UZ Brussel
UZ Brussel Employee Review

geen discipline , respect, waardering, geen loon naar werk, vriendjespolitiek,

23 January 2017
bepaalde collega's kunnen zich allerlei zaken permitteren zonder sancties, verhoogde werkdruk, niets bespreekbaar met overste, frustraties rond gedrag van collega's
Het leukste van de baan is de job op zich, patiënten bezoeken ivm met hun dieet, samenwerking naar de keuken toe, administratieve gedeelte, het minder leuke is het inspringen in de keuken, aan de band staan als keukenpersoneel, waar we eigenlijk alleen de controles zouden moeten uitvoeren.

Collega's : ieder voor zich, als ze maar verkrijgen wat zij willen, niet collegiaal, achterbaks, en achter de rug praten, egoïstich en zelfingenomen, egocentrisch, komen nog hun tijd uitdoen terwijl sommigen nog komen werken en niet profiteren, geen tijd om prive telefoontjes daar allemaal te doen enz
Work/Life Balance
Culture
Pros
maaltijden goedkoop, vroeg beginnen (afwisselend)
Cons
geen mogelijkheid om iets af te spreken of uit te praten, geen gehoor naar waar er problemen zijn
Similar reviews
29 June 2020
Sollicitatie was echt super snel verlopen en ik kon ook ineens na 3 dagen starten. Echte kei goeie ziekenhuis en aangenaam en vriendelijke collega’s.
7 January 2020
Estuvo bien fue corto pero algunas malas caras pero de resto bien
Pros
Ninguno
Cons
Ninguno
1 October 2019
Geen communicatie tussen alle partijen waardoor er geen vloeiende samenwerking is.
Ask a question about working or interviewing at UZ Brussel. Our community is ready to answer.
3,9
3,9