TUC RAIL

TUC RAIL Employee Reviews

Found 16 reviews matching the search
See all 17 reviews
Slechts 2 weken was ik aan de slag op de afdeling communicatie bij TUC RAIL toen de corona quarantaine inging. Van de ene dag op de andere waren we genoodzaakt om van thuis uit te werken. Beetje vreemd als je je team nog maar nauwelijks kent. En toch kreeg ik meteen alle vertrouwen en werden me verschillende taken toegewezen. Er komen verschillende facetten van communicatie aan bod in mijn job wat maakt dat de projecten boeiend en afwisselend zijn. Ik merkte al snel dat het welzijn van de werknemers bij TUC RAIL centraal staat. Er wordt ook veel belang gehecht aan een goede work-life balance. Het management heeft goed begrepen dat tevreden werknemers beter werk leveren. Ik heb echt zin om dit bedrijf en de werknemers beter te leren kennen.
Pros
goede balans werk/privé, glijdende werkuren, extralegale voordelen, centrale ligging vlakbij het Zuidstation
Cons
verouderd gebouw maar in volle renovatie
Une entreprise au top.Humaine.A l'écoute de ses collaborateurs.
Ik ben in 2004 begonnen als administratief medewerker op een werf (de aanleg van de hogesnelheidslijn te Antwerpen). Wanneer dit werk voltooid was, heb ik de overstap kunnen maken naar het hoofdkantoor, waar men mij de kans gegeven heeft om vele nieuwe zaken te leren, met bijhorende promoties. Nu, vele jaren later, is mijn job nog steeds interessant vanwege de doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid om bij te leren. Ik heb nu een totaal andere functie die me helemaal ligt.
Pros
Goede doorgroeimogelijkheden, Glijdende werkuren, Goede ligging, Mogelijkheden om opleidingen te volgen, Veel variatie, Goede sfeer
Cons
Het is een (normaal) nadeel aan een groot bedrijf dat je niet iedereen meer persoonlijk kent.
un bureau d'étude moyen avec des formations classique, une culture d'entreprise pas opté sur le relationnel
kort maar heel Correcte ervaring in deze bedrijf//
I worked on big construction projects all railway related. I learned a lot about different types of foundation techniques, railway safety, project management and contract management.
Ben onrechtmatig behandeld en door één persoon vals beschuldigd die zelf beloningen kreeg van aannemer o a gsm iphone 5 in het jaar 2014. Ik vind dit bijzonder jammer. Ik heb zelfs een werf L123 volledig zonder hulp van collega’s alleen gedaan.Het reultaat was de helft van het budget gebruikt en 3 maanden voortijdig klaar,vond dit enorm jammer dat ze op valse beschuldigingen hun besluit hebben genomen zonder dit te onderzoeken.
C u. Peu trop dangereux pour moi travaillé dans ce secteur ferroviaire.
Pros
Travail exemplaire
Cons
Stressante
Personnel dynamique. Espace de travail agréable Bon salaire
Ontwikkelen van spoorwegprojecten. Zowel verbeteren van bestaanfe iinfrastructuur als nieuwe projecten
Le travail était physique et fatiguant. Mais les avantages liés au salaire étaient plus que satisfaisant.
Bij TUC RAIL heb ik mijn grootste persoonlijke groei gerealiseerd. Door het vertrouwen van manager en directie krijg ik kansen op het vlak van: verantwoordelijkheden en opleidingen. De directie is enerzijds veeleisend op het vlak van resultaten en kwaliteit, maar deze drive maakt net dat we ons niveau telkens dat tikkeltje hoger liften. Bovendien is er een gezond evenwicht tussen werk en privé. De ligging van het bedrijf naast het station Brussel Zuid is een zeer grote troef .
la journée commençais vers 7H et se terminais vers 16h, c'était un endroit meilleur, ils aidaient les nouvelles personnes pour mieux s’intégrer dans la société et le travail n'était pas difficile
la priorité de la société mise sur la sécurité, de ses collaborateur , de ses entrepreneurs, ainsi que celle du public. On supervise au bon déroulement de l'exécution des travaux divers sur le réseau ferroviaire...
Pros
voiture de société, chéques repas, ....
Bon encadrement Bonne ambiance Tri-classement plans Travail d'étudiante très agréable
j'ai eu un grande expérience comme surveillant au chemin de fer j'ai travaillé comme sou-traitant avec tu c rail .
See more TUC RAIL reviews
You may want to try: