Umicore

Umicore Employee Reviews

Found 31 reviews matching the search
See all 108 reviews
It's a great place to work. Every college is friendly and will assist you when u need help. The salary is great, especially if you are a student and don't need to pay any taxes.
Weinig aandacht voor niet-management functies, weinig doorgroeimogelijkheden, vriendjespolitiek. Geen dialoog, vertrouwen in management ontbreekt. Pover HR management. Slaagt er niet in om alle locaties en alle medewerkers gelijk te behandelen.
Pros
Arbeidsvoorwaarden en salaris
Cons
Elitair management
28 September 2020
Hallo, Wat spijtig dat je de werkervaring niet zo positief vond. Als we het goed begrijpen was er geen overleg tussen het management en de rest van het personeel? Kan je ons eventueel wat meer informatie sturen naar HRCenterTalent@eu.umicore.com? Dan kaarten we dit zeker verder aan. Groeten,Umicore
Umicore heeft veel afdelingen. De werkdruk is totaal verschillend per afdeling en de werksfeer zelfs per ploeg. Na 18 jaar bij dezelfde werkgever overgestapt naar Umicore, nog geen seconde spijt van gehad! Goed loon (volcontinu) + voordelen
23 September 2020
Hallo, Bedankt voor je melding! We zijn blij dat je een positieve werkervaring bij ons hebt gevonden.Nog veel werkplezier! Groetjes, Umicore
Heb er in vijf ploegen gewerkt, ook in het weekend, daarna in drie ploegen, heb er tot mijn 49 jaar gewerkt toen kwam er een hesturering dan ben ik thuis gebleven had ik brugpensioen en nu vijf jaar gepensioneerd dus heb wel wat vrije tijd nu voor iets anders misschien je weet maar nooit dank Maurice
23 September 2020
Dag Maurice,Bedankt dat je zo lang een deel hebt uitgemaakt van ons team. Geniet met volle teugen van je vrije tijd!Groeten, Umicore
Contact met alle operatoren verspreidt over pyrolyse, hydrolyse en recyclage. Sterk hiërarchische mannelijke cultuur
28 September 2020
Hallo, Wat spijtig dat er een zo'n een cultuur heerst in één van onze bedrijven. Heb je dit proberen aan te kaarten met de HR-afdeling? Indien je wilt, kan je anoniem een mailtje sturen naar: HRCenterTalent@eu.umicore.com.Wij zullen dit dan verder onderzoeken. Groetjes, Umicore
- ze beloven van alles maar er komt nooit iets van - overal is er wel vriendjes politiek - er steekt altijd wel iemand een mes in de rug - jaloesie - ipv eerst denken dan doen, hier is het omgekeerd, eerst doen dan denken - laagste loon in de industrie conclusie: als je niet anders kan is dit een goed bedrijf voor "ervaring op papier" nadien kan je gemakkelijker bij een ander bedrijf starten.
26 November 2019
Hallo, Wat spijtig dat je huidige werkervaring niet zo positief is.Wil je je ervaring wat gedetailleerder uitleggen door een mailtje te sturen naar johan.nys@umicore.com ?Dan gaan we er onmiddellijk mee aan de slag.Groeten, Umicore
Bedrijf met ups en downs, goede salaris maar is wel met ploegenwerk dat je goed verdient en ploegenwerk is een beetje vermoeiend na 13 jaar.
J'ai eu une bonne expérience chez Umicore Zinc Chemicals, mes collègues étaient très sympas et on travaillait tous en harmonie.
Pros
Cafés + soupes gratuits
Cons
Il n'ont pas pu me garder plus longtemps
Goede werksfeer, goede begeleiding, aangename en vriendelijke mensen.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at Umicore?
Umicore is een bedrijf dat kansen geeft aan elke werknemer en zich ook inzet om zijn werknemer nog te laten bijsturen .
Pros
Doorgroei mogelijkheden
Cons
Het loon vergeleken met de zware werkomstandigheden
Zeer sociale fabriek en veel variëteit . Zeer hoge werkdruk en weinig begrip
Pros
Multi cultureel
Cons
Slechte loon
Qua werkomgeving en werksfeer is er niets slechts op aan te merken maar ondanks dat is het toch zo dat wij met bepaalde chemische stoffen werken zoals op alle andere chemische bedrijven maar wij daar niet voor betaald krijgen. Dit bedrijf staat qua loon en voordelen voor de werknemers zoals o.a Hospitalisatieverzekering ect.. heel hard achter op andere chemische bedrijven.
Pros
Je weet je uren op voorhand
Cons
Te weinig loon
Internationaal bedrijf met veel ambitie en innovatie met focus op recuperatie van edele metalen.
processen en installatie opvolgen problemen oplossen kleine onderhoud van installaties
l'accueil des clients et les appels téléphone le courrier
goede werkcollega's in een zeer aangename sfeer veel las en herstelwerk van grote onderdelen
Pros
sfeer
Cons
zeer vuil
je wordt niet constant int oog houden, leuke werksfeer, en de beste collega's.
Pros
Gratis koffie en soep
Cons
GEEN
Iedere dag nieuwe uitdagingen, nieuwe jobs, nieuwe ontwikkelingen, nieuwe ervaringen en dat alles in een leuke ontspannen werksfeer met toffe collega's.
Pros
Zijn er veel
Cons
ongezond werk door hoge temperaturen, gevaar voor verbranding ook door zuren en gassen
Pros
regelmatig pauzes door de warmte, warme kuiken
Cons
uitputtend werk door de hitte
In het labo was het elke dag hetzelfde liedje maar met het het leuke team ging ik graag werken.
was een leuke job met veel doorgroei mogelijkheden zeer goede begeleiding gehad tot wat ik bereikt heb
Pros
een goed loon
Cons
?
  1. Employee Reviews