Soleo
3,2 out of 5 stars.

Soleo Employee Reviews

Found 3 reviews matching the search
See all 33 reviews
ik werk nu een jaar bij soleo en kan echt zeggen dat dit een top bedrijf is ! de coaches zijn heel vriendelijk en doen er alles aan om je zo veel mogelijk te helpen je leert elke dag wel iets bij en er is heel veel afwisseling , de collegas onderling zijn ook één grote familie ! top bedrijf echt waar !
Pros
te veel om op te noemen
Cons
Ik heb in Antwerpen gewerkt bij soleo, wat ik daar heb ontdekt is gewoon ziek, Collega's om samen te werken kan nog juist, buiten dat er elke dag de zelfde zieke figuren depressief komen werken en dan nog een luidruchtig bellen alsof ze alleen werken! Die 2 mannen coach's zijn ziekste figuren die er bestaan, de ene plakt letterlijk bij elke dame en denkt dat hij de man is, en die andere is zo achterbaks en roddelt over iedereen, jaloers figuur en die gast als coach is gewoon de grap! Een bedrijf met zieke figuren nog nooit meegemaakt.
Pros
Bestaan niet
Cons
Teveel om op te noemen!
Official response from Soleo
22 June 2020
Beste, wij bedanken u voor uw reactie en vinden het spijtig dat u de werkervaring als negatief heeft ervaren. We gaan graag met u een gesprek aan om de vermelde punten vertrouwelijk te overlopen en hopen dat u hiervoor openstaat. U kunt hiervoor uw contactgegevens mailen naar marketing@soleo.nl o.v.v. Indeed review AV’
Een prachtige bedrijf dat me heel veel heeft bijgeleerd over sales maar ook over mezelf. Ideaal voor je verkoopskills aan te scherpen! Toffe sfeer, leuke collega's!
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Soleo?
See more Soleo reviews
You may want to try: