Spar Employee Reviews for Winkelmedewerker (m/v)

Found 10 reviews matching the search
See all 2.656 reviews
In de winkel van de spar heb ik wel veel geleerd. Hoe ik rustig moet blijven in bepaalde omstandigheden. Hoe ik rekken aanvul op een correcte manier. En hoe de kassa ineen zit.
Pros
leggen veel uit
Cons
bieden geen of weinig hulp aan
sociale fraude, een beleid gebaseerd op machtsmisbruik en pestgedrag onder de werknemers
Werd behandeld zoals al de rest. Deed mijn werk zoals ik moest doen maar was veel te ver.
De Spar in Wespelaar is een bedrijf waar iedereen wordt gewaardeerd. Ik had heel goede uren en toffe collega's. De taken waren niet te moeilijk en ook uitdagend.
Pros
Goede uren
Cons
Loon
- Soms is het er druk, andere momenten is het heel rustig - Je leert er werken op tempo - Je leert met verschillende soorten klanten omgaan
Pros
Gratis koffie of thee en gratis plastiek zakjes
Cons
Je hebt nooit een volledig weekend vrij
Merendeel van het personeel wordt enkel via interim aangenomen. Indien iemand ziek wordt duurt het lang voor er vervanging voorzien is. Gevolg andere vaste werknemers dienen de uren bij te nemen ook als je reeds voltijds werkt; Veel wisseling in arbeidskrachten. Er wordt gratis water en koffie gegeven. Frisdrank dien je te betalen. Er is brood of koeken ter beschikking om te eten.
Het leukste van de baan is de sfeer tussen de collega´s, er is geen uitdaging in de job en je leert niks bij. Het is een herhaling van gebeurtenissen dag na dag. En moeilijk langdurig voort te zetten.
Kassa Bakkerij Rekken aanvullen Groenten & fruit aanvullen Stock bekijken + aanvullen
Het was een fijne job met veel afwisseling. De ene dag stond je in voor kassawerk de andere voor rekken te vullen en de dag erna aan de charcuterie-afdeling. Verder stond je ook in voor het onderhoud van de winkel.Er hing een familiale en aangename werksfeer. Iedereen kende iedereen.
Pros
aangename werksfeer
Cons
zondag werken (er zat geen patroon in)
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
om acht uur beginnen al de charcuterie uit de plastiek doen broodjes bakken de salade toog bijvullen en de mensen met liefde en plezier bedienen en tussen door ook nog de uitpak en als het nodig is de kassa doen tegen halfzes kuisen en de klanten nog bedienen om half zeven sluit de winkelmijn collega's zijn toffe mensenhet moeilijkste is dat de ene baas het zo zegt en de andere baas zegt het anders de dan weet je natuurlijk niet wat je nog moet doenhet leukste van de baan is dat ik toffe collega's heb en fijne mensen om te bedienen
Pros
zijn er geen
Cons
dat de ene het zo zegt en de andere anders
  1. Winkelmedewerker (m/v)