Unique Uitzendbureau logo

HelpfulnessRatingDate
Found 5 reviews matching the searchSee all 58 reviews

Interiem

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Een zeer leuke stageplek waar ik een groot deel administratie doe. De collega’s zijn zeer fijn

Pros

De collega’s

Slechtste communicatie ooit meegemaakt

Ze houden je aan het lijntje, kunnen niet met een duidelijke reden komen waarom je niet geschikt bent voor de functie en dat terwijl ze jou als eerste bellen. Wekenlang in de wacht gehouden met het smoesje dat de contactpersoon mij zou terugbellen.

Pros

Niks

Cons

Neemt geen verantwoordelijkheid

Met m'n voeten gerammeld

Geen vacature voor uitgeschreven voor de functie maar werd voorgesteld door Unique. Op sollicitatie gesprek geweest bij het bedrijf (op dat moment nog een werf) met de nodige PBM's als blijk dat ik wel degelijk had nagedacht over zulke dingen. Gesprek om 15u, om 18u gebeld dat ik kon BEGINNEN. MIJN CONTRACT VAN ONBEPAALDE DUUR HIERVOOR OPGEGEVENOM NA 4 WEKEN ZONDER ENIGE FEEDBACK om 2 minuten voor het einde te horen te krijgen dat het stopt... Ipv eerlijk te zeggen dat er o'voldoende werk was op dat moment werd de zwarte Piet naar mij doorgeschoven alsof ik niet mee kon, terwijl mijn voorgaande job veel complexer was. Opstart met WMS meegemaakt en er werd verwacht dat k na 2 weken het ERP systeem volledig kende. Nee nee, geen Unique meer voor mij, dan ben ik liever een van de zovelen...

Pros

Gratis drank

Cons

Geen communicatie (zogezegd vlakke structuur en open communicatie)

10jaar ervaring als Industrieel reiniger nog niet aangenomen

Voor deze functie als industrieel reiniger met 10jaar ervaring was ik niet de juiste werknemer dat vind ik echt spijtig genoeg niet voldoende om het tegen mij een uitleg te geven

Pros

Je wordt wel begeleid door unique

Cons

Als je een probleem had met de werkgever ging de interim niet helpen

gezellige werk omgeving

Typische dag op het werk was,op tijd komen,mijn short en mijn werkschoenen aan doen en een kap op mijn hoofd voor mijn haren. Wat ik geleerd heb is snel te werken en veel meer zelfstandiger te zijn. Sommige van mijn collega's waren wel gezellig en behulpzaam. Het moeilijkste van de baan had ik geen moeite mee wand het was gewoon je best doen en dat lukte wel. Het leukste van de baan was als je donderdag of vrijdag weer te horen kreeg dat je volgend week weer mocht komen werken.

Pros

is dat je elke week wel een leuke verassing had

Cons

Minpunt was daar dat je cola zelf moest kopen.

Jobs at Unique Uitzendbureau

See more jobs
See more Unique Uitzendbureau reviews
You may want to try:

Ask a question about working or interviewing at Unique Uitzendbureau. Our community is ready to answer.Ask a Question

3,4

3,4Work/Life Balance