UWV Employee Reviews for Service Medewerker (m/v)

Found 3 reviews matching the search See all 252 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Zeer professionele begeleiding
Klantcontact medewerker (Former Employee) –  Goes8 December 2016
Een professionele maar koud bedrijf. Het is een kans om veel te leren en het traject dat wordt aangeboden is er 1 uit 1000 en bied veel mogelijkheden voor de toekomst.

De interne basisopleiding is goed te doen en wordt in een overzichtelijke en in mijn geval gezellige groep gegeven. Het tempo is goed bij te houden en de theorie is goed om te zetten op de werkvloer.

De basis om te kunnen werken als Klantadviseur is gelegd en ik heb genoten van de opleidingen en de kennis die ik op doen als het gaat om uitkeringen en het omgaan met mensen via telefonisch contact.
Pros
Professioneel
Cons
Wordt niet ziek, je wordt bijna direct ontslagen
Was this review helpful?Yes 2NoReport
Dynamische bedrijf met een prettige werksfeer
Klantcontactmedewerker (Former Employee) –  Rotterdam20 January 2013
Mijn werkervaring bij het UWV heb ik als zeer prettig ervaren omdat ik fijne collega's had en goede teamleiderster had. Het prettigst van mijn baan vond ik de klantencontact. Omdat ik te maken had met verschillende klanten over heel Nederland met allemaal verschillende vragen over het UWV. Ik heb geleerd dat je met goede dienstverlening door de klant centraal te stellen je daar een tevreden klant van krijgt. En dat je daar ook veel voldoening uit krijg. Ik ging altijd met veel plezier naar mijn werk.
Pros
zeer goede leiding
Cons
soms te korte pauze
Was this review helpful?Yes 2NoReport

See more UWV reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at UWV. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9