Verisure

All
Belgium42 reviews
Found 42 reviews matching the search
See all 1.093 reviews
Very nice company to work for! You get many opportunities to develop yourself... I like to work here!

Every day is different, nice colleagues, nice atmosphere to work in,... Super company!
À mon avis il est temps d'orienter d'autre chef en tant que responsable et surtout de donner les moyens au gens de s'exprimer
J’ai été embauché en décembre Sortie de formation le 13/12/2019 et viré le 31/12/2019 ( avec un CDI ) Vous ne vendez pas vous êtes viré ! ils ne m’ont même pas laissé 15 jours pour vendre une alarme ! même avec L’obtention de 10 RDV pour le mois de janvier ils m’ont mis à la porte.. je déconseillé vraiment cette entreprise c’est du gros n’importe quoi !
Pros
Aucune
Cons
Aucune sécurité d’emploi
Multinational waar enkel het target halen telt. Kwantiteit boven kwaliteit. Een topsysteem om te verkopen maar de follow up naar klant toe is nihil.
Omgang met werknemers is al helemaal flagrant.

Pluspunten: je kan veel geld verdienen

Minpunten: veel uren, soms tot 15u/dag, prestatiedruk,omgang met werknemers doorHR dienst.
Verisure is een snel groeiend bedrijf waar je als jonge knaap met een sterk doorzettingsvermogen snel aan de bak kan. Je krijgt een complete opvolging waardoor je je eerste sales ervaring kan leren en veel geld kan verdienen door de challenges en mooie verdiensten.
Ik zelf ben er in 5 maanden doorgegroeid naar coach, daarnaast heb ik een leuke bedrijfswagen en krijg ik elke maand een mooi loon gestort.

Het leukste aan de job vind ik de variatie tussen verkopen en het plaatsen van alarmsystemen. Je bent dan ook verantwoordelijk voor de sale, de installatie en de opvolging. Via dit pakket haal ik persoonlijk veel voldoening uit de relatie met de klanten.

Wat heb je nodig om bij Verisure te werken?

Doorzettingsvermogen, flexibiliteit, competitiegevoel en een oog voor opportuniteiten.
Pros
Verdiensten, bedrijfswagen, jong team, challenges
Cons
Af en toe stress, flexibele uren
Un travail très stressant, une entreprise qui prend de jeunes citrons et les jette une fois qu’il n’y a plus de jus.
Bonne entreprise, salaire intéressant.
Malheureusement, beaucoup de stress à cause de la compétition qu’il y a entre collègues.
Épée de Damoclès sur la tête si vous n'atteignez pas l'objectif du mois = vous êtes virés.
Atteindre 5 ventes pour toucher vos commissions. Si 4 ventes, rien.

Porte à porte chez les commerçants.

Travail 60h semaine. Congé = pas rentable car pas de vente donc risque d'être viré.

2 collègues en burnout.

Management complètement pourri et aucune réalité du terrain. Surtout ne réfléchissez pas, les managers n'aiment pas ceux qui réfléchissent et s'opposent. Soyez hypocrite et ça devrait bien se passer.
Pros
Salaire
Cons
Management, pression 24h/24
Mooi loon, wel veel prestatiedruk
Verkoop heel afhankelijk per regio.
Pros
Bij doorgroeien auto, tankkaart
Een ideale start voor je carrière. Bij Verisure krijg je de kans om jezelf te ontplooien als jonge sales.
Snelle doorgroeimogelijkheden en goede competitieve salarissen. Leuke afwisseling tussen sales, installs en prospectie.
Zeer toffe bedrijfscultuur waar iedereen elkaar helpt waar nodig. Beloning naar hard werk. Bedrijfswagen, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een zeer mooi commissie systeem dat je de mogelijkheid geeft om veel geld te verdienen.
Pros
Bedrijfswagen met tankkaart
Cons
Nvt
Great workplace. Management is really into improving skills and performances. Good spirit among employees. Career opportunities and bonus-policy possible for everyone.
De omgang met collega's en leidinggevenden is echt top! Men helpt elkaar om beter te worden. Niemand is meer of minderwaardig.
En je kan goed geld verdienen.
Veel afwisseling
Vaak in teamverband

Bedrijfswagen + tankkaart

Super verloning

Leuke bedrijfsuitjes

Fantastische sfeer.

Niet aarzelen, gewoon solliciteren!!
De afwisseling tussen het prospecteren, het verkopen en het installeren is echt top.
Pros
Bonus, bedrijfswagen en kledij.
Cons
Nvt
Fijne collega's, goeie sfeer en een job met uitdaging en een super competitief loon!
Al meer dan 6 jaar heel tevreden werknemer.

De flexibiliteit en afwisseling maken de job heel interessant.
Pros
Goed loon, afwisselend takenpakket, leuke collega's
Persoonlijk heb ik in de 6 jaar dat ik inmiddels voor het bedrijf werk al 2 keer promotie kunnen maken. Een eerste keer na 6 maanden, een tweede keer na 3 jaar.
Nu 3,5 maand in dienst. Zeer toffe ploeg in Leuven.
Doorgroeimogelijkheden zijn er absoluut.

Leuke incentives die extra stimuleren.

Veel werk word beloond met een zeer mooi loon.
* Kunt veel geld verdienen.
*Toffe collega's.

* leuke incentives winnen.
Pros
Goed betaald + bedrijf wagen
Cons
Veel uren doen!
Ik kwam een jaar geleden bij de firma zonder ervaring. Onmiddellijk werd ik goed ondersteund om te groeien. Na 3 maanden werd ik coach, een functie die veel voldoening geeft.
Je komt terecht in een aangename groep die er voor elkaar is. Dit gecombineerd met een gevarieerde job zorgt voor een aangename sfeer.

Ben je daarbij bereid om hard te werken dan krijg je een mooie verloning en veel voordelen.