UNILIN Reviews

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 35 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Nooit zet ik hier meer een stap binnen
Operator (voormalige medewerker) –  Wielsbeke28 februari 2019
Beloven vanalles maar komt niks van in huis!!!!!!!
Pluspunten
Loon
Minpunten
Geen respect tegenover het werkvolk
Was deze review waardevol?JaNee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Goede werkomgeving. Veel te leren.
Curatief onderhoud/storingstechnieker (huidige medewerker) –  Wielsbeke1 oktober 2017
Goede plaats om te werken om het feit dat je de kans krijgt te leren. Ook heb je de kans om veel opleiding te volgen. Als curatief onderhoud/storingstechnieker kan je wel eens gevraagd worden om langer te blijven. Als dit niet gaat hebben ze daar begrip voor. Het hoger management valt wel wat moeilijker. Er wordt niet altijd geluisterd naar wat de werknemer zegt. Soms is het menselijke zoek. Qua verloning is het een zeer goed bedrijf. Het loon ligt hoger dan bij andere werkgevers. Als 5-ploeger kan je ook wel rekenen op een mooie ploegpremie in het weekend bijvoorbeeld. Ze zorgen voor hun personeel: er zijn grote lockers voorzien, de werkkledij wordt voorzien en gewassen, douches voorzien, je krijgt korting bij aankoop van sommige wagens of bijvoorbeeld korting bij een bepaalde fitness. Toont wel dat ze wel van hun personeel houden. Persoonlijk kan ik mensen wel aanraden hier te werken. Zeker als technieker in mijn geval.
Pluspunten
Douches, kleren worden gewassen, verloning, kortingen
Minpunten
Hard beleid, wordt wel te veel van mensen verwacht
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 1Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Plaats met veel potentieel, slecht werkmilieu
Onderhoudstechnieker (huidige medewerker) –  Oostrozebeke4 april 2017
Unilin panels ORB is een zeer ruime fabriek, veel werkvolk, goede vakbonden,...
Veel fijn stof in de lucht.
Laatste jaren veel veranderd.
Mentaliteit niet optimaal en respect is soms zeer ver te zoeken.
Pluspunten
Goede vakbond. Ruime fabriek. Afwisselend werk
Minpunten
Milieu, veiligheid, respect voor het werkvolk
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
Vrouwonvriendelijk bedrijf inzake doorgroeimogelijkheden
operator (huidige medewerker) –  Wielsbeke26 november 2015
Grootste troef is de goede verloning maar hiervoor eist men heel veel van de arbeider. Vragen veel om overuren te doen, bvb. de ene dag kan je vroegen hebben de dag erna namiddag, bvb. Op vrijdag normaal 6 uur maar verplichten om 8 uur te werken. Wil je verlof dien je zelf aan collega s te vragen of ze je werkuren willen overnemen. Rookvrij bedrijf MAAR bedienden mogen er roken, arbeiders worden geschorst bij vaststelling van rookgeur. Totaal verbod van gsm, bij vaststelling aangetekend schrijven. 3 x aangetekend schrijven is ontslag, of je er 1 jaar of 20 jaar werkt maakt niet uit. Bij de Leidinggevenden is totaal gebrek aan empathie waardoor veel arbeiders na verloop van tijd ontslag nemen. Weinig vrouwen krijgen de kans om door te groeien. Schijnheilig bedrijf.
Was deze review waardevol?Ja 13Nee 2Rapporteren
...
Heftruckchauffeur (van 8 ton tot 25 ton) (voormalige medewerker) –  Wielsbeke16 augustus 2015
... Het werken bij Unilin beviel me voor het 5 ploegenstelsel maar de sfeer was minder.
Was deze review waardevol?Ja 9NeeRapporteren
onstabiel bedrijf
heftruck (voormalige medewerker) –  Wielsbeke5 april 2015
Geen stabiel bedrijf constand andere werknemers Dit bedrijf geeft geen goede reputatie
Pluspunten
Opdrachten van de Intriems de werknemers kunnen stoppen wanneer het hun uit komt
Minpunten
Geen werkzekerheid
Was deze review waardevol?Ja 10NeeRapporteren
Leuke omgeving
Labomedewerker (voormalige medewerker) –  Wielsbeke28 juli 2014
Een leuke baan met een constante variatie en aangename collega's.
Was deze review waardevol?Ja 7Nee 6Rapporteren
Goede werkgever
Arbeider - grondstoffencontroleur (voormalige medewerker) –  Wielsbeke, VLG24 augustus 2013
32 jaar graag gewerkt voor Unilin tot de productiesite in Ooigem gesloten werd. Toen werd ik in de andere afdelingen van de groep gedropt en kreeg verschillende andere taken.
Pluspunten
hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, flexibiliteitspremies, woon-werkverkeer vergoeding
Minpunten
overal gaten opvullen op diensten waar personen afwezig waren (= teveel verschillende taken)
Was deze review waardevol?Ja 18Nee 12Rapporteren

Zie meer reviews over UNILIN

Profiel geclaimd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij UNILIN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,1

2,7Werk-Privé Balans
3,7Compensatie/Arbeidsvoorwaarden

Reviews over UNILIN gesorteerd op locatie