UWV Employee Review

View all UWV reviews

Onbetrouwbare werkgever
Xxxxxxx (Former Employee) –  Xxxxcccc23 October 2019
Deze werkgever belooft een hoop maar haakt op het laatste moment af als het gaat om het nakomen van toezeggingen omtrent verlenging van een contract. De flexibele schil wordt snel als argument gebruikt waarom geen mogelijkheid is voor een vast contract. Ik heb gezien dat zzpers die daar rondlopen meer dan 2 jaar dezelfde opdrachten kregen. In loondienst lukt dat niet want de flexibele schil gaat uit van max 2 jaar. Leg mij dit en de belastingdienst maar eens uit.
Pros
Fijne collega' s
Cons
Een onbetrouwbare werkgever
Was this review helpful?Yes 1NoReport

Other UWV Employee Reviews

Sfeer was goed, Veel rokers die buiten staan te roken. Kantine goed.
Medewerker klant en service (Former Employee) –  Groningen5 December 2019
Het is en staats bedrijf, daar horen bepaalde protocollen en structuren bij. Dit past niet bij mij. Daarom in overleg gestopt. Voor de rest was de sfeer goed. Met slechts een paar veranderingen zou men meer werknemers vast kunnen houden. ( verloop is groot)
Was this review helpful?YesNoReport
Relaxte omgeving, werken in een team, uitvoering van de politieke regelgeving
ADVISEUR WERK (Former Employee) –  Den Haag27 October 2019
Als adviseur werk help je werkzoekenden om aan een nieuwe baan te komen. Dat betekent dat je veel moet samenwerken en overleggen. Het werk is natuurlijk afhankelijk van wat de politiek besluit. Dus als adviseur heb je vaak te maken met veranderingen in het werkproces.
Was this review helpful?YesNo 1Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at UWV. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9