UWV Employee Review

View all UWV reviews

Druk bedrijf met bezielde medewerkers maar slechte ondersteunende faciliteiten
Administratief medewerker / Medewerker uitkeren (Former Employee) –  Den Haag7 September 2016
Groot bedrijf met veel flexibele krachten en een kleine kern vaste medewerkers. Veel collegialiteit maar ook veel frustratie wegens falende sterk verouderde systemen, onvoldoende technische ondersteuning en regelmatig veranderende werkwijzen.
Pros
Goede restauratie!
Cons
Geen onbetaald parkeren
Was this review helpful?Yes 1NoReport

Other UWV Employee Reviews

Relaxte omgeving, werken in een team, uitvoering van de politieke regelgeving
ADVISEUR WERK (Former Employee) –  Den Haag27 October 2019
Als adviseur werk help je werkzoekenden om aan een nieuwe baan te komen. Dat betekent dat je veel moet samenwerken en overleggen. Het werk is natuurlijk afhankelijk van wat de politiek besluit. Dus als adviseur heb je vaak te maken met veranderingen in het werkproces.
Was this review helpful?YesNoReport
Onbetrouwbare werkgever
Xxxxxxx (Former Employee) –  Xxxxcccc23 October 2019
Deze werkgever belooft een hoop maar haakt op het laatste moment af als het gaat om het nakomen van toezeggingen omtrent verlenging van een contract. De flexibele schil wordt snel als argument gebruikt waarom geen mogelijkheid is voor een vast contract. Ik heb gezien dat zzpers die daar rondlopen meer dan 2 jaar dezelfde opdrachten kregen. In loondienst lukt dat niet want de flexibele schil gaat uit van max 2 jaar. Leg mij dit en de belastingdienst maar eens uit.
Pros
Fijne collega' s
Cons
Een onbetrouwbare werkgever
Was this review helpful?YesNoReport
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at UWV. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9