ThyssenKrupp Reviews

5 review gevonden voor deze zoekopdracht5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 2.397 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Performances
Sales - Conseiller Commercial (huidige medewerker) –  Gent7 november 2016
Performances et rigueur sont les maîtres mots de cette multinationale Allemande.

Thyssenkrupp m'a permis de réaliser mes objectifs personnels bien au delà de ceux demandés par la société.
Thyssenkrupp m'a permis à grandir et développer mes compétences et de ne pas repousser mes limites.

A travers ces années, j'ai développé ma personnalité et mes compétences.
Orienté résultats, toujours à la recherche de performances, j'ai été appelé à développer, en partie, mon approche commerciale et humaine, à travers des séances de coaching en interne.

Thyssenkrupp est la référence dans son domaine et sa réputation n'est plus à faire.
Pluspunten
objectifs-commissions
Minpunten
plus complexe à décrire
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Steeds bereid om er terug te keren
A-Z finance assisting and support to Technical (voormalige medewerker) –  Sint-Denijs-Westrem27 mei 2016
Steeds bereid om er terug te keren, sterk bedrijf, leuke collega's
Pluspunten
Top CFO
Minpunten
Stugge CEO
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellige wekomgeving goede collega's !
Hulpmonteur (voormalige medewerker) –  Ekeren, VLG7 oktober 2015
Wakker worden opstaan klaarmaken en je word meteen opgehaald met een busje van het bedrijf super toch ! Je komt aan in de barak je eet iets drink een koffietje en je dag begint, eerste contract komt binnen je kleed je aan in werkcostum en gaan de spullen zoeken en samen laad je alles in en ga je je steiger bouwen, de ene na de andere dan weer opbouwen dan weer afbreken, regelmatig kleine drinkpauze of rookpauze super ! Ik heb het echte werk echt geleerd in het bedrijf van thyssen krupp. Collega's toffe mensen, moeilijkste van de baan was toch wel optijd klaar zijn met je steiger, leukste was goede collega's goede werksfeer !
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
environnement de travail agréable
Technicien ascensoriste (voormalige medewerker) –  Liège25 oktober 2013
les période de garde trop successive, l'avantage d'évoluer très vite dans le travail et dans la recherche d'information
Pluspunten
avantages camionnette
Minpunten
trop peu rémunéré pour les gardes
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 1Rapporteren

Zie meer reviews over ThyssenKrupp

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ThyssenKrupp. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,9
Gebaseerd op 2.397 reviewGebaseerd op 2.397 reviews

3,7Werk-Privé Balans
3,8Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over ThyssenKrupp gesorteerd op locatie