UWV Employee Review

View all UWV reviews

Sfeer was goed, Veel rokers die buiten staan te roken. Kantine goed.
Medewerker klant en service (Former Employee) –  Groningen5 December 2019
Het is en staats bedrijf, daar horen bepaalde protocollen en structuren bij. Dit past niet bij mij. Daarom in overleg gestopt. Voor de rest was de sfeer goed. Met slechts een paar veranderingen zou men meer werknemers vast kunnen houden. ( verloop is groot)

Other UWV Employee Reviews

Leuke organisatie
Uitkeringsdeskundige WW (Former Employee) –  Eindhoven20 January 2020
Uwv is een hele leuke organisatie. Dit weet je al als je door de sollicitatieprocedure heen bent. Je hebt ondertussen verschillende mensen gesproken en je gaat beginnen in een soort klas met leuke taken maar natuurlijk ook gewoon leren. En met leren bedoel ik dat je veel juridische wetten moet kennen maar je moet ook wel degelijk een beetje kunnen rekenen. Verder heb je best veel klantcontacten moet je beslissingen kunnen nemen met betrekking tot aanvraag en/of betalingen. Vooral dit laatste het kan namelijk wel eens voorkomen dat je een klant geen uitkering toekend en hier moet je wel tegen kunnen want de klant wil uitleg en soms niet al te vriendelijk.
Was this review helpful?YesNoReport
Weet waar je aan begint..
Medewerker (Former Employee) –  X18 January 2020
Als je houdt van geroddel op de afdeling, onbetrouwbare managers (veel beloven maar niks doen), starre procedures en veel zelfstandigheid zonder enige feedback: dan is dit de baan voor jou!

Als je houdt van afspraak = afspraak, gezellige sfeer op je afdeling, jezelf mogen zijn, persoonlijke groei en verbetering van slechtlopende processen: blijf hier dan ver vandaan!
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at UWV. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,9