Stad Gent

Stad Gent Employee Reviews for Administratief Medewerker (m/v)

Found 8 reviews matching the search
See all 40 reviews
Na 35 jaar in pensioen gegaan... diverse examens kunnen doen voor doorgroeimogelijkheden verhoging finctie
Pros
Doorgroeimogelijkheden, hospitalisatieverzekering
Cons
Mobiliteit
Binnen de logge structuur van de administratie van de stad heb ik een positieve en persoonlijke twist kunnen geven, bij het uitvoeren van de opdrachten.
Zeker niet ideaal om in dit systeem te werken, zeker niet voor twee jaar, normaal gezien zou ik om de zes maanden op een ander werkplek of locatie moeten te werk gesteld zijn, wat eigenlijk niet mogelijk is. De algemene werk sfeer is goed, alleen wat communicatie problemen zouden beter kunnen opgevolgd worden.
Pros
Leerzaam en vlot van werken
Cons
Communicatie is soms ver te zoeken
Geen commentaar op de werking bij stad Gent . ......
Primark Gent is een bedrijf met meer dan 200 werknemers. De collegialiteit is echt merkbaar. De groeimogelijkheden in het bedrijf zijn motiverend. De salaris kon nog wat beter.
aangename werkgever waar de mens belangrijk is. Veel mogelijkheden om balans werk/privé in evenwicht te houden.
Geen realistische doorgroeimogelijkheden, weinig motiverende werksfeer: ongemotiveerde collega's, geen werkdruk, te veel koffie. Ik werkte in een sociale sector en voelde me gehandboeid door de beperkingen van procedures, de laksheid van collega's die geen gewetensbezwaren hadden als ze niet naar behoren werkten, de machteloosheid. Mijn verantwoordelijkheden lagen op een hoger niveau als mijn salarisschaal. Door mijn motivatie werd ik op ondankbare manieren ook ingelast voor permanenties tijdens verlof ed. Werk in de sociale sector is voor mij boeiend. De 'klanten', 'deelnemers' zijn voor mij in de eerste plaats MENSEN. Door mijn verantwoordelijkheden in de personeelsadministratie zag ik veel en moest ik vaak administratief dingen doen die tegen de rechtspositieregeling ingingen, die in het nadeel waren van de deelnemers en na 3 jaar werd dit een behoorlijke last om zo te vechten tegen de waarden en normen die ik als mens heb. Ik functioneer het best in een gemotiveerde omgeving. Actief zijn, leergierig zijn en vooruit willen zijn voor mij belangrijke eigenschappen.
Pros
maaltijdcheques
Cons
geen opbouwende teambuilding
Door een afwisselende takenpakket vond ik het ideaal.Het was precies wat ik als job wil doen. Het is niet louter administratie, je komt in contact met heel veel mensen.Ik was geïnteresseerd om mijn stage bij de overheid te lopen. Ik werkte met plezier, ik vond het een boeiend werk. Na mijn stage heb ik beseft dat dit echt het soort werk is dat ik later wil doen. Er lijkt hier maar geen sleur in te komen. Ik vond het een schitterende sfeer. Het was een aangename ervaring.
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?