Unique Uitzendbureau
3.5 out of 5 stars.
View all Unique Uitzendbureau reviews
Review this company

Unique Uitzendbureau

Unique Uitzendbureau Employee Review

Geweldig ontvangen!

Wanneer je bij een Unique kantoor binnen stapt, voel je meteen dat ze interesse tonen in je persoonlijkheid. Medewerkers maken tijd voor jou en luisteren naar wat je op zoek bent.

5.0Work/Life Balance
5.0Salary/Benefits
5.0Job Security/Advancement
5.0Culture

Similar reviews

Vacatures geen ervaring

Niet vriendelijkJe komt voor elke vacature waar geen ervaring voor nodig is in aanmerking En als je vraagt waarom niet krijg je geen uitlegMaar als je zegt machine operator is niets meer voor mij .Dan kunnen ze u niet helpen aan een andere job want het attitude staat hun niet aan . Tewel ik medisch niet meer als machine operator mag werke !!!

Fantastic place to work

Dit is écht A Great Place to work!Goede én correcte verloning, veel kansen voor ontwikkeling en opleiding én great management! Niet twijfelen en vandaag nog solliciteren!

Slechtste communicatie ooit meegemaakt

Ze houden je aan het lijntje, kunnen niet met een duidelijke reden komen waarom je niet geschikt bent voor de functie en dat terwijl ze jou als eerste bellen. Wekenlang in de wacht gehouden met het smoesje dat de contactpersoon mij zou terugbellen.

Pros

Niks

Cons

Neemt geen verantwoordelijkheid

Ask a question about working or interviewing at Unique Uitzendbureau. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.5

3.5Work/Life Balance