VERO MODA Reviews

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 131 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
Mooie winkel
Verkoopster (huidige medewerker) –  Antwerpen (stad)1 april 2018
Het is een mooie winkel met mooie kleren. Een typische dag bestaat uit het op orde houden van de winkel en kleding weghangen. Ik heb veel over de retail geleerd al. Het loon is ook zeker in orde. Ik krijg heel weinig werkdagen ook al geef ik veel vrije dagen op wat heel jammer is. Er is niet een super goede sfeer aangezien er een grote prestatiedruk is. Men moet constant doorgeven aan het kassapersoneel als men iemand geholpen heeft, wat zeer moeilijk is als de mensen zelf aan de kassa staan al. Als je niet genoeg geld binnenbrengt op jouw naam, dan heeft dat gevolgen. Dit systeem is er in andere winkels niet.
Pluspunten
Makkelijk bereikbaar, personeelskorting
Minpunten
Men mag geen plezier hebben, prestatiedruk, weinig werkdagen
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
geen goede indruk
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Gent22 januari 2018
- er is veel werk druk
- weinig opleiding
- hoge eisen
- nemen mensen aan met grote beloften maar maken die niet waar
- zijn heel nonchalant met overuren
Was deze review waardevol?Ja 3NeeRapporteren
SHOP MANAGER (voormalige medewerker) –  Liège Médiacité27 februari 2017
Planification des horaires hebdomadaires et journalier.
Planification des tâches journalière.
Formation du personnel pour une évolution dans la société (coaching) et son suivi avec un entretien régulier.
Bon suivit des commandes (colis) journaliers, réactivité lors d'une grosse livraison.
Aspect le plus difficile c'est d'avoir une équipe qui se donne en entier pour son travail, ne pas avoir de pomme pourri dans l'équipe.
Aspect agréable c'est une bonne communication, relation et échange entre collègues. Etre dans une bonne ambiance créer par l'équipe.
Pluspunten
Aimer son travail
Minpunten
Avoir des personnes qui ne vous suivent pas
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
drukke werkomgeving
verkoopster/kassierster (voormalige medewerker) –  Antwerpen25 september 2016
Je moet er hard werken en veel overuren doen. Vaak personeelswissels
Was deze review waardevol?Ja 4NeeRapporteren
Verkoopster
verkoopster (weekendwerk+vakantie's) (voormalige medewerker) –  Wijnegem, Antwerpen2 oktober 2015
Ik heb uit deze studenten job veel verschillende dingen geleerd zoals levering , hoe met klanten omgaan en kassa werk. Er hing een leuke sfeer en de dag begon meestal met de winkel kuisen de spiegel proper maken en kassa tellen vanaf dat de winkel open ging stonden de klanten centraal. vanaf dat het drukker werd moest je terwijl je de klanten helpt ook nog de winkel op orde houden en af en toe kassa werk. Multitasken is dus belangrijk! Maar het moeilijkste is toch het plooien van de kleren want dit blijft meesstal niet lang goed liggen... vanaf dat je 1 tafel had opgeruimd was de vorige die je had gedaan al terug overhoop zeker tijdens de solden.Het leukste aan deze job was toch het contact met de klanten en de verantwoordelijkheid die ik kreeg ook al was ik toen nog student.
Pluspunten
Dicht bij broodjeszaken
Minpunten
veel stof
Was deze review waardevol?Ja 9NeeRapporteren
aangename werkomgeving
visual merchandiser (huidige medewerker) –  Sint-Niklaas, VLG17 september 2015
aaangenamen werksfeer tussen de collega's zorgen er voor dat je elke dag met plezier gaat gaan werken.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
Journée de travail
vendeuse (voormalige medewerker) –  Liège, WAL21 februari 2015
Vero moda est un magasin avec une très bonne organisation de travail où chacun sait ce qu'il doit faire . J'ai beaucoup appris lors de mes 2 ans en tant que vendeuse (et remplacement assistante) . Le management est top c'est pour cela que tout se passe bien chaque journée du travail , le chiffre à faire , le rôle de chacun est toujours respecter .
L'aspect le plus difficile peut-être seraient les horaires tardifs mais ce n'est pas vraiment un point négatif pour moi .
L'aspect le plus agréable , c'est que nous étions comme une petite famille et nous nous entendions bien en général et cela est un gros point positif pour moi .
Pluspunten
chèque repas, eco cheque, pourcentage sur les articles
Minpunten
pas de possibilité d'évolution
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
...
etudiante vente (voormalige medewerker) –  Mons, WAL18 januari 2014
rien a dire j'y etais etudiante et tout se passait pour le mieux .
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren

Zie meer reviews over VERO MODA

Claim deze Bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij VERO MODA. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

3,8