Starbucks
How has this company responded to COVID‑19?
Learn more

Starbucks Employee Reviews in Antwerpen

Found 4 reviews matching the search
See all 45.845 reviews
Het is altijd druk,heel zware fysiek werk en werk/privè balans 0
Ok place to work, good colleagues good environment if you enjoy fast-paced coffee making. Store dependant as to how you will enjoy it.
dit bedrijf belooft je veel dingen maar voert geen 1 van de beloften uit ik zelf heb gesolliciteerd en werd aangenomen en er werden mij velen dingen belooft maar hebben mij 3maanden aan het lijntje gehouden en toen hebben ze mij ontslagen
Ik moest deels in de zaal werken en deels in de keuken. Ik had een chrono waarmee ik werkte, zodat ik om de vijf minuten van de zaal naar keuken overschakelde en andersom. In de zaal moest ik de tafels afruimen en kuisen, de vloer keren en dweilen als er gemorst was, de suiker en de servetten bijvullen, de vuilbakken verversen. In de keuken moest ik de afwas doen en de borden en kopjes daarna opruimen. Ik moest ook de koelkast en de glazen toog vooraan bijvullen. En als de grote vuilbakken achteraan vol zaten, moest ik ze naar de containers brengen. Zo zag mijn dag er uit. Mijn collega's waren allemaal erg vriendelijk en dat maakte het leuker om daar te werken.
Pros
Gratis chocomelk
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Starbucks?