TECJOBZ

TECJOBZ Employee Reviews

Showing all 3 reviews
Werken met Tecjobz betekent werken met een duidelijke en eerlijke communicatie. Geen generalistische invalshoek maar een zeer persoonlijke aanpak voor interne medewerkers, maar al zeker voor elke uitzendkracht. Er wordt echt op maat gezocht wat de beste match is voor elke sollicitant. Daarnaast is Tecjobz heel flexibel. Kantooruren worden heel ruim gerekend. Ook op zaterdagvoormiddag kan je er terecht. U krijgt ook geen algemeen kantoornummer, maar een gsm-nummer van uw contactpersoon. Dit staat garant van een snel antwoord op elke vraag.
Pros
Persoonlijke aanpak !
Dynamisch, innovatief en snelgroeiend bedrijf waar een teamgerichte, respectvolle en aangename sfeer heerst. Jobs binnen techniek & logistiek met contract onbepaalde duur. Mooie uitdagingen die zeker en vast voldoening brengen. We streven naar de perfecte match tussen werkgever en werknemer en dit op lange termijn. Kwaliteit, duurzaamheid en directe communicatie zijn de sleutelwoorden binnen Tecjobz.
Pros
Flexibiliteit, ook na 17u30 en op zaterdag zijn we telefonisch bereikbaar of kan je langs komen op afspraak!
Bieden enkel vaste jobs aan. Ook met direct contract onbepaalde duur. Kleinere speler die op maat werkt van het profiel van de klant en kandidaat. Werken enkel samen met de betere bedrijven met heel mooie verloning. Specialisatie in technische beroepen in West-Vlaanderen.
Pros
Open na 17u30 en op zaterdag op afspraak.