VANDELANOTTE

VANDELANOTTE Employee Reviews

Showing all 7 reviews
Het kantoor zet maximaal in op efficiëntie van digitale tools. Dit zorgt er voor dat je als trainee meteen uitdagende taken kunt krijgen in plaats van documenten of banken in te boeken. Teamwork en betrokkenheid met elkaar en met de klanten wordt sterk bevorderd. Dit zorgt er ook voor dat je leercurve snel evolueert. Samen werken jullie naar deadlines toe en doen jullie als team soms eens een extra effort. Het leukste van mijn huidige job: elke dag is anders, elke klant is anders dus ook elk probleem is anders. Je leert constant bij on the job en er is een uitgebreide waaier aan interne en externe opleidingen.Over het algemeen is er een vlakke structuur binnen Vandelanotte en is het management toegankelijk.
Pros
Bedrijf in continue groei en innovatief in de sector
- Open sfeer onder de collega's. - Mogelijkheden om jezelf te ontplooien en te groeien in de zelfgekozen richting- Goede work-life balance bij Vandelanotte. - korte communicatielijnen
Pros
Flexibiliteit
Cons
De eerste werkdagen met teamactiviteiten en opleidingen zullen me altijd bijblijven. Zo kreeg ik al een week voor mijn opstart een welkomstbox van Vandelanotte opgestuurd met de post!
20 October 2020
Hi collega!#morethanaccountants #morethanwelcome :-) :-)
- Gestructureerde onderneming - Glijdende werktijden, goed om werk-privé in balans te houden - Familiale sfeer
Pros
Glijdende werktijden, leuke collega's, opleidingen
20 October 2020
Hi collega, leuk om te lezen! We proberen zoveel als mogelijk iedereen het naar zijn/haar zin te maken; een familiale aanpak/ sfeer hoort hierbij.
- Afwisselende job, elke dag ziet er anders uit - Open bedrijfscultuur, de drempel is laag om elkaar aan te spreken - Veel ruimte voor eigen inbreng - Mooie extralegale voordelen
Pros
Gevarieerd takenpakket, extralegale voordelen, veel vrijheid
20 October 2020
Hi collega! Leuk om te lezen, we hechten niet alleen belang aan de leuke financiële voordelen, maar ook de jobinhoud en afwisseling is minstens even belangrijk.
Goede work-life balance bij Vandelanotte. Aangename sfeer op de werkvloer. Veel mogelijkheden om jezelf op professioneel vlak te ontplooien.
Pros
Worklife-balance, leuke teamactiviteiten, opleidingsbudget
21 February 2020
Dankjewel voor dit fijne compliment!We doen er alles aan om onze mensen op de eerste plaats te zetten :-)!
- korte communicatielijnen - iedereen spreekt elkaar aan met de voornaam - collega's staan open voor elkaars ideëen - regelmatig teamactiviteiten waar partners/gezin ook op welkom zijn
Pros
flexibiliteit en veel aandacht voor innovatie en kennis
Cons
20 October 2020
Dag oud-collega, bedankt voor deze mooie review. Dit is exact waar wij voor staan :-)!Misschien kruisen onze wegen nog eens...
  1. Employee Reviews