Review over UNIVERSITEIT GENT van een medewerker

Bekijk alle reviews over UNIVERSITEIT GENT

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Stimulerende werkomgeving met veel ruimte voor initiatief en creativiteit
Wetenschappelijk onderzoeker (voormalige medewerker) –  Gent11 februari 2014
Als onderzoeker, werkzaam binnen een onderzoeksafdeling, ervaarde ik de UGent als een werkplaats met veel vrijheden, met erg gepassioneerde medewerkers en met een gemoedelijke werksfeer.
Ik bepaalde zelf mijn weekplanning en ook overlegmomenten met supervisors kwamen er voornamelijk op eigen initiatief. Academisch onderzoek gebeurt grotendeels op individueel niveau (wat wel één van de -weinige- minpunten was) en dit is een noodlottig gevolg van de snelle turn-over van doctoraatsstudenten en hun individuele financiering vanuit diverse kanalen. Het was een goede leerschool voor het ontwikkelen van grote zelfstandigheid en zin voor initiatief. Overleg in grotere groep werd tweemaandelijks georganiseerd, met op de agenda eerder zaken gerelateerd aan de algemene werking van de onderzoeksgroep.
Bij onderzoek ligt vaak een lange-termijnsvisie aan de basis en ik leerde hiernaar toe te werken en focus te houden door het vooropstellen van kleinere doelstellingen. Het behalen van doelen kon ook op geheel persoonlijke wijze en creatieve input (mits enig overleg en goedkeuring van de supervisors, natuurlijk). Mijn mening en werk als doctoraatsonderzoeker werd gewaardeerd.
Op basis van eigen interesses en kaderend binnen het onderzoek, kreeg ik de kans om deel te nemen aan binnen- en buitlandse workshops en congressen.
Ondanks de grote diversiteit aan lopende onderzoeksprojecten binnen de afdeling en de individueelgerichte werkwijze, heerste er een goede collegialiteit, gevoed door de gezamelijke werkpauzes tijdens de dag en leuke activiteiten naast de werkvloer.
Was deze review waardevol?Ja 11Nee 4Rapporteren

Andere reviews over UNIVERSITEIT GENT van medewerkers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Leuke omgeving met veel kennis, echter slome ingesteldheid
PhD Student (voormalige medewerker) –  Gent16 november 2018
-Kennis aanwezig
-Vrij beheer agenda
-Loom qua inzet
-Change management ontbreekt
Pluspunten
Goed verzorgde lunches
Minpunten
Lawaai studenten
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Très agréable d'y travailler
Research Project Leader (voormalige medewerker) –  Gent17 oktober 2018
Liberté dans les horaires de travail. Suivi intéressant pour une carrière hors université.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij UNIVERSITEIT GENT. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,2