UWV Employee Reviews in Den Haag

Found 14 reviews matching the search See all 247 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
heel intresand werk en leerzaam
Administratief-/ facilitaire medewerker (Former Employee) –  Den Haag4 February 2019
het is een leuk bedrijf om te werken.
leuke collega's

goede ervaring en staat mooi op je cv
Pros
samen werking
Cons
pand is een dolhof
Was this review helpful?YesNo 7Report
hechte club
Accountmanager Werkgeversdiensten (Former Employee) –  Den Haag6 November 2018
mensen die hier werken werken er lang en zijn close
Was this review helpful?Yes 1No 4Report
Dit is de bedoeling
Uitkeringsdeskundige WW (Former Employee) –  Den Haag4 May 2018
Het is een fijne werkgever.Iedereen is heel behulpzaam en mensen zijn collegiaal.
Was this review helpful?Yes 2No 4Report
Bedrijfscultuur en mogelijkheden
Uitkeringsdeskundige AW (Former Employee) –  Den Haag11 January 2018
UWV is een leuke verwerkgever om voor te werken. Het heeft een vrij open bedrijfscultuur. Het biedt haar medewerkers kansen en mogelijkheden om zich verder te kunnen ontwikkelen en/of ontplooien in zijn/haar werk. Dit door middel van interne- als externe cursussen of opleidingen.
Pros
Collega's, Redelijk open bedrijfscultuur, Interne mogelijkheden (doorgroei/opleiding)
Cons
Afhankelijk van regeringsbeleid, Lopen achter bij 'Het Moderne werken'
Was this review helpful?Yes 2No 4Report
leuke leerzaam werk
Administratie-/ facilitaire medewerker (Current Employee) –  Den Haag23 February 2017
leuke baan om mee te beginnen.

en een mooie kans.
Pros
goede werk omgeving
Was this review helpful?Yes 1No 3Report
Gezellige en toch productieve omgeving
Claimbeoordelaar WW (Former Employee) –  Den Haag6 January 2017
Na een interne opleiding inzake de WW-wetgeving, de regels gaan toepassen op de werkvloer en deze in het programma leren verwerken. Ook fouten in de programmering signaleren en terugkoppelen was leerzaam. De collega's waren gezellig en toch professioneel in hun werk. Door het samenvoegen van alle bedrijfsverenigingen onder het overkoepelende UWV werd een groot deel van het personeel boventallig en helaas was ik een van de ongelukkigen die mocht vertrekken.
Pros
leerzaam
Was this review helpful?Yes 1No 3Report
Goede werkgever
Werkcoach (Former Employee) –  Apeldoorn, Utrecht, Den Haag, Rotterdam18 November 2016
Interne opleidingen, vrijheid, introductieweekenden, landelijke casuïstiek momenten. UWV weet haar werknemers constant in beweging te houden.
Pros
Opleidingsvoorzieningen
Cons
weet ik niet te noemen
Was this review helpful?YesNo 2Report
Druk bedrijf met bezielde medewerkers maar slechte ondersteunende faciliteiten
Administratief medewerker / Medewerker uitkeren (Former Employee) –  Den Haag7 September 2016
Groot bedrijf met veel flexibele krachten en een kleine kern vaste medewerkers. Veel collegialiteit maar ook veel frustratie wegens falende sterk verouderde systemen, onvoldoende technische ondersteuning en regelmatig veranderende werkwijzen.
Pros
Goede restauratie!
Cons
Geen onbetaald parkeren
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Aardig bedrijf
Juridisch consulent tewerkstellingsvergunningen (Current Employee) –  Den Haag, ZH19 January 2016
Bijbaan naast mijn studie. Opzich een leuke werkgever, maar je moet er niet te lang blijven hangen. Leuk voor even.
Was this review helpful?YesNo 1Report
een prettige werk omgeving
facilitair medewerker (Current Employee) –  den haag2 June 2014
het is een goed bedrijf om te werken met afwisselende werkzaamheden en fijne colega's
Was this review helpful?YesNoReport
UWV is een prima werkgever, enkel bepaalt de politieke waan de dagelijkse gang van zaken teveel.
Uitkeringsdeskundige (Former Employee) –  Den Haag, ZH26 April 2014
Bij UWV leer je alles om een uitkering te kunnen beoordelen en te continueren, ook is de technische ondersteuning prima. Samen met de collega's doe je het werk, er wordt gewerkt in resultaat-verantwoordelijke teams, het management heeft er geen omkijken naar, je kunt in alle vrijheid werken, dat is het leuke.

Het moeilijke van de functie is het klantcontact, omdat de wetgeving zo ingewikkeld is om uit te leggen via de telefoon.
Pros
Goede arbeidsvoorwaarden
Cons
Geen doorgroeimogelijkheden
Was this review helpful?Yes 3NoReport
Een heel open bedrijf met fijne collega's
Administratief Ondersteuner (Former Employee) –  Den Haag, ZH17 July 2013
Een bedrijf met heel goede arbeidsvoorwaarden waar je heel veel kunt leren. De directie is heel makkelijk te benaderen en het contact met de collega's is heel prettig en gezellig. Het moeilijkste van de baan die ik had was soms wel de eentonigheid en het leukste was wel dat je zelf de tijd kon indelen, zolang je je taken wel af had. Je was als het ware zelf verantwoordelijk hier voor.
Pros
Informele sfeer, goede arbeidsvoorwaarden, fijne collega's
Cons
Een half uur pauze vond ik vrij kort
Was this review helpful?Yes 3NoReport
Ja inderdaad heel erg productief daarna een potje gezellig tafelvoetballen of chillen op de zitzakken
medewerker uitkeren (Former Employee) –  den haag4 March 2013
De verantwoordelijkheid die je hebt en draagt, de dagelijkse contacten met de clienten en collega's is heel erg bepalend voor de werksfeer. Collegialiteit helpt met het oplossen van problemen.
Iedere dag samen werken en lachen dat is het leukste op het werk.
Pros
gratis koffie, thee en soep
Cons
niets

See more UWV reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at UWV. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9