UZA
3,9 out of 5 stars.
UZA Employee Review

variatie

24 August 2014
Elke dag is anders op de 100-dienst of het niet-dringend vervoer. Flexibiliteit, omgang met mensen, situatieherkenning...... elke dag en elke patient is verschillend en heeft andere zorgen nodig. Helaas mijn directie , geeft te weinig gehoor aan het personeel. Verder ga ik daar niet over uitwijzen. De samenwerking is zeer belangrijk in dit beroep, waarom je toch op 1 golfhoogte moet proberen te zitten. Inzicht, acceptatie, empathie..... Tot slot, elke dag is anders, elke collega, patient , genoeg variatie om op te noemen.
3,0Work/Life Balance
2,0Salary/Benefits
2,0Job Security/Advancement
3,0Culture
Pros
leergierig
Cons
soms snel afgeleid
Similar reviews
29 May 2020
Debiteurenadministratie (Former Employee) - Edegem
Heb 5 jaar noodgedwongen gewerkt voor Uza slecht betaald en heel stressvol de 2 verantwoordelijke spelen een machtsspel en geen aangenaam werksfeer. Heb meermaals gevraagd voor een loonsverhoging er werd geen gevolg aan gegeven. Erworngeluusterd naar Ben zelfstandig geworden GELUKKIG.
8 February 2020
Doctor (Former Employee) - Antwerpen (provincie)
Could be even better because this installation is an university hospital. Residents are mostly under pressure. Toleration is not high. Administation is huge.
Pros
Some divisions are very well organized.
Cons
Work load, less supervision
13 September 2018
Slaablaborante jobstudent (Former Employee) - Edegem
Zeer fijn team om in te werken. Zowel zelfstandig al teamgericht leren werken. Heel patiƫntgerichte afdeling