VDAB

Gent3 reviews
Found 3 reviews matching the search
See all 25 reviews
De stageplaatsen waren uitstekend
Wat me bevalt is de begeleiding, wat me niet bevalt is dat je toch hard moet werken en geen loon of vergoeding ontvangt. Je blijft in het statuut werkloze en voor een alleenstaande ouder s dit financieel zeer zwaar
VDAB is mijn inziens een goede werkgever. Ik ben reeds 18 jaar tewerkgesteld maar wens voor mijn tweede helft van mijn loopbaan een nieuwe uitdaging aan te gaan bij een nieuwe werkgever met misschien een andere doelgroep.
Ik heb steeds een fijn contact gehad met de collega's maar sta natuurlijk open om nieuwe mensen te leren kennen.

Soms heb ik het gevoel te willen werken met een andere doelgroep, werkzoekenden en werkgevers zijn mij reeds bekend. Misschien komen de werknemers ook eens aan de beurt?
Pros
Arbeidsregime
Cons
overheid, te weinig zelf kunnen inbrengen
Een typische dag bestaat uit uit aanleren van woordenschat en grammatica via lesopdrachten en rollenspel.
Ik leerde om samen met collega's inventieve strategieën te ontwikkelen om de materie voor de cursisten begrijpbaar te maken.

Het moeilijkste was die cursisten die ondanks de geleverde inspanningen niet slaagden te moeten loslaten maar anderzijds gaf het heel veel voldoening om veel andere toch verder te kunnen oriënteren naar een vervolgcursus.
Pros
het zelf prioriteiten kunnen leggen
Cons
onzekerheid naar volgende opdracht toe
Ask a question about working or interviewing at VDAB. Our community is ready to answer.
3,8
Work/Life Balance