Stad Gent Employee Reviews for Administratief Medewerker (m/v)

Found 7 reviews matching the search See all 32 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Art. 60 statuut
Archiefmedewerker-administratief bediende (Current Employee) –  Gent7 May 2018
Zeker niet ideaal om in dit systeem te werken, zeker niet voor twee jaar, normaal gezien zou ik om de zes maanden op een ander werkplek of locatie moeten te werk gesteld zijn, wat eigenlijk niet mogelijk is. De algemene werk sfeer is goed, alleen wat communicatie problemen zouden beter kunnen opgevolgd worden.
Pros
Leerzaam en vlot van werken
Cons
Communicatie is soms ver te zoeken
Was this review helpful?Yes 2No 1Report
Administratief medewerkster (Current Employee) –  Gent10 April 2018
Geen commentaar op de werking bij stad Gent . ......
Gezellig, flexibel en motiverend
Administratief bediende (Former Employee) –  Gent25 February 2018
Primark Gent is een bedrijf met meer dan 200 werknemers. De collegialiteit is echt merkbaar. De groeimogelijkheden in het bedrijf zijn motiverend. De salaris kon nog wat beter.
Zeer aangename werkomgeving
Administratief medewerkster (Current Employee) –  Gent27 February 2017
aangename werkgever waar de mens belangrijk is. Veel mogelijkheden om balans werk/priv├ę in evenwicht te houden.
Was this review helpful?Yes 4No 1Report
Interessante jobinhoud, geen doorgroeimogelijkheden
Administratief Bediende (Former Employee) –  Gent, VLG7 August 2013
Geen realistische doorgroeimogelijkheden, weinig motiverende werksfeer: ongemotiveerde collega's, geen werkdruk, te veel koffie.

Ik werkte in een sociale sector en voelde me gehandboeid door de beperkingen van procedures, de laksheid van collega's die geen gewetensbezwaren hadden als ze niet naar behoren werkten, de machteloosheid.

Mijn verantwoordelijkheden lagen op een hoger niveau als mijn salarisschaal. Door mijn motivatie werd ik op ondankbare manieren ook ingelast voor permanenties tijdens verlof ed.

Werk in de sociale sector is voor mij boeiend.
De 'klanten', 'deelnemers' zijn voor mij in de eerste plaats MENSEN.
Door mijn verantwoordelijkheden in de personeelsadministratie zag ik veel en moest ik vaak administratief dingen doen die tegen de rechtspositieregeling ingingen, die in het nadeel waren van de deelnemers en na 3 jaar werd dit een behoorlijke last om zo te vechten tegen de waarden en normen die ik als mens heb.

Ik functioneer het best in een gemotiveerde omgeving.
Actief zijn, leergierig zijn en vooruit willen zijn voor mij belangrijke eigenschappen.
Pros
maaltijdcheques
Cons
geen opbouwende teambuilding
Was this review helpful?Yes 4No 1Report
Aangename sfeer
Stage als administratief medewerkster (Former Employee) –  Gent3 February 2013
Door een afwisselende takenpakket vond ik het ideaal.
Het was precies wat ik als job wil doen. Het is niet louter administratie, je komt in contact met heel veel mensen.
Ik was geïnteresseerd om mijn stage bij de overheid te lopen. Ik werkte met plezier, ik vond het een boeiend werk. Na mijn stage heb ik beseft dat dit echt het soort werk is dat ik later wil doen. Er lijkt hier maar geen sleur in te komen. Ik vond het een schitterende sfeer. Het was een aangename ervaring.

See more Stad Gent reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Stad Gent. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,4