Review over The Estée Lauder Companies van een medewerker

Bekijk alle reviews over The Estée Lauder Companies

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Heel fijn werk maar minder team spirit onder elkaar
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Oevel13 maart 2018
İk werk er heel graag maar soms moeten we heel lang thuis blijven omdat het rustig word wat nu op het monent ook het geval is
Pluspunten
Cadeaubonnen gratis lunch
Minpunten
Duurt lang eer dat je elke dag mag werken
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren

Andere reviews over The Estée Lauder Companies van medewerkers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellig sfeer en fijne collega's
Inpakker/ Productie medewerker (voormalige medewerker) –  Oevel25 juni 2019
Voor diegene die geen probleem hebben met werken op oproepbasis, is Estee Lauder een goede werkplaats. Goed betaald, maaltijdcheques, gratis maaltijd en een shopbon( om de 20 gewerkte dagen) met een dikke korting voor merkproducten in de Company Store.
Pluspunten
Gratis maaltijd, maaltijdcheques, goed betaald, shop bon
Minpunten
Werken op oproepbasis, onregelmatige uren, niet vastgesteld aan een ploeg, vast contract is heel moeilijk om te krijgen.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Een dag als jobstudent bij Estee Lauder
Arbeider (voormalige medewerker) –  Oevel29 april 2019
Als jobstudent word je er over het algemeen goed behandeld. In de productie is dit aangenaam, soms zwaar werken omdat je vaak dezelfde handelingen moet doen zonder onderbreking. Mijn eerste twee jaar stond ik gewoon in de pakzaal (productie).
Mijn derde jaar werd ik gehaald om boven bij de 'bulk' te staan. Zij zorgen dat de toevoer met de producten wordt verzorgd en dat de machines proper blijven. De ploegbaas daar was echter een bullenbak die jobstudenten niet kon harden en hun altijd het vuile werk liet doen, terwijl hij zelf niets anders deed dan commentaar geven. Stijn was zijn naam. VEen vreselijk lange maand augustus was dat geweest. Ik heb nadien bij Startpeople erop gestaan dat ik nooit meer voor hem zal willen werken en heb hen gewaarschuwd voor hem. Geen idee of er ooit wat mee gedaan is geweest.
Pluspunten
Gratis maaltijden
Minpunten
Veiligheidsbrillen die amper nut hebben
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij The Estée Lauder Companies. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,1