Unique Uitzendbureau
3.5 out of 5 stars.
View all Unique Uitzendbureau reviews
Review this company

Unique Uitzendbureau

Unique Uitzendbureau Employee Review

Fantastic place to work

Dit is écht A Great Place to work!Goede én correcte verloning, veel kansen voor ontwikkeling en opleiding én great management! Niet twijfelen en vandaag nog solliciteren!

5.0Work/Life Balance
5.0Salary/Benefits
5.0Job Security/Advancement
5.0Culture

Similar reviews

Vacatures geen ervaring

Niet vriendelijkJe komt voor elke vacature waar geen ervaring voor nodig is in aanmerking En als je vraagt waarom niet krijg je geen uitlegMaar als je zegt machine operator is niets meer voor mij .Dan kunnen ze u niet helpen aan een andere job want het attitude staat hun niet aan . Tewel ik medisch niet meer als machine operator mag werke !!!

Slechtste communicatie ooit meegemaakt

Ze houden je aan het lijntje, kunnen niet met een duidelijke reden komen waarom je niet geschikt bent voor de functie en dat terwijl ze jou als eerste bellen. Wekenlang in de wacht gehouden met het smoesje dat de contactpersoon mij zou terugbellen.

Pros

Niks

Cons

Neemt geen verantwoordelijkheid

Met m'n voeten gerammeld

Geen vacature voor uitgeschreven voor de functie maar werd voorgesteld door Unique. Op sollicitatie gesprek geweest bij het bedrijf (op dat moment nog een werf) met de nodige PBM's als blijk dat ik wel degelijk had nagedacht over zulke dingen. Gesprek om 15u, om 18u gebeld dat ik kon BEGINNEN. MIJN CONTRACT VAN ONBEPAALDE DUUR HIERVOOR OPGEGEVENOM NA 4 WEKEN ZONDER ENIGE FEEDBACK om 2 minuten voor het einde te horen te krijgen dat het stopt... Ipv eerlijk te zeggen dat er o'voldoende werk was op dat moment werd de zwarte Piet naar mij doorgeschoven alsof ik niet mee kon, terwijl mijn voorgaande job veel complexer was. Opstart met WMS meegemaakt en er werd verwacht dat k na 2 weken het ERP systeem volledig kende. Nee nee, geen Unique meer voor mij, dan ben ik liever een van de zovelen...

Pros

Gratis drank

Cons

Geen communicatie (zogezegd vlakke structuur en open communicatie)

Ask a question about working or interviewing at Unique Uitzendbureau. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.5

• Companies
  • Unique Uitzendbureau
  • Employee Reviews
  • Fantastic place to work
Tell us how to improve this page
What would you add or change?