UZ Brussel

UZ Brussel Employee Reviews

All
All
Showing all 16 reviews
Sollicitatie was echt super snel verlopen en ik kon ook ineens na 3 dagen starten. Echte kei goeie ziekenhuis en aangenaam en vriendelijke collega’s.
Estuvo bien fue corto pero algunas malas caras pero de resto bien
Pros
Ninguno
Cons
Ninguno
Geen communicatie tussen alle partijen waardoor er geen vloeiende samenwerking is.
Gemoedige sfeer en de kans om jezelf te zijn op de werkvloer kortom een goed werkgever
Pros
Gratis ijsjes tijdens de warme werkdagen
Cons
Ik vind het geweldig om bij mensen in de thuissituatie aan de slag te kunnen en dit in samenwerking met een team dat letterlijk altijd voor elkaar klaar staat. Die je helpen je grenzen te bewaren en je op je plaats zetten op een constructieve manier.
Pros
aangename sfeer
Cons
Teamvergaderingen nooit aanwezigheid van alle teamleden
Fijne werkervaringen, fijne collega`s. Hier te werken is een uitdaging, je kunt veel bijleren.
Pros
Gevarieerde werk
Cons
in het UZ Brussel heb ik veel stage gelopen . Ik heb op elke dienst veel geleerd. Elke verpleegkundige leert zijn of haar trics en tips en daar leer je veel uit.
Pros
als student lekker eten aan voordelig tarief
Cons
sommige diensten niet zo student minded
bepaalde collega's kunnen zich allerlei zaken permitteren zonder sancties, verhoogde werkdruk, niets bespreekbaar met overste, frustraties rond gedrag van collega's
Het leukste van de baan is de job op zich, patiënten bezoeken ivm met hun dieet, samenwerking naar de keuken toe, administratieve gedeelte, het minder leuke is het inspringen in de keuken, aan de band staan als keukenpersoneel, waar we eigenlijk alleen de controles zouden moeten uitvoeren.

Collega's : ieder voor zich, als ze maar verkrijgen wat zij willen, niet collegiaal, achterbaks, en achter de rug praten, egoïstich en zelfingenomen, egocentrisch, komen nog hun tijd uitdoen terwijl sommigen nog komen werken en niet profiteren, geen tijd om prive telefoontjes daar allemaal te doen enz
Pros
maaltijden goedkoop, vroeg beginnen (afwisselend)
Cons
geen mogelijkheid om iets af te spreken of uit te praten, geen gehoor naar waar er problemen zijn
Zeer leuk werkomgeving met zeer goede collega's en veel afwisseling .
Pros
Cafetaria
Cons
Ein anderes Land, das drei Sprachen spricht.
meine Vorgesetzten waren sehr freundlich und Geduld genommen meine lehren
De chefs worden daar met champignons uit de grond gestampt en het is een zeer moeilijke werksfeer doordat de structuur van de leidinggevende niet goed in elkaar zit.
Pros
Goede sfeer
Cons
leiding
Het is aangenaam werken in UZ Brussel. In veel grote bedrijven word je aanzien als een nummer... In het UZ Brussel ben je absoluut geen nummer. Ik heb goede collega's. We werken allen goed samen en bij noodzaak wordt er al eens gewisseld van shift. Dit zorgt dan ook voor een aangename sfeer op de werkvloer.
Veel variatie in mijn werk. Zeer aangename collega's. Spijtig dat er geen ruimte was om door te groeien
Pros
Gratis parking, flexibele uren
Cons
Niet gemakkelijk bereikbaar door de ochtend en avond spitsen
De openheid en de appreciatie is een onmiskenbaar pluspunt van mijn werkgever.
Ik werk 20 jaar als administratieve kracht in dit bedrijf en heb de kans gekregen veel te mogen leren en zelf keuzes te mogen maken wat betreft mijn job inhoud.

Ik heb fantastische collega's.

Het moeilijkste aan mijn job is dat ik te weinig ten dienste kan staan van patiënten. De zorg om mensen wil ik tot hoofddoel maken van mijn carrière.

Het leukste aan mijn job is het zelfstandig kunnen werken.
Pros
Fantastische sfeer
Cons
De ligging
zie werkverdeling Sm Sint Mariaziekenhuis.
Leuke collega's, doorgroeimogelijkheden.
Pros
veel legale voordelen
Cons
enorme filles vanuit Halle
Alle papierwerk in orde brengen , voor de gemeente .Begrafenis ondernemers bellen . Famillie begelijden en onder steunen .
Heel zelfstandig leren werken .

Het moeilijkste de tranen onder kontrolen houden .

en het leukste van deze job de bedank brieven en kaartjes die je het rouw prosses ontvangt is voor mij het leukste aan deze baan