Unique
Unique Employee Review

Interiem

17 November 2018
Een zeer leuke stageplek waar ik een groot deel administratie doe. De collega’s zijn zeer fijn
Work/Life Balance
Culture
Pros
De collega’s
Similar reviews
16 September 2020
Dispatcher (Former Employee) - Tongeren
Geen vacature voor uitgeschreven voor de functie maar werd voorgesteld door Unique.
Op sollicitatie gesprek geweest bij het bedrijf (op dat moment nog een werf) met de nodige PBM's als blijk dat ik wel degelijk had nagedacht over zulke dingen. Gesprek om 15u, om 18u gebeld dat ik kon BEGINNEN. MIJN CONTRACT VAN ONBEPAALDE DUUR HIERVOOR OPGEGEVENOM NA 4 WEKEN ZONDER ENIGE FEEDBACK om 2 minuten voor het einde te horen te krijgen dat het stopt... Ipv eerlijk te zeggen dat er o'voldoende werk was op dat moment werd de zwarte Piet naar mij doorgeschoven alsof ik niet mee kon, terwijl mijn voorgaande job veel complexer was. Opstart met WMS meegemaakt en er werd verwacht dat k na 2 weken het ERP systeem volledig kende. Nee nee, geen Unique meer voor mij, dan ben ik liever een van de zovelen...
Pros
Gratis drank
Cons
Geen communicatie (zogezegd vlakke structuur en open communicatie)
10 July 2017
Technicienne de surface (Former Employee) - Brussel
une très bonne équipe
le lieux de travail très bon rien a en dire
14 March 2017
Industtieel Reiniger (Former Employee) - Genk
Voor deze functie als industrieel reiniger met 10jaar ervaring was ik niet de juiste werknemer dat vind ik echt spijtig genoeg niet voldoende om het tegen mij een uitleg te geven
Pros
Je wordt wel begeleid door unique
Cons
Als je een probleem had met de werkgever ging de interim niet helpen