TECJOBZ

All
Belgium3 reviews
Showing all 3 reviews
A-typische aanpak !
Werken met Tecjobz betekent werken met een duidelijke en eerlijke communicatie. Geen generalistische invalshoek maar een zeer persoonlijke aanpak voor interne medewerkers, maar al zeker voor elke uitzendkracht. Er wordt echt op maat gezocht wat de beste match is voor elke sollicitant.

Daarnaast is Tecjobz heel flexibel. Kantooruren worden heel ruim gerekend. Ook op zaterdagvoormiddag kan je er terecht. U krijgt ook geen algemeen kantoornummer, maar een gsm-nummer van uw contactpersoon. Dit staat garant van een snel antwoord op elke vraag.
Pros
Persoonlijke aanpak !
Technische jobs, contract onbepaalde duur!
Dynamisch, innovatief en snelgroeiend bedrijf waar een teamgerichte, respectvolle en aangename sfeer heerst.
Jobs binnen techniek & logistiek met contract onbepaalde duur.

Mooie uitdagingen die zeker en vast voldoening brengen. We streven naar de perfecte match tussen werkgever en werknemer en dit op lange termijn. Kwaliteit, duurzaamheid en directe communicatie zijn de sleutelwoorden binnen Tecjobz.
Pros
Flexibiliteit, ook na 17u30 en op zaterdag zijn we telefonisch bereikbaar of kan je langs komen op afspraak!
Vaste jobs voor technische mensen.
Bieden enkel vaste jobs aan. Ook met direct contract onbepaalde duur. Kleinere speler die op maat werkt van het profiel van de klant en kandidaat. Werken enkel samen met de betere bedrijven met heel mooie verloning. Specialisatie in technische beroepen in West-Vlaanderen.
Pros
Open na 17u30 en op zaterdag op afspraak.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at TECJOBZ?
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at TECJOBZ. Our community is ready to answer.
Work/Life Balance
Culture