Sodexo
3,7 out of 5 stars.

Sodexo Employee Reviews for Chef (m/v)

Found 5 reviews matching the search
See all 16.819 reviews
op Vlerick starten we elke dag om 07u en eindigen we om 15u. Ik heb de leiding over een team van 9 enthousiaste medewerkers die zich elke dag inzetten om de klant tevreden te stellen. omdat teamspirit superbelangrijk is werken we daarom ook in een optimale sfeer. Daarentegen is mijn enthousiasme tov mijn oversten toch ietwat gedaald, feedback over de fantastische resultaten en klanttevredenheid worden niet beantwoord door deze oversten.
Pros
treinabonnement naar Gent
Ben steeds tevreden geweest maar sinds kort hebben er zich problemen voorgedaan
Pros
Hospitalisatie verzekering
28 jaar graag gewerkt, doch afhandeling van mijn ontslag, wegens overmacht, verliep zééééér onmenselijk !!! Heb reeds meerdere malen spontaan gesolliciteerd, en nooit de minste reactie ontvangen
Pros
dicht bij huis
-Je hebt de volledige leiding en organisatie van je uitbating 's morgens koken en voorbereidend werk voor komende dag namiddag na de lunch boekhouding terwijl ander personeel de onderhoud keuken doet. Meestal is de dag van zeven tot drie uur -Je leert op zelfstandige wijze je job doen, Heb enorm veel geleerd met buitenlanders om te gaan, alsook in het ouderenzorg met oudere mensen -Meestal toffe sfeer met de collega's, weinig conflicten -De sommige, maar niet zo vaak, voorkomende interventies -Goede verloning, toffe werksfeer, leuke collega's
Pros
Goede verloning
Cons
Als vliegende kok regelmatig verre afstanden
De keuken openen en de voorbereidingen treffen voor de maaltijd. De maaltijd maken en om 12 uur uitscheppen na 1 uur de boel opruimen . en afwassen Daarna de voorbereidingen treffen voor het avondeten . DE maaltijden uitdelen om Half 6 En Kwart over 6 de boel opruiomen,afwassen de keuken poetsen de Bestellingen maken De leveringen opruimen. De boekhouding doen
Pros
goede beloning
Cons
weekend werk