VERO MODA

All
Belgium16 reviews
Found 16 reviews matching the search
See all 248 reviews
Leuke manager en collega's en een toffe werksfeer.
zeer leuke artike l,toffe collega's
zeer leuk bedrijf en toffe werkgever
Pros
leuke sfeer
Cons
goede band met werkgever
Het is een mooie winkel met mooie kleren. Een typische dag bestaat uit het op orde houden van de winkel en kleding weghangen. Ik heb veel over de retail geleerd al. Het loon is ook zeker in orde. Ik krijg heel weinig werkdagen ook al geef ik veel vrije dagen op wat heel jammer is. Er is niet een super goede sfeer aangezien er een grote prestatiedruk is. Men moet constant doorgeven aan het kassapersoneel als men iemand geholpen heeft, wat zeer moeilijk is als de mensen zelf aan de kassa staan al. Als je niet genoeg geld binnenbrengt op jouw naam, dan heeft dat gevolgen. Dit systeem is er in andere winkels niet.
Pros
Makkelijk bereikbaar, personeelskorting
Cons
Men mag geen plezier hebben, prestatiedruk, weinig werkdagen
- er is veel werk druk
- weinig opleiding

- hoge eisen

- nemen mensen aan met grote beloften maar maken die niet waar

- zijn heel nonchalant met overuren
Leuke samenwerking, jammer vaak nieuwe hoofdmanager, toffe job
Leuke studentenjob

- toffe collega's

- mooie omgeving
Planification des horaires hebdomadaires et journalier.
Planification des tâches journalière.

Formation du personnel pour une évolution dans la société (coaching) et son suivi avec un entretien régulier.

Bon suivit des commandes (colis) journaliers, réactivité lors d'une grosse livraison.

Aspect le plus difficile c'est d'avoir une équipe qui se donne en entier pour son travail, ne pas avoir de pomme pourri dans l'équipe.

Aspect agréable c'est une bonne communication, relation et échange entre collègues. Etre dans une bonne ambiance créer par l'équipe.
Pros
Aimer son travail
Cons
Avoir des personnes qui ne vous suivent pas
Je moet er hard werken en veel overuren doen. Vaak personeelswissels
Ik heb uit deze studenten job veel verschillende dingen geleerd zoals levering , hoe met klanten omgaan en kassa werk. Er hing een leuke sfeer en de dag begon meestal met de winkel kuisen de spiegel proper maken en kassa tellen vanaf dat de winkel open ging stonden de klanten centraal. vanaf dat het drukker werd moest je terwijl je de klanten helpt ook nog de winkel op orde houden en af en toe kassa werk. Multitasken is dus belangrijk! Maar het moeilijkste is toch het plooien van de kleren want dit blijft meesstal niet lang goed liggen... vanaf dat je 1 tafel had opgeruimd was de vorige die je had gedaan al terug overhoop zeker tijdens de solden.Het leukste aan deze job was toch het contact met de klanten en de verantwoordelijkheid die ik kreeg ook al was ik toen nog student.
Pros
Dicht bij broodjeszaken
Cons
veel stof
aaangenamen werksfeer tussen de collega's zorgen er voor dat je elke dag met plezier gaat gaan werken.
We want to help you find great companies. Help us be the best!
Do these reviews help you learn more about working at VERO MODA?
Vero moda est un magasin avec une très bonne organisation de travail où chacun sait ce qu'il doit faire . J'ai beaucoup appris lors de mes 2 ans en tant que vendeuse (et remplacement assistante) . Le management est top c'est pour cela que tout se passe bien chaque journée du travail , le chiffre à faire , le rôle de chacun est toujours respecter .
L'aspect le plus difficile peut-être seraient les horaires tardifs mais ce n'est pas vraiment un point négatif pour moi .

L'aspect le plus agréable , c'est que nous étions comme une petite famille et nous nous entendions bien en général et cela est un gros point positif pour moi .
Pros
chèque repas, eco cheque, pourcentage sur les articles
Cons
pas de possibilité d'évolution
Heb hier zeer verantwoordelijke taken gehad en mogen proeven van assistant manager in spé te zijn. Jammer genoeg was er geregeld een reorganisatie en/of een ontslag en dus een wisseld team waar ik in zat. Heb hier wel lange uren gedaan zonder probleem en met plezier. Een winkel waar ik enkel vrouwelijke collega's had en een omgeving waar alles in de buurt is.
Pros
veel sociaal contact
Cons
geen zonlicht omdat je in een shoppingcenter werkt
Een typische dag op het werk was aangenaam. Er was altijd genoeg werk te doen we geraakten altijd optijd klaar met de nodige dagtaken voor sluitingstijd.

Ik heb hier geleerd hoe je op een zeer vriendelijke maar toch duidelijke manier moet omgaan met sommige situaties waar klanten bij betrokken zijn. Je leert ook omgaan met tijdsdruk.

De directie kwam ons gewoon mee helpen tijdens de werkuren, ze was altijd heel vriendelijk en gedreven.

De collega's van Vero Moda in Wijnegem waren echt een topteam, iedereen kon goed met elkaar opschieten.

Het moeilijkste van de baan was soms de onvriendelijkheid van de klanten. Maar klant is koning dus je dient als verkoopster in alle omstandigheden vriendelijk te blijven.

Het leukste van de baan was de toffe werksfeer en de locatie.
Pros
toffe werksfeer, gratis water
Cons
werkzekerheid
rien a dire j'y etais etudiante et tout se passait pour le mieux .
Tous les jours dès le matin nous comptons les caisses et faisons tout ce qui est administratif (envoyer les chiffres aux districts, calculer les budgets, etc. . .).
Ensuite nous faisons le réassort du magasin.

Le magasin enfin ouvert nous nous occupons du service clientèle et du rangement ainsi que la caisse .

Au niveau du développement , j'ai commencé comme étudiant ensuite je suis passée comme vendeuse et dernièrement comme première vendeuse. Vero Moda m'a beaucoup appris et m'a permis au bout de ces dix années d'acquérir une grande conscience professionnelle.

Nous travaillons dans une équipe moyenne c'est-à-dire que nous étions 8 à 15 tous dépendaient des périodes. Et je me suis toujours bien adaptée aux personnes malgré les changements réguliers de personnel. Je suis une personne mature qui pense avant tout à faire son travail que de se mêler des conflits.

Pour moi l'aspect le plus difficile était le transport des colis en grosse quantité.

Et l'aspect le plus agréable était le contact avec la clientèle et de pouvoir satisfaire celle-ci.
In de periode dat ik gewerkt heb bij vera moda heb ik veel geleerd over verkoop. Ik heb kennis mogen maken met verschillende taken. Ik heb er vijf jaar gewerkt, waardoor ik niet meer werd gezien als de jobstudent maar als een volwaardige collega.
Ik had een top team met allemaal fijne collega's.
See more VERO MODA reviews
You may want to try:
Claimed Profile
Ask a question about working or interviewing at VERO MODA. Our community is ready to answer.
3,7
3,6