Unique Uitzendbureau
3.5 out of 5 stars.
View all Unique Uitzendbureau reviews
Review this company

Unique Uitzendbureau

Unique Uitzendbureau Employee Review

10jaar ervaring als Industrieel reiniger nog niet aangenomen

Voor deze functie als industrieel reiniger met 10jaar ervaring was ik niet de juiste werknemer dat vind ik echt spijtig genoeg niet voldoende om het tegen mij een uitleg te geven

Pros

Je wordt wel begeleid door unique

Cons

Als je een probleem had met de werkgever ging de interim niet helpen

1.0Work/Life Balance
1.0Salary/Benefits
1.0Job Security/Advancement
1.0Culture

Similar reviews

Same location

Slechtste communicatie ooit meegemaakt

Ze houden je aan het lijntje, kunnen niet met een duidelijke reden komen waarom je niet geschikt bent voor de functie en dat terwijl ze jou als eerste bellen. Wekenlang in de wacht gehouden met het smoesje dat de contactpersoon mij zou terugbellen.

Pros

Niks

Cons

Neemt geen verantwoordelijkheid

Fantastic place to work

Dit is écht A Great Place to work!Goede én correcte verloning, veel kansen voor ontwikkeling en opleiding én great management! Niet twijfelen en vandaag nog solliciteren!

Met m'n voeten gerammeld

Geen vacature voor uitgeschreven voor de functie maar werd voorgesteld door Unique. Op sollicitatie gesprek geweest bij het bedrijf (op dat moment nog een werf) met de nodige PBM's als blijk dat ik wel degelijk had nagedacht over zulke dingen. Gesprek om 15u, om 18u gebeld dat ik kon BEGINNEN. MIJN CONTRACT VAN ONBEPAALDE DUUR HIERVOOR OPGEGEVENOM NA 4 WEKEN ZONDER ENIGE FEEDBACK om 2 minuten voor het einde te horen te krijgen dat het stopt... Ipv eerlijk te zeggen dat er o'voldoende werk was op dat moment werd de zwarte Piet naar mij doorgeschoven alsof ik niet mee kon, terwijl mijn voorgaande job veel complexer was. Opstart met WMS meegemaakt en er werd verwacht dat k na 2 weken het ERP systeem volledig kende. Nee nee, geen Unique meer voor mij, dan ben ik liever een van de zovelen...

Pros

Gratis drank

Cons

Geen communicatie (zogezegd vlakke structuur en open communicatie)

Ask a question about working or interviewing at Unique Uitzendbureau. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.5

• Companies
  • Unique Uitzendbureau
  • Employee Reviews
  • 10jaar ervaring als Industrieel reiniger nog niet aangenomen
Tell us how to improve this page
What would you add or change?