de glimlach ga werken.
Pros
Ik vind er een goed evenwicht met mijn privéleven
Cons
Sobinco is een echt familiebedrijf met aandacht voor elke medewerker. Respect, stabiliteit, drive en ontwikkeling staan centraal en dit zowel voor de medewerker als het bedrijf. Innovatie, creativiteit & ondernemerschap worden gestimuleerd.
Pros
leuke activiteiten tijdens de middagpauze, teambuildings, ...
Familiebedrijf waarbij persoonlijk contact centraal staat. Heel aangenaam om voor te werken, leuke collega's en toffe sfeer!
De mensen helpen je goed om de taken uit te leggen. Ook wordt er voldoende rekening gehouden met de arbeiders.
niets goed betaalt das alles heb er graag gewerkt omdat ik poetste telde dat niet mee om door te groeien heb er 6j interim gewerkt
Cons
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Sobinco?
leidinggevenden en bedienden kijken neer op het werkvolk werkdruk te hoog incompetente leiding gierige bazen verschillen voor ongeveer zelfde werk kunnen 4 a à5 euro per uur schelen
Pros
Cons
eindejaarspremie is een lachertje zitten verschillen van duizende euro's op
Ik hou hier van mijn werk. De collega's vormen één grote groep een toffe bende. Ik heb mooie uren en dicht bij huis. Veel losse vakantiedagen vrij te kiezen. Maar heb een grote allergie voor de nieuwe producten,daarom ben ik dringend op zoek naar een nieuwe job.
Pros
dicht bij huis
Cons
nieuwe producten
mijn job bestaat uithet manueel poederlakken van diverse stukken, de directie, raar volk,kijken neer op hun voetvolk, collega's gaat wel, het lieukste lakken
Pros
niets
Cons
maar om 8u beginnen en een uur lang middag pauze
10 jaar geleden gestart bij sobinco in een gezellige sfeer.Het bedrijf groeide enorm vlug maar was daar nog niet op voorzien.Er was geen structuur en iedereen maakte die voor zichzelf.Er waren geen tekeningen voorzien van stukken geen nrs enz met alle gevolgen vandien!Nu begint dat zo wat vorm te krijgen maar zeker nog niet op punt.Collega's vallen mee maar is zeker niet gemakkelijk(150 vrouwen ).Heb er altijd het beste van gemaakt maar de druk kwam te hoog als arbeider.Iedereen heeft zijn werk uit handen terwijl er van hoger op geen structuur is.Heb wel veel geleerd want ik kwam tenslotte van 13 jaar textiel(sofinal).
Pros
pensioensparen
Cons
alleen fulltime
  1. Employee Reviews