Stad Antwerpen

Stad Antwerpen Employee Reviews for Administratief Assistent (m/v)

Administratief Assistent (m/v)2 reviews
Belgium2 reviews
Found 2 reviews matching the search
See all 65 reviews
Heel de dag op laptop : mails beantwoorden, bestelling inbrengen in SAP, facturen nakijken, koppelen aan de juiste bestelbon, doorgeven voor betaling alles in SAP
Excel lijsten aanvullen

Excel opleiding gevolgd, alle software programma's nodig voor het uitvoeren van mijn job.

Collega's overtuigen van de juiste reglementering inzake bestellingen enz. was soms moeilijk.

het leukste vond ik wel de glijdende werktijd, je komt nooit te laat op het werk ook al was er al eens veel verkeer.
Pros
maaltijdchequekaart, glijdende werktijd, hospitalisatie verzekering, spaarplan voor bijkomend pensioen
Cons
weinig plaats om op de werkplek te eten, cafetaria veel volk en daardoor veel rumoer niet rustgevend.
Waarom zou het niet kunnen dat je elke dag blij naar je werk gaat? Dingen afmaken , nieuwe projecten beginnen en samen werken met leuke mensen.
Wat je leuk vindt , kan je vaak ook goed!

Elke dag is verschillend.

9u : de klanten stromen binnen. Via het ticketsysteem weten we waarvoor ze komen en kan de klant al op een persoonlijke manier begroet worden.

Elke dag leer je bij op de dienst Burgerlijke stand.

Nieuwe wetten , veranderende persoonlijke statuten van andere landen, nieuwe werkwijzen en nieuwe woorden in andere talen.

De diversiteit aan materie is enorm boeiend.

Collega's kunnen back- of front office werken, afhankelijk van de bezetting. Vermits de sfeer optimaal is wordt er ook met plezier ingesprongen waar nodig.

2 collega's gaan de huwelijken voltrekken voor die ochtend.

Het moeilijkste en tevens leukste aan deze baan is de polyvalentie binnen deze specifieke materie. Ook een gezonde dosis empathie en het omgaan met zoveel verschillende klanten is een absolute uitdaging.

De directie houdt vanop een afstand een oogje in het zeil.

Onze 5 A-waarden zijn dan ook : integriteit , samenwerken , klantgerichtheid, diversiteit en kostenbewust zijn.

K. Cassiman
Pros
Maaltijdcheques
Cons
De werkuren die vanaf 01/01/2014 zullen veranderen.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Stad Antwerpen?
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at Stad Antwerpen. Our community is ready to answer.
Work/Life Balance
3,8