Unique Uitzendbureau

HelpfulnessRatingDate
Showing all 65 reviews

hopefully they will continue

Indeed Featured review

The most useful review selected by Indeed
Interim company are very important today, very often is the best way to find the job that you are searching for, they try to place the right man at the right place.

Vacatures geen ervaring

Niet vriendelijkJe komt voor elke vacature waar geen ervaring voor nodig is in aanmerking En als je vraagt waarom niet krijg je geen uitlegMaar als je zegt machine operator is niets meer voor mij .Dan kunnen ze u niet helpen aan een andere job want het attitude staat hun niet aan . Tewel ik medisch niet meer als machine operator mag werke !!!

Muy buena

Son muy educados, profesionales. Fué una experiencia muy positiva. Gracias

Fantastic place to work

Dit is écht A Great Place to work!Goede én correcte verloning, veel kansen voor ontwikkeling en opleiding én great management! Niet twijfelen en vandaag nog solliciteren!

Slechtste communicatie ooit meegemaakt

Ze houden je aan het lijntje, kunnen niet met een duidelijke reden komen waarom je niet geschikt bent voor de functie en dat terwijl ze jou als eerste bellen. Wekenlang in de wacht gehouden met het smoesje dat de contactpersoon mij zou terugbellen.

Pros

Niks

Cons

Neemt geen verantwoordelijkheid

leeftijddiscriminatie

solliciteren boven de 45 heeft geen zin bij Unique Heerenveen . standaard afwijzingen met "te weinig" relevante ervaring duiden erop dat er niet eens naar de cv is gekeken. spontaan langs komen voor informatie wordt niet op prijs gesteld. Vragen omtrent afwijzing kunnen zij niet beantwoorden. Dit meerdere keren meegemaakt voor een functie op mijn vakgebied met zeer ruime ervaring. Toen ik rechtstreeks solliciteerde bij een bedrijf werd ik direct uitgenodigd voor een gesprek waar ik eerder ben afgewezen bij Unique wegens te weinig relevante ervaring. Ik weet niet hoe het gaat bij andere filialen maar Heerenveen spant de kroon op leeftijddiscriminatie.

Vervelend

Ondanks dat ik meerdere keren heb aangegeven niet benaderd te willen worden door usg people word ik afgelopen week toch weer benaderd. Zal wel weer een fout in het systeem zijn.

Cons

Valt mij lastig

Komen afspraken niet na. Voorliegen

Unique komt afspraken niet na, ze liegen je voor. Unique is laat met reageren.

Met m'n voeten gerammeld

Geen vacature voor uitgeschreven voor de functie maar werd voorgesteld door Unique. Op sollicitatie gesprek geweest bij het bedrijf (op dat moment nog een werf) met de nodige PBM's als blijk dat ik wel degelijk had nagedacht over zulke dingen. Gesprek om 15u, om 18u gebeld dat ik kon BEGINNEN. MIJN CONTRACT VAN ONBEPAALDE DUUR HIERVOOR OPGEGEVENOM NA 4 WEKEN ZONDER ENIGE FEEDBACK om 2 minuten voor het einde te horen te krijgen dat het stopt... Ipv eerlijk te zeggen dat er o'voldoende werk was op dat moment werd de zwarte Piet naar mij doorgeschoven alsof ik niet mee kon, terwijl mijn voorgaande job veel complexer was. Opstart met WMS meegemaakt en er werd verwacht dat k na 2 weken het ERP systeem volledig kende. Nee nee, geen Unique meer voor mij, dan ben ik liever een van de zovelen...

Pros

Gratis drank

Cons

Geen communicatie (zogezegd vlakke structuur en open communicatie)

Gezellig informeel

Veel verschillende functies, altijd een vertrouwde sfeer

Jobs at Unique Uitzendbureau

See more jobs

Geen op of aanmerkingen... Alles loopt op rolletjes

als iets te mooi is om waar te zijn

gouden bergen beloofd.... maar zilver geworden.... en op dit moment zelfs maar wat baksteen

Geweldig ontvangen!

Wanneer je bij een Unique kantoor binnen stapt, voel je meteen dat ze interesse tonen in je persoonlijkheid. Medewerkers maken tijd voor jou en luisteren naar wat je op zoek bent.

Vertrouwd en vriendelijk en komen hun afspraak na.

Werkervaring opgedaan in de elektronica sector. Meer inzicht in deze sector gekregen.

Goede communicatie

Leuke mensen die je altijd vakkundig kunnen helpen!

Slechte ervaring

Ik heb hele nare ervaring met Unique, je gaat solliciteren en vervolgens wordt je afgewezen om je gedrag! Ze zijn heel erg specifiek wat ze zoeken en je moet erg veel moeite doen voor ze. Een tip ik zou bij young capital solliciteren die doen hun best om kandidaten een baan te geven en kraken je niet af

Pros

training

Cons

Kraken je af op je gedrag of uiterlijk

Goed

doorgroeimogelijkheden. Veel leuke collega's. Gezond bedrijf.

Pros

leuk team

Cons

financiële voorwaarden

veel geleerd

goed opleidingstraject voldoende doorgroeimogelijkheden leuke activiteiten naast het werk prima cao gezellige sfeer leuke collega's grote organisatie waardoor zaken goed geregeld zijn

Unique? Heel slecht, ongeïnteresseerde intercedente (n) komen afspraken alleen in eigen voordeel na. Slecht en moeilijk te bereiken.

Slechtste uitzend ervaring tot nu toe. Wat een vervelende mensen werken daar zeg. ( aan de telefoon helemaal niet ) heel vreemd. Werkt vooral in voordeel van unique. Uren worden niet correct verwerkt, Overuren vergeten in te boeken, komt heel vaak voor. Ik kan nog wel even door gaan geloof ik maar heb geen zin meer energie te steken in dit uitzendbureau.

Pros

Alleen voor Unique zelf

Cons

Te veel om op te noemen.

Leuke en leerzame start van je carriere

Bij Unique kun je echt het vak leren, je komt er doorgewinterd uit.

Waardeloos

In Utrecht gewerkt, daar houden ze zich bezig met roddels die ze geloven, als medewerker geloven ze je niet, terwijl je al 3 jaar voor ze werkt. De persoon die de roddels voor serieus aannam werk er gelukkig niet meer.

Pros

Cons

Roddel branche

Ask a question about working or interviewing at Unique Uitzendbureau. Our community is ready to answer.Ask a Question

3.5

3.5Work/Life Balance
3.2Salary/Benefits
3.1Job Security/Advancement
3.3Culture
  • Companies
  • Unique Uitzendbureau
  • Employee Reviews
Tell us how to improve this page
What would you add or change?