TELEVIL Reviews

Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
gezellige omgeving om te werken
Arbeider (voormalige medewerker) –  belgie14 juli 2016
het was er aangenaam om er te werken. het was een contract bepaalde duur.
Pluspunten
gezellige werksfeer
Minpunten
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een typische dag bij Televil
vrijwilligerswerk (huidige medewerker) –  Sint-Pieters-Leeuw, VLG30 juni 2015
Ik kom met de bus naar het werk s morgens. Rond 9u10 ben ik daar. De werkuren beginnen om 9u30 dus heb nog wat tijd om een kopje koffie te drinken en met collega's te socializen.

Om 9u30 is er elke dag een kleine vergadering waarin de teamleaders hun ding zeggen en ook de medewerkers hun mening vragen rond bepaalde zaken. Dit duurt meestal een klein kwartiertje.

Vervolgens gaan naast de vaste medewerkers ook de vrijwilligers aan de slag. We beginnen met bureaumateriaal te sorteren en te reinigen, ik mag er ook een prijs opzetten.
Vervolgens merkt mijn verantwoordelijke dat er dozen met handwerk zijn toegekomen. Deze worden uitgepakt, gesorteerd en terug ingepakt, toegelast, en prijs opgezet.

Met sommige collega's kom ik beter overeen dan met andere. Met de collega's die als vrijwilliger werken kom ik heel goed mee overeen: we spreken soms af buiten het werk ook.

Het leukste van de baan is dat er veel afwisseling is.
Het moeilijkste van de baan is dat je in een grote groep werkt en dat het soms al eens botst met sommige collega's daardoor.
Pluspunten
gratis soep en koffie en microgolfoven
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij TELEVIL. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,7

4,0Werk-Privé Balans
3,3Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over TELEVIL gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over TELEVIL gesorteerd op locatie