vanAnaarBETER

vanAnaarBETER Employee Reviews

All
Belgium7 reviews
Showing all 7 reviews
Een job bij vanAnaarBETER zal je veranderen en helpen groeien als persoon.
Het is moeilijk om deze job in één zin te omschrijven...om het samen te vatten: wij helpen mensen met de zoektocht naar hun droomjob en ondersteunen werkgevers bij hun zoektocht naar de ideale kandidaat!

De werkgevers zijn zeer vriendelijke mensen waarbij je nooit het gevoel zal hebben een nummer te zijn.

Daarbij is er onder de collega's geen extreem competitieve sfeer wat maakt dat wij elkaar altijd vooruit helpen.

Het moeilijkste aan deze job is de frustraties waarmee je als recruiter vaak wordt geconfronteerd, die doorgaans eigen zijn aan de sector.

Er is overigens niets leuker dan een goede match kunnen vinden tussen werknemer en werkgever!
Pros
Goede werk-privé balans!
Een productieve dag
De werkdag begint en je wordt onthaald met een vriendelijke 'Goedemorgen'! De sfeer zit goed en we vliegen er onmiddellijk in. Teammeeting of niet, we overleggen problemen en zoeken samen naar een oplossing. Iedereen staat paraat te helpen waar nodig. Door deze goede samenwerking blijven de dagen leerrijk en vertrek je met een glimlach naar je werk. :)
"Mijn nieuwe job is top!"
Pluspunten:
- Er wordt veel rekening gehouden met de work-life-balance.

- Heel open communicatie binnen een fijn team.

- Veel kansen om ervaring op te doen en te groeien in jouw job.

-Sporten wordt aangemoedigd!

- Interesse in jou als persoon en niet enkel als werknemer.

- We werken in een nieuw gebouw met een goed bereikbare ligging.

- Veel afwisseling binnen de job.

- Van thuis werken kan.

- Er wordt rekening gehouden met persoonlijke interesses en hoe deze toe te passen zijn in jouw job.

- Bijna al onze teamgenoten hebben een andere professionele achtergrond waardoor er altijd iets te leren valt van elkaar.

Minpunten:

- Het is moeilijk om thuis niet overdreven blij te vertellen over m'n job!

Door hier te werken ga ik echt vanAnaarBETER en besef ik wat de waarde is van gelukkig te zijn in m'n job. Ik ging van het onderwijs naar werving en selectie en dus ook van een gefrustreerd persoon naar iemand die nu simpelweg gelukkig is in haar job.
Op weg van A naar BETER!
Ook al blijven mensen het moeilijkste en meest onvoorspelbare 'product' om mee te werken, toch hebben wij de zaligste job die er bestaat.

Allen met hetzelfde doel voor ogen, namelijk mensen aan een nieuwe (droom)job helpen, want wie een job heeft bij hem past, hoeft nooit meer te werken (Confucius 551-479 v Chr.)!
Pros
Collegialiteit, familiale sfeer, alle neuzen in dezelfde richting
Cons
Bereik- en vindbaarheid kunnen nog beter
Aangenaam bedrijf om voor te werken!
Als recruiter bij van A naar BETER wordt je even goed in de watten gelegd als de kandidaten die bij ons op gesprek komen!

We werken op een rustige en aangename locatie, met een zeer open-minded team en hebben ook de mogelijkheid om van thuis uit te werken!

We worden opgeleid om écht naar de kandidaten te luisteren en om te achterhalen wie er achter de persoon schuilt. Zo gaan we op zoek naar in welke job en binnen welk bedrijf een kandidaat zich het best zou kunnen voelen.

Het geeft zeer veel voldoening om op die manier de juiste match te maken tussen kandidaat, bedrijf en vacature.

Beweging en sporten wordt gestimuleerd!
Pros
thuiswerk mogelijk, lekkere koffie, dicht bij huis, aangename sfeer, uitdaging
Cons
Momenteel nog moeilijk bereikbaar met het openbaar vervoer
Mensen van A naar BETER brengen
Bij van A naar BETER zijn we hoofdzakelijk in de weer met de zoektocht naar kandidaat werknemers. Ons doel is hun te helpen naar meer jobgeluk.

Het moeilijkste van onze job is dat je niet iedereen kan helpen, ook al doe je serieus je best.

Het leukste van de job is werkgevers en werknemers gelukkig maken door een juiste match.
Pros
Flexibel werken is mogelijk, een nieuw kantoor is op komst.
Cons
Zoeken in databases is arbeidsintensief.
Motiverende werkomgeving in familiale sfeer
Een heel open bedrijfscultuur, vlakke structuur.
Thuiswerk wordt gestimuleerd.

Een enorme focus op werk-privébalans, je kan zelfs verlof verdienen door in je vrije tijd te gaan sporten.

Alles is bespreekbaar, wordt besproken en wordt ook aan gewerkt. Continue verbeteringen!

Familiale werkomgeving, fijne collega's en een motiverende sfeer!
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at vanAnaarBETER?
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at vanAnaarBETER. Our community is ready to answer.
4,9
4,6