STAD HASSELT

STAD HASSELT Employee Reviews

Found 6 reviews matching the search
See all 7 reviews
Fijne werkcollega en werk opzich ook heel fijn Werken zelf is ook afwisseld dus wel fijn !
Ik heb lang gewerkt voor deze werkgever waar altijd een goede sfeer heerste en een positieve drive aanwezig was. De harde werkers werden echter steeds beloond met meer werk en sinds het aantreden van de nieuwe algemeen directeur is een heksenjacht gestart waarbij alle positieve initiatieven de kop in werden gedrukt in het kader van zogenoemd “professionaliseren”. Het management heeft echter de mond vol van marketing termen en investeert niet in mensen maar vooral in zichzelf. Veel schone schijn vooral. Er zijn dan ook al veel goede mensen vertrokken helaas en postjes worden gevuld met “ja knikkers” die geen eigen inbreng mogen hebben of anders worden afgeblaft. Heel jammer maar voor mij de reden om te vertrekken. Als je geluk hebt kom je niet te veel in aanraking met kaderpersoneel en kan het aangenaam werken zijn.
Pros
Verlof
Cons
Geen waardering, visie en degelijk HR beleid
Extreem hoge werkdruk,Komen en gaan van personeel. Voorkeursbehandeling van management en leidinggevenden naar sommige collega's. Management dat uit een andere sector komt en hier dus niet weet van aanpakken. Management en leidinggevenden die personeel viseren en hierdoor mentaal breken. De manier hoe daar met personeel word omgegaan is schandalig!
Pros
Goeie verloning
Cons
Te veel om op te noemen
het fijne van de job is de communicatie die men dagelijks heeft met de inwoners in jou eigen werkomgeving . het moeilijke van deze job is dat men soms met beperkte middelen toch jou werk tot een goed einde kan brengen .
Pros
hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding
Cons
geen doorgroeimogelijkheden
- De werkdag begon om 9 uur, dan moesten ik en mijn mede jobstudenten borstelen in het containerpark. we mochten regelmatig pauzeren. In de namiddag moesten we de mensen helpen met hun afval in de juiste container te doen.- Ik heb ervan geleerd dat als je iemand helpt, dat een geweldig gevoel is. Je haalt er voldoening uit.- Mijn collega's waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het was een aangename werksfeer.- Er waren geen moeilijkheden.- Het leukst was de voldoening.
-Fijne werksfeer-Fijne sfeer met de kinderen-Er wordt redelijk rekening gehouden met het vervoer-Veel spelmogelijkheden voor de kinderen-De directie voorziet ook voor het personeel om leuke "doe-dagen", wat leuk is
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
See more STAD HASSELT reviews
You may want to try: