Reviews voor UNIVERSITEIT GENT in Gent

13 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 15 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Leuke omgeving met veel kennis, echter slome ingesteldheid
PhD Student (voormalige medewerker) –  Gent16 november 2018
-Kennis aanwezig
-Vrij beheer agenda
-Loom qua inzet
-Change management ontbreekt
Pluspunten
Goed verzorgde lunches
Minpunten
Lawaai studenten
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Très agréable d'y travailler
Research Project Leader (voormalige medewerker) –  Gent17 oktober 2018
Liberté dans les horaires de travail. Suivi intéressant pour une carrière hors université.
druk maar leerrijk
Doctoraatstudent op antibiotica resistentie (voormalige medewerker) –  Gent11 juli 2017
Gedurende mijn twee jaren als doctoraatstudent heb ik heel veel bijgeleerd. Ik beheers veel labo technieken en weet hoe correct artikels te schrijven en vergaderingen te leiden. Ik heb ok veel over mezelf bijgeleerd. Ik functioneer goed onder stress, maar heb nood aan een sociale component die helaas ontbrak in deze functie.
Pluspunten
Veel kansen
Minpunten
slechte communicatie tussen promotor en doctoraatstudent
Leuke en leerrijke werkomgeving
Doctoraatsstudent (huidige medewerker) –  Gent11 mei 2017
veel variatie, zelfstandigheid, teamspirit, leuke werksfeer
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Ieder voor zich, niet echt een teamgeest meer.
bediende (huidige medewerker) –  Gent5 oktober 2016
Privé-werkbalans niet meer in evenwicht; opkomende buitenlandse opdrachten
Pluspunten
glijdende uren
Minpunten
organisatie
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Gezellige werksfeer met een heel joviale collega
Zeugenverzorgster (adjunct-m edewerker ) (voormalige medewerker) –  Gent, VLG21 november 2015
Iedere dag begint met het voederen van de zeugen en biggen.
Had maar één collega waar ik een heel goede verstandhouding mee had,wilde iemand een dag verlof werd dat altijd zeer goed besproken met elkaar,want dieren moeten elke dag gevoederd worden,dus alle dagen,zowel feest-en weekend was iemand aanwezig.
Heb heel wat geleerd van mijn collega en andersom ook.
In onze baan was niets te moeilijk of te zwaar,wij besproken altijd hoe we het beste konden oplossen en op den duur wisten wij van elkaar,dat wij op elkaar konden rekenen.
Wij hadden geen probleem met de directie,we zagen die heel weinig,omdat ze op ons kon rekenen,ze was er heel gerust op.
Het leukste was dat wij elkaar 200% konden vertrouwen,dat altijd alles in orde was.
Pluspunten
Geleidende uren
Leerrijk
Stage Departement Textielkunde (voormalige medewerker) –  Gent, VLG21 oktober 2015
Toffe stage waar je in het laborantenleven gesmeten wordt en waar het reilen en zeilen perfect uitgelegd wordt.
Was deze review waardevol?Ja 3Nee 3Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een leerrijke, interessante en inspirerende instelling
Eerste hoofdcorrespondente (voormalige medewerker) –  Gent, VLG14 september 2015
Buiten de dagdagelijkse werkactitivteiten was er altijd wel interessant nieuws te vernemen van het onderwijzend en assisterend personeel over allerhande onderwerpen wereldwijd.
De aanwezige laatstejaarsstudenten maakten ook een belangrijk deel uit van de vakgroep. Zij deden regelmatig beroep op het secretariaat ivm administratie.
De directie was geïnteresseerd in mijn activiteiten en stonden steeds open voor een gesprek. Wat de inzet voor het werk bevorderend was.
Ik heb steeds goede contacten gehad met mijn collega's. Dus was er een goede collegialiteit.
Het moeilijkste van de job was bij de dagelijkse activiteiten de onvoorspelbare taken in te lassen. Maar dat lukte over het algemeen best wel.
Het leukste van de baan was de jonge geest die er heerste door de aanwezigheid van studenten en de regelmatige basis van de komst van nieuwe assistenten. Dit kwam doordat de contracten van de assistenten min 4 jaar en max 6 jaar bedroegen.
Pluspunten
goede communicatie
Minpunten
nihil
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Veel extra legale voordelen en leuke collega's
Directie Gebouwen en Facilitair Beheer (voormalige medewerker) –  Gent10 februari 2015
Heel afwisselende job aangezien ik voor 2 afdelingen werk.
Ik leer elke dag bij
Toffe collega's
Minder toffe directie
Het leukste aan de job is de afwisseling en dat men heel zelfstandig kan werken.
Was deze review waardevol?Ja 5Nee 6Rapporteren
zeer slechte werkomgeving
Bibliotheekmedewerker (voormalige medewerker) –  Gent27 november 2014
Het werk zelf om in bib te werken en vooral de studenten van dienst te zijn, vond ik geweldig.
Er was echter een zeer slechte werksfeer, o.a. vastbenoemden die er al jaren werkten, lui,niks teveel vragen, onvriendelijk tov studenten, en onderling geroddel en pesterijen. Zeer jammer! Het was 5 minuten van thuis met de fiets, leuke sfeer met studenten, jonge mensen, maar diegenen die er werkten waren totaal niet collegiaal, de directie trok er zich niks van aan terwijl het daar al zo jaren aan de gang was.
Pluspunten
dicht bij huis
Minpunten
slechte werksfeer
Was deze review waardevol?Ja 20Nee 2Rapporteren
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Stimulerende werkomgeving met veel ruimte voor initiatief en creativiteit
Wetenschappelijk onderzoeker (voormalige medewerker) –  Gent11 februari 2014
Als onderzoeker, werkzaam binnen een onderzoeksafdeling, ervaarde ik de UGent als een werkplaats met veel vrijheden, met erg gepassioneerde medewerkers en met een gemoedelijke werksfeer.
Ik bepaalde zelf mijn weekplanning en ook overlegmomenten met supervisors kwamen er voornamelijk op eigen initiatief. Academisch onderzoek gebeurt grotendeels op individueel niveau (wat wel één van de -weinige- minpunten was) en dit is een noodlottig gevolg van de snelle turn-over van doctoraatsstudenten en hun individuele financiering vanuit diverse kanalen. Het was een goede leerschool voor het ontwikkelen van grote zelfstandigheid en zin voor initiatief. Overleg in grotere groep werd tweemaandelijks georganiseerd, met op de agenda eerder zaken gerelateerd aan de algemene werking van de onderzoeksgroep.
Bij onderzoek ligt vaak een lange-termijnsvisie aan de basis en ik leerde hiernaar toe te werken en focus te houden door het vooropstellen van kleinere doelstellingen. Het behalen van doelen kon ook op geheel persoonlijke wijze en creatieve input (mits enig overleg en goedkeuring van de supervisors, natuurlijk). Mijn mening en werk als doctoraatsonderzoeker werd gewaardeerd.
Op basis van eigen interesses en kaderend binnen het onderzoek, kreeg ik de kans om deel te nemen aan binnen- en buitlandse workshops en congressen.
Ondanks de grote diversiteit aan lopende onderzoeksprojecten binnen de afdeling en de individueelgerichte werkwijze, heerste er een goede collegialiteit, gevoed door de gezamelijke werkpauzes tijdens de dag en leuke activiteiten naast de werkvloer.
Was deze review waardevol?Ja 11Nee 4Rapporteren
Environnement agréable
Stage (voormalige medewerker) –  Gent25 juni 2013
Environnement de travail très agréable. Sujet de stage comprenant de nombreuses expériences et analyses de résultats ce qui a été très intéressant. Le travail s'est porté sur un domaine d'actualité: la surveillance des matériaux composites par l'utilisation d'une technologie qui m'était inconnue.
Was deze review waardevol?Ja 4Nee 4Rapporteren

Zie meer reviews over UNIVERSITEIT GENT

Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij UNIVERSITEIT GENT. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,2