UNILIN Employee Reviews

Found 9 reviews matching the search See all 36 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Nooit zet ik hier meer een stap binnen
Operator (Former Employee) –  Wielsbeke28 February 2019
Beloven vanalles maar komt niks van in huis!!!!!!!
Pros
Loon
Cons
Geen respect tegenover het werkvolk
Was this review helpful?Yes 1No 3Report
Goede werkomgeving. Veel te leren.
Curatief onderhoud/storingstechnieker (Current Employee) –  Wielsbeke1 October 2017
Goede plaats om te werken om het feit dat je de kans krijgt te leren. Ook heb je de kans om veel opleiding te volgen. Als curatief onderhoud/storingstechnieker kan je wel eens gevraagd worden om langer te blijven. Als dit niet gaat hebben ze daar begrip voor. Het hoger management valt wel wat moeilijker. Er wordt niet altijd geluisterd naar wat de werknemer zegt. Soms is het menselijke zoek. Qua verloning is het een zeer goed bedrijf. Het loon ligt hoger dan bij andere werkgevers. Als 5-ploeger kan je ook wel rekenen op een mooie ploegpremie in het weekend bijvoorbeeld. Ze zorgen voor hun personeel: er zijn grote lockers voorzien, de werkkledij wordt voorzien en gewassen, douches voorzien, je krijgt korting bij aankoop van sommige wagens of bijvoorbeeld korting bij een bepaalde fitness. Toont wel dat ze wel van hun personeel houden. Persoonlijk kan ik mensen wel aanraden hier te werken. Zeker als technieker in mijn geval.
Pros
Douches, kleren worden gewassen, verloning, kortingen
Cons
Hard beleid, wordt wel te veel van mensen verwacht
Was this review helpful?Yes 6No 1Report
Plaats met veel potentieel, slecht werkmilieu
Onderhoudstechnieker (Current Employee) –  Oostrozebeke4 April 2017
Unilin panels ORB is een zeer ruime fabriek, veel werkvolk, goede vakbonden,...
Veel fijn stof in de lucht.
Laatste jaren veel veranderd.
Mentaliteit niet optimaal en respect is soms zeer ver te zoeken.
Pros
Goede vakbond. Ruime fabriek. Afwisselend werk
Cons
Milieu, veiligheid, respect voor het werkvolk
Was this review helpful?Yes 3NoReport
Vrouwonvriendelijk bedrijf inzake doorgroeimogelijkheden
operator (Current Employee) –  Wielsbeke26 November 2015
Grootste troef is de goede verloning maar hiervoor eist men heel veel van de arbeider. Vragen veel om overuren te doen, bvb. de ene dag kan je vroegen hebben de dag erna namiddag, bvb. Op vrijdag normaal 6 uur maar verplichten om 8 uur te werken. Wil je verlof dien je zelf aan collega s te vragen of ze je werkuren willen overnemen. Rookvrij bedrijf MAAR bedienden mogen er roken, arbeiders worden geschorst bij vaststelling van rookgeur. Totaal verbod van gsm, bij vaststelling aangetekend schrijven. 3 x aangetekend schrijven is ontslag, of je er 1 jaar of 20 jaar werkt maakt niet uit. Bij de Leidinggevenden is totaal gebrek aan empathie waardoor veel arbeiders na verloop van tijd ontslag nemen. Weinig vrouwen krijgen de kans om door te groeien. Schijnheilig bedrijf.
Was this review helpful?Yes 13No 2Report
...
Heftruckchauffeur (van 8 ton tot 25 ton) (Former Employee) –  Wielsbeke16 August 2015
... Het werken bij Unilin beviel me voor het 5 ploegenstelsel maar de sfeer was minder.
Was this review helpful?Yes 9NoReport
onstabiel bedrijf
heftruck (Former Employee) –  Wielsbeke5 April 2015
Geen stabiel bedrijf constand andere werknemers Dit bedrijf geeft geen goede reputatie
Pros
Opdrachten van de Intriems de werknemers kunnen stoppen wanneer het hun uit komt
Cons
Geen werkzekerheid
Was this review helpful?Yes 11NoReport
Leuke omgeving
Labomedewerker (Former Employee) –  Wielsbeke28 July 2014
Een leuke baan met een constante variatie en aangename collega's.
Was this review helpful?Yes 7No 6Report
Goede werkgever
Arbeider - grondstoffencontroleur (Former Employee) –  Wielsbeke, VLG24 August 2013
32 jaar graag gewerkt voor Unilin tot de productiesite in Ooigem gesloten werd. Toen werd ik in de andere afdelingen van de groep gedropt en kreeg verschillende andere taken.
Pros
hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, flexibiliteitspremies, woon-werkverkeer vergoeding
Cons
overal gaten opvullen op diensten waar personen afwezig waren (= teveel verschillende taken)
Was this review helpful?Yes 18No 12Report

See more UNILIN reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at UNILIN. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,1