Review over UNIVERSITEIT GENT van een medewerker

Bekijk alle reviews over UNIVERSITEIT GENT

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Een leerrijke, interessante en inspirerende instelling
Eerste hoofdcorrespondente (voormalige medewerker) –  Gent, VLG14 september 2015
Buiten de dagdagelijkse werkactitivteiten was er altijd wel interessant nieuws te vernemen van het onderwijzend en assisterend personeel over allerhande onderwerpen wereldwijd.
De aanwezige laatstejaarsstudenten maakten ook een belangrijk deel uit van de vakgroep. Zij deden regelmatig beroep op het secretariaat ivm administratie.
De directie was geïnteresseerd in mijn activiteiten en stonden steeds open voor een gesprek. Wat de inzet voor het werk bevorderend was.
Ik heb steeds goede contacten gehad met mijn collega's. Dus was er een goede collegialiteit.
Het moeilijkste van de job was bij de dagelijkse activiteiten de onvoorspelbare taken in te lassen. Maar dat lukte over het algemeen best wel.
Het leukste van de baan was de jonge geest die er heerste door de aanwezigheid van studenten en de regelmatige basis van de komst van nieuwe assistenten. Dit kwam doordat de contracten van de assistenten min 4 jaar en max 6 jaar bedroegen.
Pluspunten
goede communicatie
Minpunten
nihil
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren

Andere reviews over UNIVERSITEIT GENT van medewerkers

Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Leuke omgeving met veel kennis, echter slome ingesteldheid
PhD Student (voormalige medewerker) –  Gent16 november 2018
-Kennis aanwezig
-Vrij beheer agenda
-Loom qua inzet
-Change management ontbreekt
Pluspunten
Goed verzorgde lunches
Minpunten
Lawaai studenten
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
Très agréable d'y travailler
Research Project Leader (voormalige medewerker) –  Gent17 oktober 2018
Liberté dans les horaires de travail. Suivi intéressant pour une carrière hors université.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij UNIVERSITEIT GENT. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

4,2