VERO MODA Employee Reviews

Found 9 reviews matching the search See all 133 reviews
Sort by: Helpfulness | Rating | Date
Mooie winkel
Verkoopster (Current Employee) –  Antwerpen (stad)1 April 2018
Het is een mooie winkel met mooie kleren. Een typische dag bestaat uit het op orde houden van de winkel en kleding weghangen. Ik heb veel over de retail geleerd al. Het loon is ook zeker in orde. Ik krijg heel weinig werkdagen ook al geef ik veel vrije dagen op wat heel jammer is. Er is niet een super goede sfeer aangezien er een grote prestatiedruk is. Men moet constant doorgeven aan het kassapersoneel als men iemand geholpen heeft, wat zeer moeilijk is als de mensen zelf aan de kassa staan al. Als je niet genoeg geld binnenbrengt op jouw naam, dan heeft dat gevolgen. Dit systeem is er in andere winkels niet.
Pros
Makkelijk bereikbaar, personeelskorting
Cons
Men mag geen plezier hebben, prestatiedruk, weinig werkdagen
Was this review helpful?Yes 4NoReport
geen goede indruk
Verkoopster (Former Employee) –  Gent22 January 2018
- er is veel werk druk
- weinig opleiding
- hoge eisen
- nemen mensen aan met grote beloften maar maken die niet waar
- zijn heel nonchalant met overuren
Was this review helpful?Yes 3NoReport
SHOP MANAGER (Former Employee) –  Liège Médiacité27 February 2017
Planification des horaires hebdomadaires et journalier.
Planification des tâches journalière.
Formation du personnel pour une évolution dans la société (coaching) et son suivi avec un entretien régulier.
Bon suivit des commandes (colis) journaliers, réactivité lors d'une grosse livraison.
Aspect le plus difficile c'est d'avoir une équipe qui se donne en entier pour son travail, ne pas avoir de pomme pourri dans l'équipe.
Aspect agréable c'est une bonne communication, relation et échange entre collègues. Etre dans une bonne ambiance créer par l'équipe.
Pros
Aimer son travail
Cons
Avoir des personnes qui ne vous suivent pas
Was this review helpful?Yes 1NoReport
drukke werkomgeving
verkoopster/kassierster (Former Employee) –  Antwerpen25 September 2016
Je moet er hard werken en veel overuren doen. Vaak personeelswissels
Was this review helpful?Yes 4NoReport
Verkoopster
verkoopster (weekendwerk+vakantie's) (Former Employee) –  Wijnegem, Antwerpen2 October 2015
Ik heb uit deze studenten job veel verschillende dingen geleerd zoals levering , hoe met klanten omgaan en kassa werk. Er hing een leuke sfeer en de dag begon meestal met de winkel kuisen de spiegel proper maken en kassa tellen vanaf dat de winkel open ging stonden de klanten centraal. vanaf dat het drukker werd moest je terwijl je de klanten helpt ook nog de winkel op orde houden en af en toe kassa werk. Multitasken is dus belangrijk! Maar het moeilijkste is toch het plooien van de kleren want dit blijft meesstal niet lang goed liggen... vanaf dat je 1 tafel had opgeruimd was de vorige die je had gedaan al terug overhoop zeker tijdens de solden.Het leukste aan deze job was toch het contact met de klanten en de verantwoordelijkheid die ik kreeg ook al was ik toen nog student.
Pros
Dicht bij broodjeszaken
Cons
veel stof
Was this review helpful?Yes 10NoReport
aangename werkomgeving
visual merchandiser (Current Employee) –  Sint-Niklaas, VLG17 September 2015
aaangenamen werksfeer tussen de collega's zorgen er voor dat je elke dag met plezier gaat gaan werken.
Was this review helpful?Yes 2NoReport
Journée de travail
vendeuse (Former Employee) –  Liège, WAL21 February 2015
Vero moda est un magasin avec une très bonne organisation de travail où chacun sait ce qu'il doit faire . J'ai beaucoup appris lors de mes 2 ans en tant que vendeuse (et remplacement assistante) . Le management est top c'est pour cela que tout se passe bien chaque journée du travail , le chiffre à faire , le rôle de chacun est toujours respecter .
L'aspect le plus difficile peut-être seraient les horaires tardifs mais ce n'est pas vraiment un point négatif pour moi .
L'aspect le plus agréable , c'est que nous étions comme une petite famille et nous nous entendions bien en général et cela est un gros point positif pour moi .
Pros
chèque repas, eco cheque, pourcentage sur les articles
Cons
pas de possibilité d'évolution
Was this review helpful?Yes 1NoReport
...
etudiante vente (Former Employee) –  Mons, WAL18 January 2014
rien a dire j'y etais etudiante et tout se passait pour le mieux .
Was this review helpful?Yes 1No 2Report

See more VERO MODA reviews

You may want to try:

Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at VERO MODA. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3,8