UNILIN

All
Belgium11 reviews
Found 11 reviews matching the search
See all 38 reviews
Leuke collega's, collega's staan achter je!
Leuke collega's, de collega's staan achter je, ze helpen je waar nodig. Je oversten staan boven je, letterlijk en figuurlijk en dat laten ze ook merken! Er moet gepresteerd worden op de werkvloer. Niet alle oversten hebben werk ervaring op de werkvloer...
Gewoon werk sfeer
Het starten en opvolgen van de productie. storingen verhelpen.
Nooit zet ik hier meer een stap binnen
Beloven vanalles maar komt niks van in huis!!!!!!!
Pros
Loon
Cons
Geen respect tegenover het werkvolk
groot bedrijf met veel mogelijkheden
Je komt toe is een gezellig sfeer en er kan af en toe wel een grapje gemaakt worden.
Veel waardering van het management uit.

Groot, modern bedrijf met een refter en een winkeltje.
Pros
aanbieden van koffie en fruit, lekker eten in de refter
Cons
parking ligt ver van het gebouw
Goede werkomgeving. Veel te leren.
Goede plaats om te werken om het feit dat je de kans krijgt te leren. Ook heb je de kans om veel opleiding te volgen. Als curatief onderhoud/storingstechnieker kan je wel eens gevraagd worden om langer te blijven. Als dit niet gaat hebben ze daar begrip voor. Het hoger management valt wel wat moeilijker. Er wordt niet altijd geluisterd naar wat de werknemer zegt. Soms is het menselijke zoek. Qua verloning is het een zeer goed bedrijf. Het loon ligt hoger dan bij andere werkgevers. Als 5-ploeger kan je ook wel rekenen op een mooie ploegpremie in het weekend bijvoorbeeld. Ze zorgen voor hun personeel: er zijn grote lockers voorzien, de werkkledij wordt voorzien en gewassen, douches voorzien, je krijgt korting bij aankoop van sommige wagens of bijvoorbeeld korting bij een bepaalde fitness. Toont wel dat ze wel van hun personeel houden. Persoonlijk kan ik mensen wel aanraden hier te werken. Zeker als technieker in mijn geval.
Pros
Douches, kleren worden gewassen, verloning, kortingen
Cons
Hard beleid, wordt wel te veel van mensen verwacht
Plaats met veel potentieel, slecht werkmilieu
Unilin panels ORB is een zeer ruime fabriek, veel werkvolk, goede vakbonden,...
Veel fijn stof in de lucht.

Laatste jaren veel veranderd.

Mentaliteit niet optimaal en respect is soms zeer ver te zoeken.
Pros
Goede vakbond. Ruime fabriek. Afwisselend werk
Cons
Milieu, veiligheid, respect voor het werkvolk
Vrouwonvriendelijk bedrijf inzake doorgroeimogelijkheden
Grootste troef is de goede verloning maar hiervoor eist men heel veel van de arbeider. Vragen veel om overuren te doen, bvb. de ene dag kan je vroegen hebben de dag erna namiddag, bvb. Op vrijdag normaal 6 uur maar verplichten om 8 uur te werken. Wil je verlof dien je zelf aan collega s te vragen of ze je werkuren willen overnemen. Rookvrij bedrijf MAAR bedienden mogen er roken, arbeiders worden geschorst bij vaststelling van rookgeur. Totaal verbod van gsm, bij vaststelling aangetekend schrijven. 3 x aangetekend schrijven is ontslag, of je er 1 jaar of 20 jaar werkt maakt niet uit. Bij de Leidinggevenden is totaal gebrek aan empathie waardoor veel arbeiders na verloop van tijd ontslag nemen. Weinig vrouwen krijgen de kans om door te groeien. Schijnheilig bedrijf.
...
... Het werken bij Unilin beviel me voor het 5 ploegenstelsel maar de sfeer was minder.
onstabiel bedrijf
Geen stabiel bedrijf constand andere werknemers Dit bedrijf geeft geen goede reputatie
Pros
Opdrachten van de Intriems de werknemers kunnen stoppen wanneer het hun uit komt
Cons
Geen werkzekerheid
Leuke omgeving
Een leuke baan met een constante variatie en aangename collega's.
Goede werkgever
32 jaar graag gewerkt voor Unilin tot de productiesite in Ooigem gesloten werd. Toen werd ik in de andere afdelingen van de groep gedropt en kreeg verschillende andere taken.
Pros
hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, flexibiliteitspremies, woon-werkverkeer vergoeding
Cons
overal gaten opvullen op diensten waar personen afwezig waren (= teveel verschillende taken)
See more UNILIN reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at UNILIN. Our community is ready to answer.
3,1
2,7