Toolstation
Bekijk alle reviews over Toolstation

Toolstation

Review over Toolstation van een medewerker

Een nieuw begin

Bij Toolstation is het mogelijk om echt vanop 0 te beginnen, een nieuwe start te maken. Je krijgt er een goede opleiding en ze nemen de tijd om jou te helpen evolueren binnen het bedrijf. Ze organiseren ook een dag voor de nieuwe Toolstars en bedanken hen regelmatig met een kleine attentie. Er is ook zeker mogelijkheid om door te groeien binnen het bedrijf. Iedereen is gelijk en krijgt gelijke kansen.

5,0 van de 5 sterren voor Loon/arbeidsvoorwaarden

Zeer goede werksfeer door open communicatie

Veel uitleg, opleidingsperiode, en over alles wordt gepraat met wederzijds respect. Duidelijk takenpakket en flexibiliteit tussen de shops. Goede Klantenservice is even belangrijk als de werksfeer. Er wordt flexibiliteit verwacht, maar ze bieden dit ook terug.

Pluspunten

Zeer aangename werksfeer met doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Nog niet ervaren

productieve en leerrijke omgeving

Door een gebalanseerde afwisseling van verkopen en stockbeheer zal je niet gemakkelijk stilstaan. Je zult naast het beheren van je stock dus ook klanten moeten verder helpen en informeren over onze producten en hoe we te werk gaan (gezien dit winkel-concept voor nog velen onbekend terrein lijkt te zijn). Een uitgebreidde kennis over ons gamma is geen must, maar wel mooi meegenomen. Met veel leergierigheid en gedrevenheid kom je ook al een heel eind en dat wordt ook enorm gewaardeerd. Deze eigenschappen zullen je zeker en vast ten goede komen als je ook interesse hebt om verder te groeien. Doordat we in kleinere teams werken heeft het management ook meer ademruimte om met jou te werken op de doelen die je voor ogen hebt, zowel op persoonlijk, als op professioneel gebied. Natuurlijk zijn er ook ook wat mindere kantjes aan de job. Je mag zeker niet vies zijn van wat vroeger uit je nest te komen en af en toe bij te springen in een andere winkel wanneer dat echt nodig is. In het begin zal er veel op je af komen van processen en procedures, maar net als de vele cijfertjes horen deze nu eenmaal bij de job. Op een bepaald moment krijg je gewoon die klik en lijkt het allemaal wel vanzelf te gaan.

Pluspunten

afwisselend werk

Minpunten

vroege uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Toolstation. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

2,6 van de 5 sterren voor Loon/arbeidsvoorwaarden

Vergelijk Toolstation met