VAB Employee Reviews

3,7Job Security & Advancement
4,4Culture
Showing all 10 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
mensgerichte organisatie met het belang van de klant op de eerste plaats
Teamleider (Current Employee) –  Zwijndrecht11 October 2019
Voor mij was het belangrijk om bij een bedrijf te werken waar mensen geen cijfers zijn en waar de klant op de eerste plaats komt.
Een stabiel en kapitaalkrachtig bedrijf met een duidelijke toekomstvisie.
Open communicatie en transparantie tussen werkgever en werknemer.
Dat vind ik allemaal terug bij VAB.
We hebben de mogelijkheid tot thuiswerk en spitsmijden, evenals de optie om een fiets te leasen zodat we allemaal ons steentje kunnen bijdragen aan een beter ecologische voetafdruk.
Pros
gratis soep in de winter en fruit in de zomer
Cons
indien je je enkel met de auto kan vervoeren is de locatie een minpunt
Was this review helpful?YesNoReport
Meegroeien in een fijne werkomgeving
Medewerker ICT (Current Employee) –  Zwijndrecht23 September 2019
Momenteel ben ik iets langer dan 2 maand actief als medewerker en ik kan vooral zeggen dat ik me zeker goed voel bij de VAB-cultuur. Er heerst een open sfeer, waarbij iedereen behulpzaam is.

In het begin was het een beetje zoeken waar alle ruimtes zich bevinden en welke collega's je kan aanspreken voor bepaalde zaken. Zodra de verlofperiode voorbij was, ging dit heel wat vlotter!
de grootste mobiliteitsclub van Vlaanderen
Sales Manager (Current Employee) –  Zwijndrecht23 September 2019
VAB is een warme werkomgeving met aangename collega's. Onze core business is tenslotte van mensen te helpen; of het nu gaat over pechverhelping, in reisbijstand of als nieuwe collega.
Ik ervaar mijn nieuwe job als een uitdaging, zoals verwacht aan de hand van de sollicitatiegesprekken. Alle communicatie is open en eerlijk. Er wordt hard gewerkt, maar de sfeer is vriendelijk en gezellig, met een mooie work-life balans.
Was this review helpful?YesNoReport
Uitdagende en fijne werkomgeving met toffe collega's
Go to market manager (marketing) (Current Employee) –  Zwijndrecht23 September 2019
VAB is een mobiliteitsorganisatie met als doel / missie om mensen mobiel te maken, én houden. In alles wat we doen plaatsen we onze klant centraal en beogen we de beste kwaliteit om hen zo te kunnen ontzorgen.

Hierdoor streven we naar constante vooruitgang in een wereld die (letterlijk) nooit stil staat. Zowel in pechbijstand (auto - motor - fiets), als in reisverzekeringen.
Was this review helpful?YesNoReport
Een fijne plek om te werken!
Team Coach (Current Employee) –  Zwijndrecht20 September 2019
Ben pas nieuw in dienst bij VAB. Voorheen heb ik 24 jaar op hetzelfde bedrijf gewerkt. De beslissing om van werkgever te veranderen, was in mijn geval een moeilijke keuze. Ik heb mij vanaf dag 1 zowel bij VAB als bij de collega's van harte welkom gevoeld! Heb dus geen moment spijt van mijn keuze om naar VAB over te stappen. Een aanrader!
Was this review helpful?YesNoReport
Fijne werkomgeving met oog voor de persoon
Medewerker schadedienst (Current Employee) –  Zwijndrecht20 September 2019
Sinds enkele weken ben ik een blijde werknemer bij VAB.
Al van bij mijn sollicitatie had ik het gevoel dat VAB een fijne werkgever is, dit door het contact/gesprek met de HR-dienst/Coördinator van het team waarin ik zou terecht komen.
Ik voelde me direct naar waarde geschat.

Eens begonnen, kan ik alleen maar zeggen dat de VAB-cultuur eentje is waarin iedereen zich goed kan/zal voelen. Er is een open cultuur, met positieve steun van meerdere kanten.

Ook een goede work-life balance is voorzien met de bijhorende thuiswerkdagen op mijn dienst, na 1 jaar anciënniteit.

Verder is het aangenaam gebouw, met de nodige ruimte en moderne toetsen. Ook het centrale "kruispunt" voor samenkomsten of lunch is fijn te vertoeven.

Dit alles maakt dat ik dus maar al te graag in de voetsporen treed van mijn ouders, beide al meer dan 25jaar werkzaam... Ik denk dat dat genoeg zegt.
Pros
Gratis fruit/soep
Cons
Doorgangen in het gebouw (doolhof)
Gezellige werksfeer
Bediende (Former Employee) –  Zwijndrecht9 May 2018
Aangename collega's, aangename werksfeer. Tijd om je aan te passen aan het ritme, collega's geven je ruimte om te verbeteren en geven tips.
Was this review helpful?Yes 1NoReport
Leuke werkomgeving en collega's
Bijstandsverlener (Current Employee) –  Zwijndrecht27 March 2016
Ik doe mijn werk als bijstandsverlener super graag - ik kan mijn talen (NL-FR-E) dagelijks gebruiken en onderhouden en voel mij goed om mensen die in een vreemd land zijn beland met medische problemen, te helpen en bij te staan.
Er is heel wat organisatietalent nodig om mensen met medische problemen of ongevallen terug naar "huis" te brengen.
Ik probeer de patient en zijn/haar familie dagelijks gerust te stellen met te melden dat wij het nodige doen en dat doe ik dan ook !

Het enige wat mij parten speelt zijn de moeilijk en onregelmatige uren. Ploegen van 7 dagen en veel weekendwerk.

Het is ook normaal want de wereld staat niet stil en ons bedrijf werkt 24/7.
Pros
Leuke werksfeer
Cons
onregelmatige uren - slecht betaald
Was this review helpful?Yes 11NoReport
goede studentejob
Polyvalent medewerker (intrim) (Former Employee) –  Antwerpen, VLG15 January 2015
goede studentenjob maar geen verdere aanbiedingen als werkstudent gekregen
Was this review helpful?Yes 3No 2Report
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at VAB. Our community is ready to answer.

Ask a Question

4,2