Starbucks
Starbucks Employee Review

Leerrijke ervaring

8 January 2017
Ik leerde enorm veel over leiderschap, bedrijfsstructuur, koffie (origine, brewing methods, bereiding, pairing), groepsdynamiek...

Uurroosters waren een grote uitdaging: 7/7 open, iedereen wilt wel een specifieke dag vrij (telkens 3 mochten ze opgeven als preferentie), vakanties, shiften.... maar ik vond het toch één van de leukste dingen om te doen
Work/Life Balance
Culture
Pros
Instaan voor "mijn" eigen winkel
Similar reviews
3 May 2020
Barista (Former Employee) - Gent
Gewoon niet aan beginnen, ze geven niks om hun werknemers, it's all about money.
6 July 2016
Barista (Current Employee) - Gent
In Starbucks gent-sint-pieters is het eigenlijk echt leuk werken. Je krijgt een korte opleiding om je een basis meemee te geven en leert al doende wel alle kneepjes van het vak. Je kan gerust eens lachen, ook met de collega's en werkt altijd met een glimlach. Het is een perfecte job voor iemand die graag horeca doet maar dan een '' 9 to 5'' al is dat meer een 5 to 22. Daar zit ook myn enigste minpuntje, dat is het zeer verschillende uurrooster dat je iedere maand krijgt, gelukkig kan je op voorhand wel dagen vrij vragen of shiftwissels met je collega's.
Pros
Gratis eten en drinken. Korting voor al je vrienden, gemoedelijke werksfeer
Cons
Geen vaste uren
6 July 2015
Barista (Current Employee) - Gent
Het leukste van de job is dat je in contact komt met mensen. De sfeer is zeer goed, je kan veel plezier maken tijdens het werk. Het minst leuke is dat je veel te veel moet poetsen!
Pros
Gratis eten en drank
Cons
Te veel poetsen