VDAB

VDAB Employee Reviews for Consulent (m/v) in Antwerpen (stad)

Consulent (m/v)1 review
Antwerpen (stad)1 review
Found 1 review matching the search
See all 25 reviews
Typische dag,Het geluk zit hem in de kleine dingen:de geboorte van een kind bij een collega -een verjaardagsdrink
Wat geleerd:vakkundigheid door de jaren,u inleven in de situatie van de werkzoekende persoon met zijn/haar achtergrond.

Directie,een receptie aangeboden door de directie zomaar om de riemen eventjes los te laten

Mijn collega's,Heb steeds een fijne collegialiteit mogen kennen.

Samenwerking en vriendelijkheid

Het moeilijkste van de baan,Onwillige werklozen proberen aansporen tot solliciteren.De onwil van sommigen leidt evenwel tot een schorsing- hoezeer men zich als consulent inspant om die persoon te helpen.Iemand schorsen is nooit leuk.

Het leukste van mijn baan:Het heeft me in de meeste gevallen steeds zeer verheugd om werkzoekenden in te lichten omtrent hun mogelijkheden op de arbeidsmarkt in functie van hun opleiding.Gediplomeerden maken steeds de beste kans.Laaggeschoolden heb ik steeds aangespoord tot het volgen van een voor hem/haar specifieke en passende opleiding;wat in vele gevallen toch mocht leiden tot een vaste tewerkstelling.
Pros
voorafgaand aan een grote vergadering, of tussendoor broodjes welke worden aangeboden met lekkere koffie of thé.geen alcohol !
Cons
geen warme maaltijden meer op het werk
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
Ask a question about working or interviewing at VDAB. Our community is ready to answer.
3,8
Work/Life Balance