UWV Employee Reviews for Uitkeringsdeskundige

Found 6 reviews matching the search See all 243 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Gezellig team en hard werken in drukke tijden
Uitkeringsdeskundige (Former Employee) –  Amsterdam16 February 2017
Werken in het team aan de productie. Het beoordelen van dossiers . Het toekennen van WW aanvragen was zeer interessant om te leren.
Pros
Bonus, 13de maand, werksfeer, leuke teams
Cons
Soms werden er mensen voorgetrokken
Was this review helpful?Yes 4No 2Report
Medewerker Uitkeren
Uitkeringsdeskundige (Former Employee) –  Amsterdam, NH10 July 2015
Bedrijf waarin je een productienummer bent . Vooral de laatste jaren zo geworden. Je wordt afgerekend op allerlei statistieken die vaak niet eens de essentie van het werk zouden moeten zijn. Extreem ambitieuze teammanagers ( de meesten dan ) zijn vooral geïnteresseerd in nieuw jong personeel met hbo en wo. waar ze alles voor doen. De ouderen ( boven 50 ) zijn ze liever kwijt. Passen zogenaamd niet meer in missie UWV. Daarnaast is er eindeloos werkoverleg in je team maar ook in subteams. Ongelooflijk maar waar. Veel personeel bij UWV realiseert zich niet wat ' echt werken ' is. Veel bureaucratie binnen het bedrijf . Val je sociaal buiten de boot, ben je een buitenbeentje, vergeet het dan maar.
Pros
Sfeer tussen personeel
Cons
Oeverloos werkoverleg, productienummer
Was this review helpful?Yes 11No 1Report
Groot bedrijf met veel verschillende collega's.
Uitkeringsdeskundige (Former Employee) –  Leeuwarden31 July 2014
Groot bedrijf met veel verschillende collega's, Afwisselende werkzaamheden. Veel klantcontacten.
Was this review helpful?Yes 1NoReport
UWV is een prima werkgever, enkel bepaalt de politieke waan de dagelijkse gang van zaken teveel.
Uitkeringsdeskundige (Former Employee) –  Den Haag, ZH26 April 2014
Bij UWV leer je alles om een uitkering te kunnen beoordelen en te continueren, ook is de technische ondersteuning prima. Samen met de collega's doe je het werk, er wordt gewerkt in resultaat-verantwoordelijke teams, het management heeft er geen omkijken naar, je kunt in alle vrijheid werken, dat is het leuke.

Het moeilijke van de functie is het klantcontact, omdat de wetgeving zo ingewikkeld is om uit te leggen via de telefoon.
Pros
Goede arbeidsvoorwaarden
Cons
Geen doorgroeimogelijkheden
Was this review helpful?Yes 3NoReport
Werkomgeving waarin er veel ruimte is voor ontwikkeling van medewerkers
Uitkeringsdeskundige (Current Employee) –  Zwolle, OV22 October 2013
Veel geleerd binnen mijn baan. Op het moment dat ik aangaf meer uitdaging te willen hebben binnen mijn werkzaamheden, werd dit snel voor mij gerealiseerd.
Was this review helpful?Yes 5NoReport

See more UWV reviews

You may want to try:

Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at UWV. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9Work/Life Balance