Unique Uitzendbureau
3.5 out of 5 stars.
View all Unique Uitzendbureau reviews
Review this company

Unique Uitzendbureau

Unique Uitzendbureau Employee Review

gezellige werk omgeving

Typische dag op het werk was,op tijd komen,mijn short en mijn werkschoenen aan doen en een kap op mijn hoofd voor mijn haren. Wat ik geleerd heb is snel te werken en veel meer zelfstandiger te zijn. Sommige van mijn collega's waren wel gezellig en behulpzaam. Het moeilijkste van de baan had ik geen moeite mee wand het was gewoon je best doen en dat lukte wel. Het leukste van de baan was als je donderdag of vrijdag weer te horen kreeg dat je volgend week weer mocht komen werken.

Pros

is dat je elke week wel een leuke verassing had

Cons

Minpunt was daar dat je cola zelf moest kopen.

3.0Work/Life Balance
3.0Salary/Benefits
5.0Job Security/Advancement
4.0Culture

Similar reviews

Fantastic place to work

Dit is écht A Great Place to work!Goede én correcte verloning, veel kansen voor ontwikkeling en opleiding én great management! Niet twijfelen en vandaag nog solliciteren!

Slechtste communicatie ooit meegemaakt

Ze houden je aan het lijntje, kunnen niet met een duidelijke reden komen waarom je niet geschikt bent voor de functie en dat terwijl ze jou als eerste bellen. Wekenlang in de wacht gehouden met het smoesje dat de contactpersoon mij zou terugbellen.

Pros

Niks

Cons

Neemt geen verantwoordelijkheid

Met m'n voeten gerammeld

Geen vacature voor uitgeschreven voor de functie maar werd voorgesteld door Unique. Op sollicitatie gesprek geweest bij het bedrijf (op dat moment nog een werf) met de nodige PBM's als blijk dat ik wel degelijk had nagedacht over zulke dingen. Gesprek om 15u, om 18u gebeld dat ik kon BEGINNEN. MIJN CONTRACT VAN ONBEPAALDE DUUR HIERVOOR OPGEGEVENOM NA 4 WEKEN ZONDER ENIGE FEEDBACK om 2 minuten voor het einde te horen te krijgen dat het stopt... Ipv eerlijk te zeggen dat er o'voldoende werk was op dat moment werd de zwarte Piet naar mij doorgeschoven alsof ik niet mee kon, terwijl mijn voorgaande job veel complexer was. Opstart met WMS meegemaakt en er werd verwacht dat k na 2 weken het ERP systeem volledig kende. Nee nee, geen Unique meer voor mij, dan ben ik liever een van de zovelen...

Pros

Gratis drank

Cons

Geen communicatie (zogezegd vlakke structuur en open communicatie)

Ask a question about working or interviewing at Unique Uitzendbureau. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.5

3.5Work/Life Balance