UWV Employee Reviews for Uitkeringsdeskundige WW

Uitkeringsdeskundige WW10 reviews
All
Found 10 reviews matching the search
See all 277 reviews
Uwv is een hele leuke organisatie. Dit weet je al als je door de sollicitatieprocedure heen bent. Je hebt ondertussen verschillende mensen gesproken en je gaat beginnen in een soort klas met leuke taken maar natuurlijk ook gewoon leren. En met leren bedoel ik dat je veel juridische wetten moet kennen maar je moet ook wel degelijk een beetje kunnen rekenen. Verder heb je best veel klantcontacten moet je beslissingen kunnen nemen met betrekking tot aanvraag en/of betalingen. Vooral dit laatste het kan namelijk wel eens voorkomen dat je een klant geen uitkering toekend en hier moet je wel tegen kunnen want de klant wil uitleg en soms niet al te vriendelijk.
Een hele leuke werkgever, zakelijk en prive goed te combineren, hard werken en heel leerzaam.
Leuk dynamisch bedrijf, wel bottom down .
Pros
Leuke werksfeer, goede afspiegeling van de samenleving
Cons
Werkdruk
Het is een fijne werkgever.Iedereen is heel behulpzaam en mensen zijn collegiaal.
Ik heb veel geleerd bij UWV over het aanvragen van een WW-uitkering van A tot en met Z. Er komt heel veel bij kijken op verschillende gebieden zoals bijvoorbeeld beslaglegging en beoordelen van opzegtermijn, arbeidsovereenkomst en het berekenen van dagloon en toeslag.
Goeie bedrijf veel cursussen en opleidingen aangeboden.
Bij UWV is een prettige en open arbeidsomgeving. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden, maar wel vooral voor medewerkers met een vast dienstverband.
UWV heeft bij divisie Uitkeren een prettige werksfeer, goede arbeidsvoorwaarden en voldoende ondersteuning.
Pros
Arbeidsvoorwaarden, werksfeer
Cons
Geen mogelijkheden voor vaste aanstelling
goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Verder zijn er goede ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingen die ik kan volgen
Een fijne werkomgeving.
Positief ervaren en veel geleerd. Veel mogelijkheden om te ontwikkelen alleen is daar niet altijd tijd voor.
Zoals u zich voor kunt stellen was er veel werk te verzetten op de afdeling WW, maar vele handen maken licht werk en samen met mijn collega's heb ik veel werk verricht, WW-gerechtigden en derden geholpen en een fijne tijd gehad.
See more UWV reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at UWV. Our community is ready to answer.
3,9
Work/Life Balance