Talentus Employee Reviews

Found 7 reviews matching the search See all 10 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Aantrekkelijke werkgever
Learning & Development Coordinator (Current Employee) –  Wilrijk3 October 2019
Interessante jobinhoud, fijne collega's, eerlijke verloning, uitgebreid opleidingsaanbod, werkgever met visie,....
Was this review helpful?Yes 1NoReport
aangename werkgever
Finance Manager (Current Employee) –  Wilrijk2 October 2019
Bij Talentus is er steeds een leuke sfeer onder de collega's. Deze wordt versterkt door de events die er op regelmatige basis georganiseerd worden (family day, nieuwjaarsfeest, ...) De flexibele uren (in samenspraak met je team) en de correcte verloning zijn zeker een pluspunt. Nieuwe medewerkers krijgen steeds een opleiding en worden daarna ook goed opgevolgd. Een laatste puntje, zeker het vermelden waard, is...
Was this review helpful?YesNoReport
Talentus = persoonlijke groei !
Communication Officer (Current Employee) –  Wilrijk3 September 2019
Talentus investeert enorm in hun eigen mensen en het ontwikkelen van hun groeipotentieel, een omgeving met heel veel kansen en mogelijkheden, langetermijnvisie, eigen initiatief wordt geapprecieerd en aangemoedigd. Bij Talentus werken mensen met goesting. Dit vertaalt zich in drive, professionaliteit, groeien en een aangename familiale werksfeer!
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Zeer goede werkgever!
Recruiter (Former Employee) –  Gent8 August 2019
Talentus is een bedrijf die sterk in zet op zijn mensen!
Daarbij vinden ze het steeds belangrijk om een kwalitatieve dienstverlening te bieden naar hun klanten. Als werknemer ben ik zeer tevreden. We hebben glijdende werkuren, heel wat extra legale voordelen en een sterke work life balance. Je hebt alsook een de mogelijkheid tot reële doorgroeimogelijkheden. Je wordt sterk begeleidt met o.a. opleidingen en er wordt voor elke werknemer een groeipad uitgestippeld.
Was this review helpful?YesNoReport
environnement de travail très agréable
Employé administratif (stage) (Former Employee) –  Brussel7 November 2018
super expérience, collègue très professionnel qui nous fait apprendre énormément
Was this review helpful?Yes 5NoReport
Société
Administrative Consultant (Interim) (Former Employee) –  Bruxelles3 November 2015
il y a une bonne ambiance de travail au sein de l'agence située sur l'avenue Louise.
Was this review helpful?Yes 11No 2Report

See more Talentus reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at Talentus. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,7