Umicore
3,8 out of 5 stars.

Umicore Employee Reviews for Procesoperator (m/v)

Found 6 reviews matching the search
See all 108 reviews
Umicore heeft veel afdelingen. De werkdruk is totaal verschillend per afdeling en de werksfeer zelfs per ploeg. Na 18 jaar bij dezelfde werkgever overgestapt naar Umicore, nog geen seconde spijt van gehad! Goed loon (volcontinu) + voordelen
Official response from Umicore
23 September 2020
Hallo, Bedankt voor je melding! We zijn blij dat je een positieve werkervaring bij ons hebt gevonden.Nog veel werkplezier! Groetjes, Umicore
- ze beloven van alles maar er komt nooit iets van - overal is er wel vriendjes politiek - er steekt altijd wel iemand een mes in de rug - jaloesie - ipv eerst denken dan doen, hier is het omgekeerd, eerst doen dan denken - laagste loon in de industrie conclusie: als je niet anders kan is dit een goed bedrijf voor "ervaring op papier" nadien kan je gemakkelijker bij een ander bedrijf starten.
Official response from Umicore
26 November 2019
Hallo, Wat spijtig dat je huidige werkervaring niet zo positief is.Wil je je ervaring wat gedetailleerder uitleggen door een mailtje te sturen naar johan.nys@umicore.com ?Dan gaan we er onmiddellijk mee aan de slag.Groeten, Umicore
Umicore is een bedrijf dat kansen geeft aan elke werknemer en zich ook inzet om zijn werknemer nog te laten bijsturen .
Pros
Doorgroei mogelijkheden
Cons
Het loon vergeleken met de zware werkomstandigheden
Qua werkomgeving en werksfeer is er niets slechts op aan te merken maar ondanks dat is het toch zo dat wij met bepaalde chemische stoffen werken zoals op alle andere chemische bedrijven maar wij daar niet voor betaald krijgen. Dit bedrijf staat qua loon en voordelen voor de werknemers zoals o.a Hospitalisatieverzekering ect.. heel hard achter op andere chemische bedrijven.
Pros
Je weet je uren op voorhand
Cons
Te weinig loon
processen en installatie opvolgen problemen oplossen kleine onderhoud van installaties
Het sturen van een chemisch proces zowel in de controlekamer als buiten in de field.
Pros
goede werksfeer en toffe collega's
Cons
nihil
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
  1. Procesoperator (m/v)