Solvus Employee Reviews

4,0Pay & Benefits
Showing all 4 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Environnement agréable
Employé administratif chez Brutélé sc (cdi (Former Employee) –  Bruxelles Ixelles6 August 2018
Sans avis, l'ensemble du travail était agreable bonne équipe.
Pros
Sans souci ppur les salaires
Cons
Mauvais gestion de restructuration
Was this review helpful?YesNoReport
Stagiair @ Solvus
Stagiair (Former Employee) –  Antwerpen14 June 2016
Solvus heeft me in huis genomen het eerste jaar dat ik stage deed binnen mijn opleiding. Ik zeg niet zomaar in huis genomen, maar bedoel echt dat het daar precies één grote familie is. Ongelooflijk vriendelijke en hulpvaardige collega's naast een top management. Het is écht de combinatie dat men wilt bij zijn werkgever.
Dan had ik nog het geluk dat ik er een tweede maal stage mocht doen en heb er toen nog meer kunnen bijleren.

Spijtig genoeg was er niet de mogelijkheid om er na mijn studie te starten, maar ik weet dat alles wat ik over HR vandaag ken, te danken is aan Solvus. Solvus heeft mijn carrière op gang gezet en ik zal alles doen om de naam van Solvus hoog te dragen.

Ik kan iedereen die daar werkt niet hard genoeg bedanken voor wat ze voor mij betekenen.
Pros
toffe collega's, veel kansen, heel diverse units
Was this review helpful?Yes 2No 1Report
Ok
Consultante HR GSK (Former Employee) –  Wavre1 March 2016
Bonne entreprise, dommage que celle-ci ne soit pas au top financièrement en ce moment. Culture d'entreprise très présente et propre au groupe USG People.
Was this review helpful?Yes 2NoReport
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Solvus. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,3